heeyyy m.nl leden,
Ik heb hier zoveel mooie verhalen gelezen, alleen las ik ze onder een andere naam. Ik ben 1 van de stille lezers, ik gaf nooit een reactie omdat ik vond dat ander leden mijn woorden uit me toetsbord haalde. Ik kijk op tegen sommige schrijfsters zoals: Noraa van het verhaal verliefd op de geliefde van mijn beste vriendin(srry als ik het verkeerd heb getypt) en wael van player for live, en de verhalen van aicha_chilohia en der zus die zijn ook niet te missen. Hun verhalen hebben mij geinspireerd om ook een verhaal te beginnen. Het zal vast niet zo goed zijn als die 4 schrijfers, maar ik probeer er het beste van te maken. Zeggen jullie wel als jullie iets niet goed vinden en of ik wel verder moet gaan of niet?
ok dan ga ik nu beginnen.
Personages:
Hoofdpersonen:
romaisa(bijnnaam romi): 21 jaar
Safouan: 24 jaar
bijfiguren:
mina( ookwel mimi): 18 jaar
nora: ook 18 jaar
hoi mijn naam is romaisa, mensen die me goed kennen noemen me romi, ben 21 jaar en ben niet zo lang, ik ben maar 1,60 heb lichtbruin haar, ik draag geen make-up hou ik niet van ook geen mascara.
Eindelijk ik heb me hbo_diploma . Damn wat was dat een moeilijk jaar zeg pfffffff, ik wist dat ik zou slagen, maar het is me tog gelukt. Ik ben niet iemand die egt leert, een dag van te voren dan begin ik aan shi hoofdstukken. Ik kan nu eindelijk werken. Natuurlijk had ik een bijbaantje als serveerster bij een eetcafe. Er kwamen daar alleen maar mensne met geld. tfoe sommige mannen waren egt zo oud en rimpelig en tog zo smerig, geen manieren en respect. Er kwam daar wel altijd 1 marokaan, je hoort het goed 1 marokaan, en die was altijd met shi hollandse boerin. Ze waren er wel voor zaken dat zag je wel, maar die vrouwen keken hem altijd zo verleidelijk aan. Hij was egt knap, maar arrogant dat ie was zooo. egt zo'n verkaaste marokaan. Ik moest altijd bij hem serveren, hij was zeker niet lelijk, integendeel hij is mmmmm mmm yammie gewoon. Maar ik mocth hem niet, hij deed altijd zo hoog. Wat voor werk hij deed weet ik niet, maar het betaalde wel goed hoor.... maar goed terug bij het begin. Vandaag ga ik beginnen met het egt werk. Ik ga voor een reclame bureau werken, dat verdient egt goed. Ik ben best wel creatief dus het zit wel goed daar. Ik kijk in me kleren kast en zie een paar nette outfits hangen. Ik pak er 1 uit en trek het aan, ik kijk nog ff in de spiegel en ik moet zeggen het staat goed. NEEE heb geen kapsonnes, ben juist heel onzeker. hmmm klaar, me naaldhakjes nog aan( moet wel he als ik zo kort ben) Maar ben wel trots met mij lengte niet dat ik lange meisje ga haatte nu.
romi: MAMA!!!!, ik ga ervandoor, wens me succes.
m.v romi: waga a benti doe rustig aan he.
romi: jaaaa maaa , doeiii mimi
mina: doeii , brake a leg.
romi: okeee
zeg me wat jullie ervan vinden dan ga ik verder oki![]()

. Maar ik mocth hem niet, hij deed altijd zo hoog. Wat voor werk hij deed weet ik niet, maar het betaalde wel goed hoor.... maar goed terug bij het begin. Vandaag ga ik beginnen met het egt werk. Ik ga voor een reclame bureau werken, dat verdient egt goed. Ik ben best wel creatief dus het zit wel goed daar. Ik kijk in me kleren kast en zie een paar nette outfits hangen. Ik pak er 1 uit en trek het aan, ik kijk nog ff in de spiegel en ik moet zeggen het staat goed. NEEE heb geen kapsonnes, ben juist heel onzeker. hmmm klaar, me naaldhakjes nog aan( moet wel he als ik zo kort ben) Maar ben wel trots met mij lengte niet dat ik lange meisje ga haatte nu.

dus dat gaat denk ik niet zo goed het is daar een rommeltje en ik mag dat weer gaan opruimen. dus inshallah in de avond weer.