1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Wat Voor Gevoel Heb Je In De Ramadan...!

    Citaat Geplaatst door fessmodelia
    BESTE BROEDERS EN ZUSTERS...

    HOE VOELEN JULLIE JE IN DE RAMADAN......!
    IK VOEL ME VROLIJK,VREDIG,EN KALM.KORAN OM JE HEEN GEZELLIG MET JE GEZIN..DE MOSKEE BEZOEKEN EN JE SALAAT VERRICHTEN...BELANGRIJKSTE IS GOED OMGAAN MET ELKAAR MAAR DAT MOET ALTIJD....

    LIEFS FESSIA........
    .

  2. #2
    Jattaaaaaaaaahhhh!!!

    Reacties
    1.303
    30-04-2003

    Ik voel me dan heel goed, dan voel ik me pas echt verbonden met mijn moslim broeders enzusters, want dan staat iedereen er echt voor open ( vind ik persoonlijk)

    Elf.


    is back



  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    271
    04-02-2003

    MVC Premium MVC Premium
    een gevoel die ik niet kan beschrijven

    maar het is een heel goed gevoel
    ina lilahi waina ilajhi razioen

  4. #4
    Ayat el Kursie

    Reacties
    4.156
    23-02-2003

    MVC Premium MVC Premium
    ik voel me dan zo rustig zo raar maar ik voel me dan goed
    A'uzu billahi minashaitanir rajim
    Bismillahir Rahmanir Rahim Allahoe Laa ielaaha iellaa hoewa, Al hayyoe Al qayyoem. Laa ta'khodoho sienatoen walaa nawm. Lahoe maafie ssamaaawaatie wa maa fiel ard. Men dhe elladhie yashfa3oe 3iendahoe iella bie'iednieh. Ya3lamoe maa bayna aydiehiem wamaa khalfahoem. Walaa yoe7ietoena bieshay'ien mien 3ielmiehie iella biemaa shaa'. Wassie3a korsieyyoehoe assamaawaatie wal ard, walaa ya'oedoehoe 7ifdoehoema, wa hoewa al 3aliyyoe al 3adhiem

    'Alhamdulilah.'

  5. #5
    Onbereikbare- Lid

    Reacties
    576
    13-08-2003

    Ik voel me heel rustig en wil dan berouw tonen tegen over Allah swt. Het zijn toch de dagen wanneer je je zondes kunnen vergeven worden....
    ]

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.606
    16-10-2002

    Origineel gepost door Neith
    Ramadan = spaar maand
    maar kprobeer me aan al die regels te houden van niet schelden en zo
    enne hoe zit het met internet ...? kan dat...?

    Salaam aleykoum warahmoutAllah wabaraqatuhu
    beste zuster/broeder

    InschaAllah Ramadan is nog niet begonnen hervorm je intentie inschaAllah en maak de regels je 1ste prioriteit

    Dus broeders en zusters zeg niet:

    -Leuk, ik ga vermageren deze maand
    -Leuk, meer eten op tafel
    -Leuk, kan ik wat sparen

    Maar zeg:

    Marhaba Yha Ramadan, Kom zodat ik Allah kan aanbidden

    Marhaba Yha Ramadan, Kom zodat mijn zondes vergeven kunnen worden

    Marhaba Yha Ramadan, Kom zodat ik Hasanaats kan verzamelen

    Marhaba Yha Ramadan, Kom en laat mij met een schone lei beginnen, Laat mij de kans grijpen om mijn hijaab aan te doen, en inschaAllah aan te houden

    Marhaba Yha Ramadan, Kom Yha Ramadan en laat ons niet vooralleer Allah swt als onze zondes vergeven heeft

    Marhaba Yha Ramadan, Kom Yha Ramadan, Kom weer en leer ons over Rasoel saws

    Marhaba Yha Ramadan, Kom Yha Ramadan, laat ons samen komen in de naam van Allah swt

    Marhaba Yha Ramadan, oh wat verlang ik naar deze komende maand om mijn zusters weer te zien samen in één kamer, waar Allah swt aanbidden

    Marhaba Yha Ramadan, oh wat heb ik Ramadan gemist, de maand waar de Koran is in neergedaald,

    Yha Ramadan kom en laat ons niet vooralleer Allah swt ons vergeven heeft

    Marhaba Yha Ramadan, en Yha Allah geef ons het gunst om te sterven tijdens deze maand, deze maand met Rahma, de maand waarin onze zondes vergeven worden, de maand waarin de Koran ons neder is gekomen,

    De maand waarin de WAARHEID voor de GEHELE mensheid is gekomen, Yha Allah wees ons genadig Yha Allah verlicht onze harten Yha Allah vergeef ons want wij zijn zondaars

    Yha Allah U bent De meest Barmhartige De Meest Genadevolle

    Ameen Ameen Ameen

    Ukht fie dien Myriame Moslima

  7. #7
    jippie

    Reacties
    2.264
    04-12-2002

    Origineel gepost door moslimastyling
    Salaam aleykoum warahmoutAllah wabaraqatuhu
    beste zuster/broeder

    InschaAllah Ramadan is nog niet begonnen hervorm je intentie inschaAllah en maak de regels je 1ste prioriteit

    Dus broeders en zusters zeg niet:

