1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    verschil tussen jongens en meisjes??

    Citaat Geplaatst door chebbariffia
    ik snap niet waarom er verschillen zijn tussen meisjes en jongens? waarom mogen bijv. jongens wel veel dingen dan meisjes?ik vind dat echt nergens op slaan kijkik woon thuis en bijons zijn er geen verschillen als ik iets niet mag nou dan mogen mijn broers ook niet en omgekeerd weer hetzelfde.
    nou we moeten gewoon gelijk behandeld worden nou er kunnen wel verschillen zijn die betrekking hebben op de islam maar dat is dan wel vanzelfsprekend dat ga je dan automatisch doen maar tegenwoordig als je iets doet hoor je meteen is haram echt mensen parten gewoon en je weet niet wie je moet geolven ze lopen en zeggen is haram nou dan komt het errop neer dat alles haram is behalve thuis zitten en voor je man zorgen en niet uit de ramen keijken nou hallo???????????wie wil dat nou?dat is toch geen leven??? nou ik hoop dat er veel mensen met me eens zijn.
    xxxxxxxx amira
    .

  2. #2
    get a life!

    Reacties
    7.111
    22-12-2002

    Allah weet het beste.....
    jaloezie kills!

  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    1.317
    26-01-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Liloesh
    Allah weet het beste.....
    helemaal mee eens ougti

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    8.045
    27-06-2003

    Re: verschil tussen jongens en meisjes??

    Origineel gepost door chebbariffia
    ik snap niet waarom er verschillen zijn tussen meisjes en jongens? waarom mogen bijv. jongens wel veel dingen dan meisjes?ik vind dat echt nergens op slaan kijkik woon thuis en bijons zijn er geen verschillen als ik iets niet mag nou dan mogen mijn broers ook niet en omgekeerd weer hetzelfde.
    nou we moeten gewoon gelijk behandeld worden nou er kunnen wel verschillen zijn die betrekking hebben op de islam maar dat is dan wel vanzelfsprekend dat ga je dan automatisch doen maar tegenwoordig als je iets doet hoor je meteen is haram echt mensen parten gewoon en je weet niet wie je moet geolven ze lopen en zeggen is haram nou dan komt het errop neer dat alles haram is behalve thuis zitten en voor je man zorgen en niet uit de ramen keijken nou hallo???????????wie wil dat nou?dat is toch geen leven??? nou ik hoop dat er veel mensen met me eens zijn.
    xxxxxxxx amira


    Kijk, zolang 'onze' dames dit blijven pikken,
    blijven 'dit' soort praktijken voortbestaan..
    Zie je iets wat niet door de beugel kan...maak dit bespreekbaar..
    Ik weet dat sommigen nu denken; makkelijker gezegd dan gedaan..
    maar onthoud dat Rome ook niet in 1 dag is gebouwd..

  5. #5
    Me Against Myself

    Reacties
    2.158
    25-11-2002

    Re: verschil tussen jongens en meisjes??

    Origineel gepost door chebbariffia
    ik snap niet waarom er verschillen zijn tussen meisjes en jongens? waarom mogen bijv. jongens wel veel dingen dan meisjes?ik vind dat echt nergens op slaan kijkik woon thuis en bijons zijn er geen verschillen als ik iets niet mag nou dan mogen mijn broers ook niet en omgekeerd weer hetzelfde.
    nou we moeten gewoon gelijk behandeld worden nou er kunnen wel verschillen zijn die betrekking hebben op de islam maar dat is dan wel vanzelfsprekend dat ga je dan automatisch doen maar tegenwoordig als je iets doet hoor je meteen is haram echt mensen parten gewoon en je weet niet wie je moet geolven ze lopen en zeggen is haram nou dan komt het errop neer dat alles haram is behalve thuis zitten en voor je man zorgen en niet uit de ramen keijken nou hallo???????????wie wil dat nou?dat is toch geen leven??? nou ik hoop dat er veel mensen met me eens zijn.
    xxxxxxxx amira


    Het is nu eenmaal een feit dat de jongens in de marokkaanse cultuur gewoon meer mogen. Wat de islam betreft zijn de man en de vrouw gelijkwaardig, maar bestaan er verschillen in de taken die zij op zich moeten nemen en de plichten en de rechten die zij hebben.
    ........

  6. #6
    get a life!

    Reacties
    7.111
    22-12-2002

    Origineel gepost door manalltje
    helemaal mee eens ougti

    jaloezie kills!