1. #1
    The Coolest Tjick Alive

    Reacties
    189
    08-08-2001

    Examenjaar...

    Hey people.....ik heb dit jaar examen en wou graag weten hoe de meeste van ons dit ervaren hebben. Want ik zie er namelijk heel erg tegenop

    xxxxxx

  2. #2
    The Coolest Tjick Alive

    Reacties
    189
    08-08-2001

    Aloe.........i need some answers here !

  3. #3
    Sweet Angel

    Reacties
    1.327
    13-07-2002

    ik zou je graag willen helpen,maar kheb pas over een jaartje examen...incha'llah...

    Ik hoop voor je dat je slaagd....
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  4. #4
    The Coolest Tjick Alive

    Reacties
    189
    08-08-2001

    Origineel gepost door Missrapster
    ik zou je graag willen helpen,maar kheb pas over een jaartje examen...incha'llah...

    Ik hoop voor je dat je slaagd....
    Thx meid, hoop dat jij ook volgend jaar slaagt

  5. #5
    The Coolest Tjick Alive

    Reacties
    189
    08-08-2001

    Origineel gepost door Timoucha
    Twee jaar geleden examen gedaan, was de eerst garde van de twee fase............. never nooit meer was gelukkig voor mij de laatste keer....... was een zooitje! Leraren snapte niet eens wat ze moesten doen met de invoering van de tweede fase.......gewoon ruwuina!!!

    Maar gelukkig goed door lopen en geslaagd met pracht van cijfers.........

    Mijn tips aan jou........... gewoon meedraaien niet je huiswerk verwaarloze enzo en dan red je het makkelijk!!!

    Vooral als je in de tweede fase zit dan heb je al wat cijfers die je basis vormen, ik hoop voor je dat het een goede basis is!
    Yeps die 2de fase........nerrie die moeten ze gewoon afschaffen. Is gewoon een rwiena. Ik sta allemaal voldoendes, maar zie er toch tegenop.

    xxxxx

  6. #6
    sweetest thing...

    Reacties
    1.017
    10-06-2002

    hey meid,

    ik heb afgelopen jaar examen gedaan... ik was van plan om al mijn handelingen op tijd af te maken... maar ja, ik ging alles weer 's op het laatste moment doen... tip: doe dat niet!! dat is echt stress!!!! ik hield mijn huiswerk ook niet echt bij, maar voor mijn tentamens ging ik wel goed leren... uiteidelijk ben ik toch wel met goede cijfers geslaagd...
    maar ik ben niet echt het goede voorbeeld, je kan beter je huiswerk bijhouden, dat is makkelijker leren met je tentamens en examens... en vooral ook je handelingen op tijd afmaken... bij mij op school was het allemaal gezeik, maar toch hield ik me er niet aan...
    en wat je ook vooral niet moet doen is stressen!!! dat heb ik ook absoluut niet gedaan en daardoor kon ik mijn examens makkelijker maken... er zat bij mij namelijk een jongen in de klas die echt heel erg gestresst was met zijn examens... daardoor is hij gezakt...
    ik wens je in ieder geval heeeel veel succes meid!!!

    kiss
    "als het avond wordt, verwacht dan niet dat het weer morgen zal worden; en als het morgen wordt, verwacht dan niet dat het avond zal worden. Profiteer van je gezondheid voordat je ziek wordt en van je leven voordat je dood gaat"


  7. #7
    The Coolest Tjick Alive

    Reacties
    189
    08-08-2001

    Origineel gepost door yasmine85
    hey meid,

    ik heb afgelopen jaar examen gedaan... ik was van plan om al mijn handelingen op tijd af te maken... maar ja, ik ging alles weer 's op het laatste moment doen... tip: doe dat niet!! dat is echt stress!!!! ik hield mijn huiswerk ook niet echt bij, maar voor mijn tentamens ging ik wel goed leren... uiteidelijk ben ik toch wel met goede cijfers geslaagd...
    maar ik ben niet echt het goede voorbeeld, je kan beter je huiswerk bijhouden, dat is makkelijker leren met je tentamens en examens... en vooral ook je handelingen op tijd afmaken... bij mij op school was het allemaal gezeik, maar toch hield ik me er niet aan...
    en wat je ook vooral niet moet doen is stressen!!! dat heb ik ook absoluut niet gedaan en daardoor kon ik mijn examens makkelijker maken... er zat bij mij namelijk een jongen in de klas die echt heel erg gestresst was met zijn examens... daardoor is hij gezakt...
    ik wens je in ieder geval heeeel veel succes meid!!!

