1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    74
    15-02-2002

    Wie gaat er mee

    salaam,

    Zoals jullie weten is er aan het eind van de maand een dowra in BIrmingham. Ik was benieuwd of iemand van jullie gaat, Ik ben alvast insha allah van de partij. Komen jullie mee?????
    salaam
    Ana m3a sahbi Ignatio wa Antonio

  2. #2
    ----

    Reacties
    9.557
    12-08-2002

    Salaam alaikum,

    Ik ken wel zusters die willen, maar ja, geen maghram om mee te reizen... dus dat gaat niet... hhahahaa

    Wasalaam alaikum,
    Marisah

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    38
    30-03-2002

    asalaam aleikoem,
    wat is dat precies een dowra
    jazak alahoe gairan
    asalaam aleikoem
    en wie onrecht pleegde en vervolgens een slechte daad voor een goede daad inruilde; dan ben Ik waarlijk Vergevensgezind, Meest Barmhartig (19:11)

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    74
    15-02-2002

    salaam,

    Een dowra is een bijeenkomst waar geleerden een aantal dagen lessen gaan geven. Hier komen vele mensen op af
    ik hoop dat het zo een beetje duidelijk voor je is.
    wa djazak allahu ghair.
    Ana m3a sahbi Ignatio wa Antonio

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    38
    30-03-2002

    asalaam aleikoem,
    ja het is duidelijk jazak alahoe gairan voor je antwoord het lijkt me wel interressant maar birnigham is een beetje te ver voor mij jammer genoeg maar ja gair inscha-alah ik hoop dat er ook een dowra hier in amsterdam wordt gehouden isncha-alah
    asalaam aleikoem
    en wie onrecht pleegde en vervolgens een slechte daad voor een goede daad inruilde; dan ben Ik waarlijk Vergevensgezind, Meest Barmhartig (19:11)

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    213
    25-07-2002

    hee bro, welke geleerden komen daar dan, en hoeveel reistijd kost het?
    Je ne sais pas

  7. #7
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    Origineel gepost door umair
    hee bro, welke geleerden komen daar dan, en hoeveel reistijd kost het?

    broeder is reistijd erg belangrijk tegenwoordig het gaat toch om de dawra
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    213
    25-07-2002

    als de tijd niet belangrijk zou zijn, dan zou ik het ook niet vragen. Ik heb wel gevraagd naar de reistijd, dus het is wel degelijk belangrijk voor mij. Ken jij de situatie waarin ik zit?
    Je ne sais pas

  9. #9
    ----

    Reacties
    9.557
    12-08-2002

    Salaam alaikum,

    Ja... mannen!! jullie hebben lekker praten, jullie pakken je tas en gaan, maar er zijn ook zusters die geen maghram hebben... en die kunnen dus niet naar Engeland...

    Dusse... ik ben heet benieuwd of er ook dit soort dingen in NL zijn...Anyone????

    Wasalaam alaikum,
    Marisah

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    74
    15-02-2002

    salaam

    w8 effe hahahahahahahahahahahaha
    ja je hebt gelijk wij mannen hebben het in dat opzicht iets makkelijker., maar ja.......
    al ag het duurt zeg maar 10 om daar te komen vanuit amsterdam. wij gaan dan vertrekken met de BUS. Ik geloof niet dat er een dawra op dit niveau zal komen in nederland. ER zijn natuurlijk wel dawrat meestal georganiseerd door abou sohaib(ahmed salaam) maar die zijn naar mijn mening minder dan deze in birmingham.
    Dit zijn een aantal sjoejoech die gaan komen insha allah
    -Ubaid al Jabiree (JAAA!!! je leest het goed)
    -Abdulmalik AR Ramadanee
    -Fawzee Al Attharee
    - Muhammed al anjaree
    -al Bairee
    al met al een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel interessante dawra.
    hebben jullie nog vragen stel ze dan maar gauw want de dawra is bijna.
    salaam
    Ana m3a sahbi Ignatio wa Antonio