1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    30
    23-11-2002

    Meer Info Over Trouwen Bij Consulaat En Trouwen Bij Je Eigen Gemeente.......

    hoi allemaal,

    Ik heb een vraagje wie kan mij vertellen hoe het allemaal in z´n werk gaat, hoe lang het duurt en of je eerst op z´n marokaans moet trouwen of op z´n nederlands. En hoe lang het duurt voordat je ongeveer alles hebt geregeld.


    alvast bedankt,

    groetjes essia
    !!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    278
    23-09-2003

    ja dat vroeg ik me eigenlijk ook af en hoe lang van te voren moet je in ondertrouw gaan weet iemand dat?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    30
    23-11-2002

    ik weet dat je 2 weken na ondertrouw pas officieel mag trouwen maar voor de rest weet ik niks. Dus alle info is welkom
    !!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    278
    23-09-2003

    en mag je ook eerder in ondertrouw gaan? en pas na een half jaar trouwen ofzo of kan dat niet?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    30
    23-11-2002

    je mag vanaf 2 weken tot 1 jaar na ondertrouw officieel trouwen, na 1 jaar is ie niet meer geldig.
    !!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    436
    22-09-2003

    Het is beter om eerst voor de nederlandse wet te trouwen en dan voor de marokaanse, kan je lekker 2x trouwen.
    De marokaanse wetgeving accepteerd trouwen het nderlandse huwelijk niet, maar ga je eerst voor de marokaanse wet trouwen moet je alle papier laten legaliseren, kost veel meer tijd

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    436
    22-09-2003

    sorry voor de type fouten, moet snel typen want ik ben op mijn werk.
    Maar ik bedoel dus marokaanse wetgeving accepteerd het nederlandse huwelijk niet.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    436
    22-09-2003

    Ik ben nederlanse en ga trouwen met iemand uit marokko in nederland maar hoef geen 5 tot 6 weken te wachten op toestemming van de vreemdelingen dienst ,volgens de gemeente duurt het minimaal 1 week en maximaal 3 weken.
    Toeristen visum aanvragen dat gaat waarschijnlijk lang duren

  9. #9
    Mama van 2 schatjes.

    Reacties
    9.388
    14-01-2003

    Sallaam meid, ik ben in marokko getrouwd niet hier, ik wou niet voor de nederlandse wet trouwen, de marokkaanse is genoeg voor mij, dus mocht je daar iets over willen weten, dan hoor ik dat graag.



    Wa Sallaam Alikoum

  10. #10
    Be Cool Be Nice

    Reacties
    41
    17-09-2002

    Een doktersverklaring verschilt per huisarts.
    De ene laat je op HIV testen. De andere schrijft een verklaring dat je gezond bent zonder je op iets te hebben gecontroleerd.
    En de andere laat je een medische keuring doorstaan.
    Dit verschilt dus echt.
    En het geld voor beide, niet alleen voor de a.s bruid.
    Het enige geluk dat men werkelijk het zijne mag noemen is het geluk dat men aan anderen heeft geschonken.