1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    162
    01-10-2003

    Thumbs up Wel of niet mooie maroc mannen bij de politie!!

    Bekentenis: bij de cops (in hollanda) werken best wel veel mooie knullen.

    --> zag een paar in utrecht en amsterdam. eentje zat zelfs in amsterdam een heerlijk ijssie te eten........is wel lang geleden hoor. hahahah

    Mee eens of niet???



    Mogli

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    2.252
    25-05-2003

    Nooit op gelet...

    Ik zou het echt niet weten!!!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    162
    01-10-2003

    Origineel gepost door Chyhaan
    Nooit op gelet...

    Ik zou het echt niet weten!!!
    Zou kunnen.

    Mogli

  4. #4
    Pikááán!

    Reacties
    1.477
    05-04-2002

    Ik zag een keertje een knappe marokkaan op Schiphol .. Hij was van de Douane .. Mijn moeder zou toen naar Marokko gaan, maar ik keek de hele tijd naar hem .. Ik was gewoon .. Met zijn uniform aan .. :verliefd:

    Verborgen.


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    162
    01-10-2003

    Origineel gepost door Jamila17
    Ik zag een keertje een knappe marokkaan op Schiphol .. Hij was van de Douane .. Mijn moeder zou toen naar Marokko gaan, maar ik keek de hele tijd naar hem .. Ik was gewoon .. Met zijn uniform aan .. :verliefd:

    zo mag ik het horen. jij krijgt van mij een duimtroffee

    Mogli

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    162
    01-10-2003

    Origineel gepost door TONYMONTANA
    zamelz 1 gaf mij nog n boete voor door oranje te rijden hij loog die mudafokker wallah was oranje maar hij was met een nl collegaatje eve zn balle likke vieze hond tvoe
    ze zijn vaak wel bounty's hahahahah

    gr. mogli

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    162
    01-10-2003

    Inderdaad het zijn wel klaplopers die taxichauffeurs.

    De enige taxichauffeur die ik echt een schatje vond, was een donkerblonde knul uit Nador en Houten die me toendertijd naar mijn sollicitatie bracht. Die is nu allang en breed getrouwd, veel te mooie en lieve jongen, toen al een jaartje of 30. Jammmer.

    Lekker ding was dat en ook nog een schat van een gozer. Lekker open en spontaan en een gentleman. Dat zie je tegenwoordig niet meer.

    Mogli

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    162
    01-10-2003

    Origineel gepost door Kadieja
    Ik kreeg heel vaak te horen van meiden waar je zeker niets aan moet beginnen is met een taxichaffeur,portier of bodygaurd en iemand die in een zanggroep zit ze zeggen dat dat de meeste matcho's zijn en players.
    Niet mee eens, broertje van een vriendin is een bodyguard en een lieve jongen, serieus, trouw en eerlijk. Echt een man naar mijn hart. Dus het klopt niet. Hij is heel verlegen en helemaal niet macho. De liefste jongen uit onze buurtje. Zijn beste vriend is ook zon mooie knappe jongen, ook een schatje.

    Mogli

    Maar ik val ook niet op uitsmijters (die vind ik vaak zo dom overkomen)
    Ik houd van mannen die er goed eruit zien, italian classic look die geen kapsones hebben maar toch een lief snuitje en een lieve glimlach en welbespraakt en charmant.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    162
    01-10-2003

    Origineel gepost door Kadieja
    Ik zeg niet iedereen maar ik denk toch de meeste ... vooral taxi chaffeurs zo dus je vriendin broertje is dat niets voor jou
    hahhaha hij is al voorzien.

    mogli