1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    4.344
    24-09-2004

    MVC Premium MVC Premium

    Arrow Goed om te weten.

    Hey peepz,

    Hoe is het om in love te zijn? en een vriendje te hebben?... voelt het goed of zou je liever weer vrijgezel zijn..

    Ben benieuwd naar je ervaring.

    Bedankt.

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    4.344
    24-09-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Illusionist Bekijk reactie
    Geen liefde in me leven, tenminste op de manier hoe je het formuleerde.
    Niet die ene gevonden? ... of heb je er gewoon geen zin in?

  3. #3
    Kerr

    Reacties
    17.508
    25-02-2005

    Enige liefde in mijn leven zijn mijn ouders.

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    4.344
    24-09-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Illusionist Bekijk reactie
    Ik kan niet kiezen. Ik voel me net als een kind in een snoepwinkel.
    oh zo.

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    4.344
    24-09-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door karima_z Bekijk reactie
    Enige liefde in mijn leven zijn mijn ouders.

    Hamdoelilah!.. ckers meid.

  6. #6
    Vlindertjuh

    Reacties
    1.858
    25-01-2008

    Mijn "probleem' is dat ik niets meer kan voelen! Ben het gevoel kwijt en dit omdat ik heel veel van iemand heb gehouden maar die me ook heel veel pijn heeft gedaan...

    Wie zich gelukkig voelt met het geluk van andere bezit een rijkdom zonder grenzen!



  7. #7
    -

    Reacties
    1.991
    17-11-2004

    Ik zie en lees alleen maar problemen/drama/verdriet etc. Dus aan de ene kant I'm a happy single, aan de andere kant wil je het ook wel eens voelen.

  8. #8
    Vlindertjuh

    Reacties
    1.858
    25-01-2008

    Citaat Geplaatst door Bloemetje Bekijk reactie
    Ik zie en lees alleen maar problemen/drama/verdriet etc. Dus aan de ene kant I'm a happy single, aan de andere kant wil je het ook wel eens voelen.
    Nu prijs ik mezelf ook "gelukkig" dat ik gewoon weer een beetje kan genieten van het leven. Heb veel mooie dingen gezien de voorbij 1,5 jaar, heb gezien wie er echt voor me klaarstond, heb veel dingen bij mezelf ondekt en ben er hmdl beter van geworden maar hiervoor heb ik een dure prijs moeten betalen en dat is weer minder maar Allahmdoelilah.

    Wie zich gelukkig voelt met het geluk van andere bezit een rijkdom zonder grenzen!



  9. #9
    -

    Reacties
    1.991
    17-11-2004

    Citaat Geplaatst door Zonnebloem26 Bekijk reactie
    Nu prijs ik mezelf ook "gelukkig" dat ik gewoon weer een beetje kan genieten van het leven. Heb veel mooie dingen gezien de voorbij 1,5 jaar, heb gezien wie er echt voor me klaarstond, heb veel dingen bij mezelf ondekt en ben er hmdl beter van geworden maar hiervoor heb ik een dure prijs moeten betalen en dat is weer minder maar Allahmdoelilah.
    What happened?

  10. #10
    ..

    Reacties
    2.356
    17-05-2008

    Het voelt heerlijk aan jarenlang een relatie en nog steeds over me oren verliefd...

  11. #11
    Offline.

    Reacties
    4.087
    04-08-2005

    Niks voelt beter dan vrijgezel te zijn. Niemand die aan je hoofd zeurt. Géén rekening houden met de ander. Geen tranen, géén ruzies, Geen onzekere gevoelens. Wat wil je nog meer?

  12. #12
    Afwezig!

    Reacties
    8.191
    24-04-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Het heeft zijn ups en downs..
    Maar grotendeels is het echt heerlijk!!
    Het is heerlijk om te weten, dat er iemand van je houdt op een manier dat niemand anders kan doen!

    Ik heb veel geleden, in het verleden
    Hoef ik niet mee te delen, U heeft altijd meegekeken
    U weet waar ik vandaan kom en wat er is gebeurd
    En U weet dat ik niet zeur en al jaren schreeuw: ya rassi


  13. #13
    Tennisfreak!

    Reacties
    855
    01-02-2006

    Citaat Geplaatst door Zonnebloem26 Bekijk reactie
    Mijn "probleem' is dat ik niets meer kan voelen! Ben het gevoel kwijt en dit omdat ik heel veel van iemand heb gehouden maar die me ook heel veel pijn heeft gedaan...
    helemaal hetzelfde als mij!
    Citaat:



    Het huwelijk is voor Marokkanen vaker een vrijbrief voor sexy time, een uitvlucht uit huis en een vorm van status - dan een nieuwe, completiserende fase in hun leven