+ Reageer
Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 38
    MVC Lid

Reacties
    51
    22-10-2003

Unhappy ik deed nooit iets goeds!!!(WAARGEBEURD)

Ik zat in men kamer k moest op me broertje letten k zat verdiept in me ged8e opeens hoor k iemand de deur dicht slaan van beneden me moeder moet zekker zijn gekomen.
    k heb het gevoel dat k iets vergeet k hoor me moeder naar boven komen door hoe ze loopt weet k dat ze kwaad is k trilde helemaal opeens hoor k dat k de radio nog aan heb staan k xdeed hem snel zachter maar te laat me moede rhad de radio al gehoord ze deed ze kamerdeur open en schreeuwde8 JE DAT K DOM BEN K HAD DIE RADIO WEL GEHOORD VIEZE SL*T JE WEET DAT DE MUZIEK NIET HARD AAN MAG!!! DE BUREN KLAGEN DER OVER
    ik:mama k had was het vergeten evht waar!!
    maar k was te laat k voelde dat ze aan me haar trok heel hard k begon te gillen me moeder dreigde dat k op moest houden met gillen k begon z8 te snikken opeens pakte me moeder me boeken tas gooide het naar me kop k viel naar achter me agter hoofd klap[te tegen de muur aan opeens zie k heel dwaas dat ,me moeder de stofzeug hengel pkt en me begint te slaan k voel niks meer k zie alleen zwart

008956

Reacties
    734
    10-10-2003

sooooww leuke moederr
    maar goed begin meid
    hoop dat et een goed verhaal word

MVC Lid

Reacties
    51
    22-10-2003

hahaha thnx mocro_chicaaa deed me best maar ja k wil wel reacties moet k doorgaan of stope ewa kolie deria

MEGRIBIA 4 EVER

Reacties
    473
    06-04-2003

ga maar verder ik wil wel weten hoe het afloopt xxxxx
    x
    x
    x
    xmoi
    =xxx= --==MoCrOgRiL==-- =xxx=

MVC Lid

Reacties
    51
    22-10-2003

Ff later was k weer wakker geworden k zag me moeder huilend door het raam kijken k d8 bij mezelf waarom slaat ze me als ze dr later om moet huillen?
    K zag dat me moeder zag dat k was bijgekomen ze kwam naar me toe en omhelzde me k omhelzde der terug ze gaf me een zoen op me hoofd me moeder was eigelijk heel jong ze was pas 28!!!
    ze keek me aan opeens keek ze diep in me ogen k zag dat der glimlach veranderde in en boze lach k begon te trillen ze keek me kill aan en zei BRENG JE BROERTJE NAAR DE KRECH EN SNEL k wist niet wat k moest doen k besloot op te staan toen k opstond voelde k fhel me hoofd was aan het kloppen het deed pijn opeens deeed me moeder weer de deur open ze keek me aan gaf me een klap n men geizht en zei : JE BROERTJE KOMT NOG TE LAAT SL*T k wkist niet wat k moest doen me moeder deed zo raar vaak als k klappen ontvang wordt k de dag daarna vertroeteld enzo maar deze keer niet met hoofd en met een djelba aan br8 k me broertje naar de krech toen k thuis kwam zag k iets verschrikkelijks..............

Bijna Lid

Reacties
    453
    18-01-2003

Wajou ga verder alsjeblieft, doe het voor mij net zoals ik het voor jou doe oke. Echt een goed begin.

Liefs Oumaima

MVC Lid

Reacties
    47
    17-08-2003

ga verdeeeer.......echt goed verhaal meid
    Mensen w8 niet langer met wat je te vertellen hebt en doe dat meteen het kan leuk zijn maar het kan ook nadelen hebben.......