    kiss
    Thx meissie....xxxxxxxxx

  8. #8
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    hmm ik heb dit jaar vwo examen gedaan tweede fase
    we warne de eerste van onze school die de vernieuwde vwo examens gingen doen.we wisten helemaal niet welke punten hoeveel telden veel leraren wisten t zelf niet eens!!nou pas eigelijk in de 6e klas kwamen we te weten dat punten ui klas 4 en 5 ook meetelden!!hamdulilah was t by allemaal wel goed maar anderen zaten flink in de knoop en die hebben flink moeten leren bij de schoolexamens

    ik heb zeker tips voor je
    =leer goed voor de schoolexamens want dat vormt ook een basis voor je eindexamens,want wat je dan al leert ken je al als je de hele examenstof moet leren
    =begin op tijd en herhaal alles nauwkeurig
    =al begin je een halfjaar vantevoren,je hebt dan wel de tijd om op je eiegen tempo te leren en je ebnt ruiimschoots voorbereid
    =oefen veel met oude examens nieuwe styk daar heb ik heel veel aan gehad,veel vragen worden vaak nog een keer op een andere manier gesteld
    =als je t niet zitten tijdens t leren ga effe wat anders doen dan kun je erna vol moed ertegen aan
    =voel je niet schuldig als je effe wat anders gaat doen,das juist goed dan aan 1 stuk achter de boeken zitten=
    =veek klagen bij t laks al was t poepsimpel,alle beetjes helepn!!!!!
    =verder wens ik je heel veel suc6

    ja die tweede fase is f****** op en niet zon beetje maar ja als je dit haaklt dan weet je dat je eigelijk alles wek moet gaan halen
    ik heb dus vwo gedaan en op mijn school was t een zooitje ongeregeld,maar hamduliah heb t gehaald!!!!met allemaal voldoendes

    welke profiel heb je en wat doe je havo of vwo???

    veel liefs van saida

  9. #9
    The Coolest Tjick Alive

    Reacties
    189
    08-08-2001

    Zit in 6 vwo en heb Cultuur en Maatschappij met economie 1,2

  10. #10
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ja ik had ecconmie en maatschappij met m&o

    ja ik had eigelijk t zelfde als jowu denk ik

    ik had frans 1,ij frans 2
    ik had wiskunde 2,ij wiskunde 1
    ik had gs jij ook
    ik had ak,jij niet
    ik had m&O jij niet
    ik had economie 2 jij ook
    ik had nl jij ook
    ik had engels jij ook
    ik had duits 1 jij duits 2
    jij had tekenen ik nie

    en dat was t denk ik,maarre mot zeggen m&o is leuker als economie 1,2 want die examen van economie was echt waig en moielijk!!terwyl m&O kei makkelijk was had een 7,6of zo gehaald doesss

  11. #11
    The Coolest Tjick Alive

    Reacties
    189
    08-08-2001

    Origineel gepost door saidaaatje
    ja ik had ecconmie en maatschappij met m&o

    ja ik had eigelijk t zelfde als jowu denk ik

    ik had frans 1,ij frans 2
    ik had wiskunde 2,ij wiskunde 1
    ik had gs jij ook
    ik had ak,jij niet
    ik had m&O jij niet
    ik had economie 2 jij ook
    ik had nl jij ook
    ik had engels jij ook
    ik had duits 1 jij duits 2
    jij had tekenen ik nie

    en dat was t denk ik,maarre mot zeggen m&o is leuker als economie 1,2 want die examen van economie was echt waig en moielijk!!terwyl m&O kei makkelijk was had een 7,6of zo gehaald doesss
    Maar ik vind economie leuk dusse, en sta nu toch een 7.....
    Maarre heb je misschien nog wat boekverslaagjes voor nederlands ??