    -Leuk, ik ga vermageren deze maand
    -Leuk, meer eten op tafel
    -Leuk, kan ik wat sparen

    Maar zeg:

    Marhaba Yha Ramadan, Kom zodat ik Allah kan aanbidden

    Marhaba Yha Ramadan, Kom zodat mijn zondes vergeven kunnen worden

    Marhaba Yha Ramadan, Kom zodat ik Hasanaats kan verzamelen

    Marhaba Yha Ramadan, Kom en laat mij met een schone lei beginnen, Laat mij de kans grijpen om mijn hijaab aan te doen, en inschaAllah aan te houden

    Marhaba Yha Ramadan, Kom Yha Ramadan en laat ons niet vooralleer Allah swt als onze zondes vergeven heeft

    Marhaba Yha Ramadan, Kom Yha Ramadan, Kom weer en leer ons over Rasoel saws

    Marhaba Yha Ramadan, Kom Yha Ramadan, laat ons samen komen in de naam van Allah swt

    Marhaba Yha Ramadan, oh wat verlang ik naar deze komende maand om mijn zusters weer te zien samen in één kamer, waar Allah swt aanbidden

    Marhaba Yha Ramadan, oh wat heb ik Ramadan gemist, de maand waar de Koran is in neergedaald,

    Yha Ramadan kom en laat ons niet vooralleer Allah swt ons vergeven heeft

    Marhaba Yha Ramadan, en Yha Allah geef ons het gunst om te sterven tijdens deze maand, deze maand met Rahma, de maand waarin onze zondes vergeven worden, de maand waarin de Koran ons neder is gekomen,

    De maand waarin de WAARHEID voor de GEHELE mensheid is gekomen, Yha Allah wees ons genadig Yha Allah verlicht onze harten Yha Allah vergeef ons want wij zijn zondaars

    Yha Allah U bent De meest Barmhartige De Meest Genadevolle

    Ameen Ameen Ameen

    Ukht fie dien Myriame Moslima

    Masha-allah..oeghtie

    djazaka laho gairan...

    wa aleikom salaam wr wb..naisha

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    857
    19-04-2002

    MaschAllah gewoon, kan het niet omschrijven!!

    assalaam mu3alikom warahmatolah broeders en zusters in de islam,

    Hoe ik mij voel tijdens de ramadan ( op de islam)!
    Ik wou dat het langer duurde, van mij part het hele jaar( ik bedoel: ten eerste lijdt het alleen maar naar het goede, ten tweede: heb ik geen moeite met vasten( volgens mij ouders vast ik mijn hele leven al (omdat ik nogal mager ben).

    Ghair InshAllah osafi!

    Moge Allah ons deze maand met veel zegeningen belonen

    wasalaam mu3alikom warahmatollah

    een zustertje in de islam
    Geniet van het leven zolang het kan en als het even tegen zit vraag dan om vergeving,want Allah beproeft wie hij wil en wanneer hij wil.

  9. #9
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Origineel gepost door moslimastyling
    Salaam aleykoum warahmoutAllah wabaraqatuhu
    beste zuster/broeder

    InschaAllah Ramadan is nog niet begonnen hervorm je intentie inschaAllah en maak de regels je 1ste prioriteit

    Dus broeders en zusters zeg niet:

    -Leuk, ik ga vermageren deze maand
    -Leuk, meer eten op tafel
    -Leuk, kan ik wat sparen

    Maar zeg:

    Marhaba Yha Ramadan, Kom zodat ik Allah kan aanbidden

    Marhaba Yha Ramadan, Kom zodat mijn zondes vergeven kunnen worden

    Marhaba Yha Ramadan, Kom zodat ik Hasanaats kan verzamelen

    Marhaba Yha Ramadan, Kom en laat mij met een schone lei beginnen, Laat mij de kans grijpen om mijn hijaab aan te doen, en inschaAllah aan te houden

    Marhaba Yha Ramadan, Kom Yha Ramadan en laat ons niet vooralleer Allah swt als onze zondes vergeven heeft

    Marhaba Yha Ramadan, Kom Yha Ramadan, Kom weer en leer ons over Rasoel saws

    Marhaba Yha Ramadan, Kom Yha Ramadan, laat ons samen komen in de naam van Allah swt

    Marhaba Yha Ramadan, oh wat verlang ik naar deze komende maand om mijn zusters weer te zien samen in één kamer, waar Allah swt aanbidden

    Marhaba Yha Ramadan, oh wat heb ik Ramadan gemist, de maand waar de Koran is in neergedaald,

    Yha Ramadan kom en laat ons niet vooralleer Allah swt ons vergeven heeft

    Marhaba Yha Ramadan, en Yha Allah geef ons het gunst om te sterven tijdens deze maand, deze maand met Rahma, de maand waarin onze zondes vergeven worden, de maand waarin de Koran ons neder is gekomen,

    De maand waarin de WAARHEID voor de GEHELE mensheid is gekomen, Yha Allah wees ons genadig Yha Allah verlicht onze harten Yha Allah vergeef ons want wij zijn zondaars

    Yha Allah U bent De meest Barmhartige De Meest Genadevolle

    Ameen Ameen Ameen

    Ukht fie dien Myriame Moslima

    Masha alllah ik krijg er tranen van in de ogen,jazaak allah alfoe ghair!!!
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.