1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    modeshow

    Citaat Geplaatst door kaftansaada
    Kaftan Saäda
    Organiseert ter ere van haar opening een
    Modeshow
    Met traditionele Marokkaanse gelegenheidskleding

    Met Dj Bahija en
    Catering Saäda

    U bent van harte welkom op zondag 19 oktober
    Van 16:00 tot 22:00 uur
    In het Soma-gebouw te Ede
    Kerkweg 61

    Entree: 10,- euro
    Voor reserveringen of meer informatie bel:
    0652648947
    Geen toegang voor kinderen onder de 10 jaar.

    Bereikbaarheid:

    Openbaar vervoer: Vanaf station Ede-Wageningen kunt lijn 84,85,86 nemen. U moet dan uitstappen bij de halte Bovenbuurtweg, dan is het ongeveer 5minuten lopen naar de kerkweg 61.

    Eigen vervoer: A-12 vanuit Utrecht en Arnhem
    Afrit Ede-Wageningen(Afrit 24) u rijdt onder het winkelcentrum De Stadspoort door. bij de stoplichten rechtdoor. bij de volgende kruising rechtsaf( J. TH. Tooroplaan) en links voorsorteren. linksaf de Nieuwe maanderbuurtweg in. voor het spoor volgt u de weg naar rechts(verlengde blokkenweg) bij de kruising gaat u linksaf het spoor over. dit is de kerkweg aan de linkerkant bevindt zich het Soma gebouw.
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    65
    30-03-2003

    hoeveel zijn de jurken gemiddeld per stuk en hoe zien ze er ongeveer uit???Want het lijkt me heel leuk om t komen en ik wil toch een jurk kopen dus..

    Najat
    Als Ik Je Iets Kon Geven,Zou Ik Je De Kans Geven Om Jezelf Te Zien,Zoals Ik Jou Zie.Dan Pas Zou Je Je Realiseren Hoe Speciaal Je Wel Niet Bent.....

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    65
    30-03-2003

    Krijg ik nog een resctie svp??want ik wil graag komen..
    Als Ik Je Iets Kon Geven,Zou Ik Je De Kans Geven Om Jezelf Te Zien,Zoals Ik Jou Zie.Dan Pas Zou Je Je Realiseren Hoe Speciaal Je Wel Niet Bent.....

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    65
    30-03-2003

    geen reactie???nou goeie reclame voor je modeshow dan!!k geef t op
    Als Ik Je Iets Kon Geven,Zou Ik Je De Kans Geven Om Jezelf Te Zien,Zoals Ik Jou Zie.Dan Pas Zou Je Je Realiseren Hoe Speciaal Je Wel Niet Bent.....

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    65
    30-03-2003

    heb j geen gemiddelde prijs??wat kunnen we verwachte?een minimaal en maximaal prijs???
    Als Ik Je Iets Kon Geven,Zou Ik Je De Kans Geven Om Jezelf Te Zien,Zoals Ik Jou Zie.Dan Pas Zou Je Je Realiseren Hoe Speciaal Je Wel Niet Bent.....