1. #1
    Casawia- Zina

    Reacties
    2.773
    22-02-2005

    Hoe krijg je rood uit je haar?

    K heb t Acajou geverfd tijdje terug maar naarmate ik t was des te lichter het wordt steeds waardoor het nu dus bijna rood is echt uglyyyyy Iemand enige tips hoe ik dat rooie eruit kan krijgen
    Al Aloua,,,,

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    9.717
    10-01-2004

    MVC Premium MVC Premium
    haha had ik ook, precies wat je nu zegt.

    Maar had het opnieuw geverfd in gewoon donker bruin en alles is nu 1 kleur!

  3. #3
    I Have Many Skills

    Reacties
    1.937
    07-03-2004

    Soms moet je gewoon je hersens gebruiken. Misschien is verven een optie?


  4. #4
    lina

    Reacties
    80
    13-08-2005

    Je voegt best een beetje blauw of groen bij een bruine basiskleur, dit zal het rode neutraliseren..
    Blauw neutraliseert oranje en groen rood!

    Ik ben zelf kaspter en weet niet hoe het werkt bij kleuren uit de supermarkt maar zo werkt het bij proffesionele producten: 30gr 3.0 (=donkerbruin, bijna zwart) + 5gr 0.33 (anti rood m.a.w groen) + 35gr 20 vol (+ activator)
    Smeer dit mengsel op je haren en je zal een mooie bruine kleur krijgen zonder rode schijn!

    Veel liefs

  5. #5
    Meerdere gebruikers!

    Reacties
    488
    26-01-2007

    MVC Premium MVC Premium
    met de GOEDKOOOPSTE anti roos shampoo wassen ik zweeer het vraag maar na bij kapsalons....door die shampooo gaan rode tinten weg



  6. #6
    NL Moslimatjuh

    Reacties
    1.236
    30-08-2004

    MVC Premium MVC Premium
    met een askleur oververven eerst, daarna bruine verf erin en weg is het

  7. #7
    -

    Reacties
    1.071
    03-12-2002

    Hoe haal je zwart weg ?

    Drie keer lopen verven erna en nog steeds fuckin' donker. Jigg tfoe.
    moetoe moetoe bel ghira yel gheyoerettt

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    16
    20-04-2007

    ja overnieuw verven is ook een optie maar ik heb een vriendin die ooit haar haar had geverft met haar moeders verf omdat ze dacht dat het bruin was maar het wa rood en ze zei toen dat ze ROOSshampoo gebruikt omdat erg gemisch is ofzo maar het hielp wel haar haar werd wel lichter maar uiteindelijk heeft ze het wel gewoon opnieuw geverft maar misschien moet je is even na vragen bijde drogist ofso