1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    212
    18-12-2001

    Re: Echt een eik.el

    Origineel gepost door Safira75
    Waarom zijn mannen zo laf?

    Ik word net gebeld door een (nederlandse) vriendin van mij. Zij had een vriendje- en dat is nu uit (die gozer is echt een zwakke lafaard) En nu is ze waarschijnlijk zwanger. Dus ze heeft hem gebeld. Nou die gozer wil er uiteraard niks meer mee te maken hebben. Pffffffff.....als hij zo stoer is om met haar "the wild thing" te doen. Dan moethij ook stoer genoeg zijn om de verantwoordelijkheid te nemen.

    Nou ik heb haar geadviseerd om hem er dan helemaal buiten te houden. Mocht ze besluiten om dat kind te houden dus. Beter GEEN vader, dan ZO'N vader....

    Of zie ik dat verkeerd???

    Dat soort kerels kan ik nou zo boos om worden he...bah!

    Zij was natuurlijk ook heel dom, maar ja dan nog....
    Laten we het daar maar op houden, dat zij een domme koe is, die vriendin van je dan, ze moet toch ondertussen wel weten hoe sommige jongens in elkaar zitten, en het overkomt alleen stomme achterlijke mensen, geloof me. En stoer waren ze allebei toen ze "the wild thing" gingen doen, ja toch, alles heeft zijn prijs
    Let op je gedachten,Ze worden Woorden.
    Let op je Woorden, Ze worden je Daden.
    Let op je Daden, Ze worden je Gewoontes.
    Let op je Gewoontes, Ze vormen je Karakter.
    Let op je Karakter, Ze vormen je Lotsbestemming...

  2. #62
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    ja, maar nu betaalt zij- en dat kind. Snappie. Dat is onrechtvaardig.

  3. #63
    mohammed

    Reacties
    1.685
    13-07-2002

    Hhhmmm,
    ik vind het heel normaal voor Nederlanders om een kind alleen op te voeden,dus medelijden voor zo'n kafier is niet echt nodig.
    Dit is nu eenmaal hun samenleving,en voor zover ik weet zijn dat soort dingen voor hun heel normaal.


    Er zijn ergere dingen in de wereld zoals bijv: samenwonen.

  4. #64
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door ithran
    Hhhmmm,
    ik vind het heel normaal voor Nederlanders om een kind alleen op te voeden,dus medelijden voor zo'n kafier is niet echt nodig.
    Dit is nu eenmaal hun samenleving,en voor zover ik weet zijn dat soort dingen voor hun heel normaal.


    Er zijn ergere dingen in de wereld zoals bijv: samenwonen.

  5. #65
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door Zonnetje_inhuis


    Woorden zijn onnodig bij zo'n idiote opmerking
    Inderdaad zonnetje!!

  6. #66
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Geloof me- na alles waar ze achter is gekomen. Wil ze die kerel ECHT niet terug! Dus het antwoord is nee