    xxxxxxx

  12. #12
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    hmm ja een hele map vol,maar heb ze niet op disk staan want me ps was gecrasht.maar mot zeggen de verslagen waren echt goed!!!had echt de beste verslagen van de klas en zonder kapsones!!!!!!!!!!!!!! ik heb veel verslagen

    blauwe maandagen
    ricos vleugels
    turks fruit
    de aanslag
    en dan nog van die middeleeuwse shit
    esmoreit
    karel en de elegast

    en ook nog gedichtenzooi
    das gewoon levenswerk die map ik kan me noit wegdoen

    heb je ook ckv gehad?/dat was pas een relax vak mang had echt alktyd de beste verslagen deed er nhix voor alles op internet zoeken haha en die man maar denken dat ik zo actief was was ik ook maar niet in die les

  13. #13
    The Coolest Tjick Alive

    Reacties
    189
    08-08-2001

    Origineel gepost door saidaaatje
    hmm ja een hele map vol,maar heb ze niet op disk staan want me ps was gecrasht.maar mot zeggen de verslagen waren echt goed!!!had echt de beste verslagen van de klas en zonder kapsones!!!!!!!!!!!!!! ik heb veel verslagen

    blauwe maandagen
    ricos vleugels
    turks fruit
    de aanslag
    en dan nog van die middeleeuwse shit
    esmoreit
    karel en de elegast

    en ook nog gedichtenzooi
    das gewoon levenswerk die map ik kan me noit wegdoen

    heb je ook ckv gehad?/dat was pas een relax vak mang had echt alktyd de beste verslagen deed er nhix voor alles op internet zoeken haha en die man maar denken dat ik zo actief was was ik ook maar niet in die les
    Hahaha jaa, ckv was gewoon makkelijk

    Maar toch nog bedankt

  14. #14
    Fix me...

    Reacties
    3.189
    06-10-2001

    Hey ChiQ!

    Ewa jij hebt dus net als mijn bro's dit jaar examen! ik heb het hamdoulilah al achter de rug gehad. Ik was namelijk in dat jaar van "De proefkonijnen van de 2e Fase" een examenkandidaat, en had dus best geluk! want wij als proefkonijnen kregen een extra makkelijk examen, omdat die 2e kamer toch niet veel wist van hoe of wat.
    Maar ik kan je dit als tip geven:

    Als je exacte vakken doet----> Veeeel oefenen baart kunst!
    Als je exacte vakken doet----> koop alle bundels "Samengevat" van die vakken! alle formules en uitleg en voorbeeldsommen staan erin.
    Nederlands---> oefenen met texten!


    En ohjaa..... Niet 1 dag van tevoren natuurlijk gaan zitten oefenen, de laatste dag alleen herhalen natuurlijk!

    Maar de gouden tip was toch het kopen van "Samengevat" boekjes!

    Succes Inshallah!
    What's love got to do with it?

  15. #15
    sweetest thing...

    Reacties
    1.017
    10-06-2002

    Origineel gepost door saidaaatje
    hmm ja een hele map vol,maar heb ze niet op disk staan want me ps was gecrasht.maar mot zeggen de verslagen waren echt goed!!!had echt de beste verslagen van de klas en zonder kapsones!!!!!!!!!!!!!! ik heb veel verslagen

    blauwe maandagen
    ricos vleugels
    turks fruit
    de aanslag
    en dan nog van die middeleeuwse shit
    esmoreit
    karel en de elegast

    en ook nog gedichtenzooi
    das gewoon levenswerk die map ik kan me noit wegdoen

    heb je ook ckv gehad?/dat was pas een relax vak mang had echt alktyd de beste verslagen deed er nhix voor alles op internet zoeken haha en die man maar denken dat ik zo actief was was ik ook maar niet in die les
    pfff...ik had ook ckv.... maar zij wisten dus welke verslagen er allemaal op internet stonden enzo... duzzz dan was je echt de l*l als je zo'n verslag inleverde.... dan maar overschrijven van iemand uit een andere klas hè...?
    wij moesten trouwens ook overal het bewijs bijdoen dat je echt gegaan was...

    kiss
    "als het avond wordt, verwacht dan niet dat het weer morgen zal worden; en als het morgen wordt, verwacht dan niet dat het avond zal worden. Profiteer van je gezondheid voordat je ziek wordt en van je leven voordat je dood gaat"