1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Download complete Koran (in mp3) met maar 1 KLIK. {veel reciteurs}

    Citaat Geplaatst door tijdelijk_lid
    [YOUTUBE]t47qKfFHfoo[/YOUTUBE]

    ( 'up' even als je anderen de Koran op mp3 toewenst)
    Assalaamoe 3alaykoem

    Insha'Allah verkeren jullie in goede gezondheid taqwa en imaan en natuurlijk ook jullie
    dierbare familie leden Allahoema Ameen.

    Vind je het teveel werk om 114x op 'opslaan als..' te klikken? Voor jou heb ik dan de complete Koran geüpload in mp3 formaat


    Klik HIER om de hele Koran te downloaden (reciteur: Mohamed El Mohaisany)


    Klik HIER om de hele Koran te downloaden (reciteur: Salah Bukhatir )
    [geupload door marocmina]



    Abdul Basit Abdul Samad (tajweed) : http://www.megaupload.com/?d=IH3UO8KV

    Abdul Rahman Alsudais: http://www.megaupload.com/?d=WG3L3P0K

    Saeed el Ghamdi: http://www.megaupload.com/?d=X8TOA6GV

    Saoud el Shuraim: http://www.megaupload.com/?d=O4KX1OUW

    Mishary Rashed al-Efasy : http://www.megaupload.com/?d=92YGPVSC






    UITLEGFILMPJE OVER HET DOWNLOADEN: http://www.youtube.com/watch?v=t47qKfFHfoo[/B][/COLOR]


    Je komt dan in een venster en rechtsboven zie je een code van 3cijfers staan die vul je in en dan klik je op download na enkele seconden (gemiddel 45) kan je nogmaals op download klikken om te downloaden.(mocht die link niet meer werken laat dan een post achter zodat ik opnieuw kan uploaden en nieuwe link kan koppelen)

    Mocht je nog problemen tegenkomen met download dan zet maar een post, ik help je graag verder.

    Wa3aleikoum salaam

    eventuele reacties kun je kwijt in het GASTENBOEK (zie ondertekening) ook niet-leden kunnen daar posten
    .

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    385
    01-09-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Up

    Moge Allah jou Insha'Allah belonen voor het plaatsen.

  3. #3
    Don't even try.

    Reacties
    977
    07-04-2007

    Itla3 3ala barakatie Allah.

    Barak Allahoe fiek voor de moeite.
    Gone with the wind, wassalaamoe 'alaykoem.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.468
    01-04-2006

    Assalaamoe 3alaykoem,

    mach'allah broeder bedankt voor het plaatsen!!!!!
    inch'allah zal je hiervoor beloond worden
    “Degene die Allah gevonden heeft, heeft alles gevonden; en degene aan wie Allah ontgaat, aan hem is alles ontgaan!”

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    21
    20-11-2006

    Asalaam alaykoem ,

    DJazaak allahoe gairan voor deze site.

    Maar is het ook mogenlijk om salah el-bukhatair erop te zetten beste broeder.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    21
    20-11-2006

    Weet iemand hoeveel MB de complete koran is zodat ik hem op mijn tel kan zetten

  7. #7
    Ahle sunnat

    Reacties
    1.205
    08-10-2006

    Citaat Geplaatst door jaja Bekijk reactie
    Weet iemand hoeveel MB de complete koran is zodat ik hem op mijn tel kan zetten

    Als je ze uitpakt 161.537.056 byte .
    The Ethiopians danced in front of the Messenger of Allah (s); dancing and saying [in their language], "Muhammad is a righteous servant." The Prophet (s) said, "What are they saying?" And they said, "'Muhammad is a righteous servant'" Musnad al-Imam Ahmad. 6 vols. Cairo 1313/1895. Reprint. Beirut: Dar Sadir, n.d., 3.152 All the narrators are those of Bukhari except Hammad ibn Salama, who is one of the narrators of Muslim.






  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    21
    20-11-2006

    Asalaam alaykoem,

    Djazaak allahoe gairan broeder tijd.lid voor je info.

    Insha allah zal je er binnekort salah al-bukharther opzetten...
    En het zou helemaal mooi zijn als je sheikh Yaser al-dosari erop kunt Zetten.!!!!

    Asalaam alaykoem

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    21
    20-11-2006

    up, up, up,

    Mensen het is belangerijk dat jullie veel koran reciteren en ook luisteren ipv mu-ZIEK!!!

