1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    De meeste marokanen zijn hun geloof vergeten!!!

    Citaat Geplaatst door foolish
    Hoi allemaal,

    Ik schrijf deze topic namens mijn grote vriend killer en mij.
    Wij zijn het namelijk over een ding eens, en dat is dat de meeste marokanen hun geloof zijn vergeten.
    Neem bijvoorbeeld de dames die bv buiten hun woonplaats geen hoefddoekje dragen en zodra ze voor de deur staan is het meteen een hele sluier ik bedoel dat is scheinheileig maar ook haram.
    En dan zijn ze ontmaagd en dan laten ze hun pussy dicht naaien tfoeeeh gewoon lelijk.
    En zo kan je heel veel dingen over de marokaanse dames zeggen die zich zehma moslim noemen en in de tussentijd zijn ze gewoon heel fout bezig is dat nou lelijk of wat.
    En dan heb ik het over een aantal meiden en niet over iedereen er zitten ook hele goeie dames bij, die zich alleen met hun geloof bezig houden en die gewoon aan hun toekomst denken.


    En nou de heren,

    DE heren noemen zich ook moslim maar in het weekend lopen ze zich vol te drinken totdat ze erbij neervallen, en die naar coffeeshops gaan om effe dizzy en high te worden.
    En zo kan je ook nog heel veel dingen zeggen over de marokaanse heren maar je weet wat ik bedoel.


    TOT SLOT,

    NOEM JE ZELF NOOIT MOSLIM ALS JE ER GEEN BENT..........

    En nou zullen jullie wel denken who the **** ben jij om zo te praten.
    Maar ikke draag geen hoofdoekje, die komt insahalla wel binnenkort maar ik ben al blij dat ik m niet afdoe als ik hoertje ga uithangen en als ik voor de deur sta dat ik m weer opdoe en killer is ook geen jongen die zich zelf in het weekend gaat volgooien want alchohol is schadelijk voor het lichaam en alles wat shadelijk voor je is moet je vermijden.
    beter vermijden dan genezen of niet.


    Maar goed ik wou weten of er ook mensen zijn die hier ervaringen mee hebben of mensen die zich zelf moslim noemen en die het niet zijn..

    oke doei allemaal hoop op recties

    groetjes foolish en killer
    .

  2. #2
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    hmm ja wat moet ik hiervan zeggen.t klopt wel wat je zegt maarree nee laat maar

  3. #3
    The real JunkieXL!

    Reacties
    133
    06-05-2002

    Hebben jullie ook allemaal zo een zin om rond middenacht filosofisch te doen? Nee he, dacht ik al!


    TM.
    Tony, ga alsjeblieft weg ...

    [img]http://******************/dragonballz4u/lassie.jpeg[/img]

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    353
    11-03-2002

    hmmm......ik begrijp jullie woede wel.......maar als jij jezelf moslim noemt wie geeft jouw het recht dan om iemand anders te bekriticheren..........leef jouw leven en de andere die de slechte pad op zijn gegaan......merken later wel wat de gevolgen zijn van hun daden........maar focuseer jij je maar nu op je eigen toekomst en hoe je jezelf kunt verbeteren in je geloof..........
    Ma3salama Moontje

  5. #5
    The real JunkieXL!

    Reacties
    133
    06-05-2002

    Origineel gepost door killer
    hey tonyM is hom.o dat is ook haram
    17-jarige broekie komt tof doen. Weet je wel wat het woord inhoudt! Het enige vrouwtje dat het recht kreeg door jou gepakt te worden is madame cinq ... ga nu jezelf abziehen (ziehen = trekken in het duits) of zo!
    Tony, ga alsjeblieft weg ...

    [img]http://******************/dragonballz4u/lassie.jpeg[/img]

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    251
    02-12-2001

    people,

    Jullie kunnen soms zo een stelletje aanstellers zijn!!! Ongeloofelijk!

  7. #7
    The real JunkieXL!

    Reacties
    133
    06-05-2002

    Origineel gepost door killer


    Vindt je jezelf nu grappig of zo sukkel met je ********* mongool ik kom straks je *** neus breken a zemmel dus ga vooral stoer doen.
    Haha ... jeh triest geval! Ga ga, straks verkracht ik je nog, in dat strakke kontje van je, dan zing je drie toontjes hoger. Believe me!

    TM.
    Tony, ga alsjeblieft weg ...

    [img]http://******************/dragonballz4u/lassie.jpeg[/img]

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.412
    30-10-2001

    Origineel gepost door TonyM


    Haha ... jeh triest geval! Ga ga, straks verkracht ik je nog, in dat strakke kontje van je, dan zing je drie toontjes hoger. Believe me!

    TM.
    !! Allatieff!!
    Wie de waarheid spreekt,
    hoeft nooit na te denken..........

  9. #9
    The real JunkieXL!

