Ik zat in men kamer k moest op me broertje letten k zat verdiept in me ged8e opeens hoor k iemand de deur dicht slaan van beneden me moeder moet zekker zijn gekomen.
k heb het gevoel dat k iets vergeet k hoor me moeder naar boven komen door hoe ze loopt weet k dat ze kwaad is k trilde helemaal opeens hoor k dat k de radio nog aan heb staan k xdeed hem snel zachter maar te laat me moede rhad de radio al gehoord ze deed ze kamerdeur open en schreeuwde8 JE DAT K DOM BEN K HAD DIE RADIO WEL GEHOORD VIEZE SL*T JE WEET DAT DE MUZIEK NIET HARD AAN MAG!!! DE BUREN KLAGEN DER OVER
ik:mama k had was het vergeten evht waar!!
maar k was te laat k voelde dat ze aan me haar trok heel hard k begon te gillen me moeder dreigde dat k op moest houden met gillen k begon z8 te snikken opeens pakte me moeder me boeken tas gooide het naar me kop k viel naar achter me agter hoofd klap[te tegen de muur aan opeens zie k heel dwaas dat ,me moeder de stofzeug hengel pkt en me begint te slaan k voel niks meer k zie alleen zwart

8 JE DAT K DOM BEN K HAD DIE RADIO WEL GEHOORD VIEZE SL*T JE WEET DAT DE MUZIEK NIET HARD AAN MAG!!! DE BUREN KLAGEN DER OVER
net zoals ik het voor jou doe oke. Echt een goed begin.
oh oke er is iets ernstig gebeurt