  10. #10
    Tmazost 'n yemma

    Reacties
    5.749
    04-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Wa alaykoem asalaam wa Ra7matoeAllah Ta3ala wa Barakatoeh.

    Soeb7anAllah. M'n broertje zei me gisteren nog dat hij dit zocht.

    Djazaka Allahoe Gayran aggie.


    Moge Allah (de Verheerlijkte en de Verhevene) u hiervoor met al 't goede op deze wereld, in 't graf en in 't hiernamaals belonen.
    [Allahoemma Ameen!]
    Eerst kwamen zij voor de "extremisten" maar ik zei niets, want ik was geen "extremist". Toen kwamen zij voor de Niqaabdraagsters, maar ik zei niets, want ik was geen Niqaabdraagster. Daarna kwamen zij voor degenen die een baard droegen, maar ik zei niets, want ik droeg geen baard. Daarna kwamen zij voor degenen die openlijk het gebed verrichtten, maar ik zei niets, want ik verrichtte mijn gebeden thuis. Toen zij kwamen om mij te halen, was er niemand meer over om mij te verdedigen

  11. #11
    Er was eens...

    Reacties
    762
    10-02-2007

    ik ben waarschijnlijk de grootste a-techneut die er bestaan. Mensen ik slaag er maar niet in al dit moois mashallah te downloaden. Heb de instructies anders goed begrepen en opgevolgt.
    Ik heb twee maal de 3 lettercombinatie ingevoerd.
    Iemand een duwtje in de goede richting aub


    shoekran

  12. #12
    Er was eens...

    Reacties
    762
    10-02-2007

    ja eindelijk heb ik het. Ik zag het over het hoofd het aantal seconden af te wachten. Maar waarom kan ik niet meer dan1 recitator downloaden. Is dit zo gelimiteerd

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    516
    15-06-2006

    salaam 3alikoem


    waarom komt er bij mmij te staan dat ik het niet kan uploaden

    kan iemand me mischien helpen ..

    msakom msarkhir ibrighan na dchar ino
    wan yannan chi nar3ib isamhas or ino


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    420
    12-05-2007

    Citaat Geplaatst door tijdelijk_lid Bekijk reactie
    Assalaamoe 3alaykoem

    Insha'Allah verkeren jullie in goede gezondheid taqwa en imaan en natuurlijk ook jullie
    dierbare familie leden Allahoema Ameen.

    Vind je het teveel werk om 114x op 'opslaan als..' te klikken? Voor jou heb ik dan de complete Koran geüpload in mp3 formaat

    Klik HIER om de hele Koran te downloaden (reciteur: Abdul Rahman Alsudais).

    Klik HIER om de hele Koran te downloaden (reciteur: Abdul Basit Abdul Samad).

    nieuw:
    Klik HIER om de hele Koran te downloaden (reciteur: Saeed El Ghamdi).



    NIEUW: veel mensen vroegen steeds om uitleg hoe je download, nou ik heb een filmpje gemaakt en op youtube gezet.Inshallah is het nu wel helemaal duidelijk.
    UITLEGFILMPJE: http://www.youtube.com/watch?v=-Pjyz5UaMlQ



    Je komt dan in een venster en rechtsboven zie je een code van 3cijfers staan die vul je in en dan klik je op download na enkele seconden (gemiddel 45) kan je nogmaals op download klikken om te downloaden.(mocht die link niet meer werken laat dan een post achter zodat ik opnieuw kan uploaden en nieuwe link kan koppelen)

    Mocht je nog problemen tegenkomen met download dan zet maar een post, ik help je graag verder.

    Wa3aleikoum salaam


    PS: plaats de link ,om de Koran te downloaden met 1 klik, in zoveel mogelijk fora en op zoveel mogelijk sites, zodat iedereen er gebruik van kan maken.
    Ik heb doelbewust ervoor gekozen om GEEN link naar mijn site (zie ondertekening) te zetten in die map die je download, reclame voor mijn site hoeft niet want dat weerhoud andere misschien ervan om de link op hun site te zetten.
    Uw IP adres ********** heeft zojuist 143216584 bytes gedownload. Wacht aub 477 minuten, en probeer uw download opnieuw.

  15. #15
    zinatjuhh

    Reacties
    18
    30-09-2003

    selaam moe3leykoem
    broeder..

    heel erg bedankt!!