    Reacties
    133
    06-05-2002

    Maakt dat je niet een heeel ietsie pietsie beetje para. Een snotneus, ik leende je nog zakdoekjes, die brutaal komt doen en je ook nog eens voor homo uitmaakt. Begrijp je niet, niemand is daarin geintresseerd, zehma jouw mensen steunen je, ga ga, iedereen leest over je heen idioot. Ik ben meer hetero dan je vader en niet over me zus beginnen hondepijper!
    Tony, ga alsjeblieft weg ...

    [img]http://******************/dragonballz4u/lassie.jpeg[/img]

  10. #10
    -K.A.I.S-

    Reacties
    440
    05-05-2002

    Foolish.. ik wou je even laten weten dat ik het helemaal met je eens ben.
    Ik vind de meeste marokanen in amsterdam gewoon te triest voor woorden ...dat meen ik echt. Wij mogen niet bepalen wie "goed" is of "slecht".......maar we mogen wel onze mening geven, daarom vind ik dat foolish helemaal gelijk heeft. Ik kan met de meeste marokaanse meisjes niet eens normaal praten.....en de jongens vinden mij vreemd omdat ik niet van uitgaan hou.....
    En als ik hun vraag waarom ze zo zijn....dan is hun standaard antwoord, Tjah we leven nu eenmaal hier en wat in de koran staat is ouderwets...
    Volgens mij denken ze echt dat de koran alleen voor de mensen van vroeger was.
    Maar ja .....zo kunnen we nog heel lang doorgaan.....
    De koran is gewoon het verleden, het heden en de toekomst en dat is gewoon niet te ontkennen.
    Dus ze proberen nu alles wat ze verkeerd doen goed te praten door b*llsh*t te zeiken......maar het zijn gewoon zwakke mensen die de mening van anderen belangrijker vinden dan die van Allah swt.
    Maar daar zullen ze wel achter komen.....het is gewoon een kwestie van tijd. Dus foolish ......gewoon vol houden en blijf gewoon zoals je bent.
    En de rest ook......denk niet dat je achterloopt als je ....niet vaak uitgaat of helemaal niet of een vriendin hebt of een vriend.

    Succes iedereen.......

    Beslama
    _________(]K-A-I-S[)________
    ___Kill All Israelie's Soldiers___
    __________________________

  11. #11
    -K.A.I.S-

    Reacties
    440
    05-05-2002

    .......VOORDAT JE WEER ONZIN BEGINT TE PRATEN.

    Ik neem aan dat dat voor mij bedoel is.......aan jouw manier van reageren merk ik dus dat jij mij helemaal niet hebt gesnapt.....
    Ik heb alleen de topic gelezen......en niet jullie berichten.
    Dus ik heb gezegd wat ik ervan vind ......het was geen reactie op jouw of op wie dan ook.
    Dus voor de volgende keer ......chilll eerst voordat je helemaal psycho gaat doen en aangesproken gaat voelen. Want ik had toch echt geen andere naam genoemd behalve Foolish .....en die heb ik positief benadrukt. Dus ik kan het alleen snappen dat je boos bent als je je aangesproken voelt. " maar ik denk t niet " ?!

    Beslama
    _________(]K-A-I-S[)________
    ___Kill All Israelie's Soldiers___
    __________________________

  12. #12
    -K.A.I.S-

    Reacties
    440
    05-05-2002

    foolish

    Bedankt 4 je kuzies Foolish
    Maar ik ben het gewoon helemaal met je eens....maar denk nooit dat je de enige bent die zo denkt want het zijn er meerdere maar blijkbaar toch niet genoeg.

    Dus hou jij het gewoon vol moppie en dan komt alles goed insha allah

    beslama
    _________(]K-A-I-S[)________
    ___Kill All Israelie's Soldiers___
    __________________________

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    85
    27-06-2002

    Origineel gepost door killer
    EN ZOGENAAMDE TONY ZEG JIJ A MISN LKA HBA JE ****IN MSN DAN GAAN WIJ EVEN AFSPREKEN VIEZE HOMO EN UIT WELKE STAD KOM JIJ, VIEZE VUILE FAGET
    En jij noemt je zelf moslim................????
    Eigendom van Allah
    Heeft u deze ziel gevonden
    graag retourneren aan eigenaar.
    alvast bedankt voor u medewerking.

  14. #14
    Fuck U

    Reacties
    2.469
    20-06-2002

    Origineel gepost door Jamal2002


    En jij noemt je zelf moslim................????

    Jamal2002

    Pleass geef hem geen aand8,
    en regeer liever op mij want ik wil serieuse reacties!!

    alvast bedankt hihih

    Sihem

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    85
    27-06-2002

    Origineel gepost door sihemB



    Jamal2002

    Pleass geef hem geen aand8,
    en regeer liever op mij want ik wil serieuse reacties!!

    alvast bedankt hihih


    Dat zal ik zeker doen sis!

    Eigendom van Allah
    Heeft u deze ziel gevonden
    graag retourneren aan eigenaar.
    alvast bedankt voor u medewerking.