Wees bereid het leven is hard

MVC Lid

Reacties
    51
    22-10-2003

toen k thuis aan kwam zag k iets verschrikkelijks.....
    men moeder lag bloedend op de grond ze was helemaal bleek k kon me niet meer bewegen k moest 112 bellen maar k k kon me niet bewegen me moeder kreunde iets k weet niet wat ze zei opeens kon k me weer bewegen belde 112 de ambulance ariveerde 10min later k was de hele tijd bij dr in ziekenhuis k heb al geregeld dat em broertje bij de jufrouw kon overn8en k moest w8e opeens kwam er een zuster ze vroeg of dat me zus was k zei:nee is me moeder
    zusteroh oke er is iets ernstig gebeurt
    ik:wat is er met me moeder is ze overleden(ik bidde in mezelf )
    zuster:..................

MVC Lid

Reacties
    813
    03-07-2003

Ga verder meid, het is spannend. En is dit allemaal bij jou gebeurd???

Bijna Lid

Reacties
    453
    18-01-2003

Echt spannend schatje ga vooral verder. Dit is hoop ik toch niet bij jou gebeurt he??

MVC Lid

Reacties
    51
    22-10-2003

zuster:nee je moeder leeft nog nou dr is kans dat ze overlijd het leek op een zelfmoord actie die je moeder pleegde!!
    ik:waarom zou me moeder zoiets doen
    zuster:nou dat weet ik niet maar k ga der weerer vaikndoor
    ikke doei
    Shit ey wat een ***** net of ze het helemaal niks kon schellen tfoeee egt een mesgota maar ja k liep door de lange gang en toen k eidelijk aan kwma bij de kamer van me moeder was lag ze te slapen ofzoiets k ging naast der zitten maar toen gingen me moeders ogen open ze keek me aan en zei WATTTTTT doe je hier ga voor je broertje zorgena mesgota a ***** willieeeeee waar us je broertje
    ik antwoorden heel zachtjes ij de juffrouw WATTT doeyt die daar
    hij logeert bij der jaaa mesgota zij me moeder ga je broerttje nu halen de dokter hoorde me moeder schreeuwen hij ,kwam renend en gaf der een soort spuitje ze kalmeerde en viel in slaap k was teleurgesteld en had een diepe gat in m hart net alsof k geen moeder meer had die gevoel had k al heel lang maar nu had me moeder me egt gekwetst k voelde me zo rot k wist niet wat k moest doen k zonk in me eigen ged8es.....

Bijna Lid

Reacties
    453
    18-01-2003

Ga verder

Go go go go go go go insaf it's your story

haha ga alsjeblieft snel verder, ik wacht hoor

MVC Lid

Reacties
    51
    22-10-2003

de volgende ochtend werd k al om 6uur wakker k ging douchen kleede me aan en ging naar scoro k ging naar youssef(men vriendje)
    ik:Ewa schatje van me alles goed
    y:nee het gaat niet goed
    iko wat is er dan
    y:k maak het uit!!!!
    iko waarom wat heb k gedaan
    y:k vind je een HO#R k heb veel dingen over jhe gehoord b*tch
    ik:youssef kom we pratten der ovr
    Y:er valt niks te pratten k ken jou niet meer vieze *****

MVC Lid

Reacties
    51
    22-10-2003

ik werd helemaal bleek k was youssef verloren en weet niet eens waarom k hield zoveel van hem k hou nog steeds van hem k kan niet zonder hem stil en bleek ging k in een hoekje zitten youssef zag dat k d8 dat die naar me toe kwam maar nee k zag iets iets verschrikelijks............

MVC Lid

Reacties
    51
    22-10-2003

ik zag iets verschirkkelijks.....
    hij pakte samira(me beste vriendin)bij der middel en begon dr nek te zoenen k werd helemaal parra ouwe k d8 bij mezelf wat een bit ch tfoeeeeee echt een KAH BA hoe kan ze k k ken der al binna meer dan 3jaar k d8 dat we vriendinnen waren niet dus zij pakte zen hoofd en begon hem te zoenen over zen hele gezicht gewoon voor iedereen!!!

Otla Vliegtickets Nador
Nieuws
Lifestyle
Sport