+ Reageer
Pagina 1 van 53 1 2 3 11 26 51 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 781
    MVC Lid

Reacties
    359
    18-07-2007

~zogenaamde oorlog op het werk!!!~

heeyyy m.nl leden,

Ik heb hier zoveel mooie verhalen gelezen, alleen las ik ze onder een andere naam. Ik ben 1 van de stille lezers, ik gaf nooit een reactie omdat ik vond dat ander leden mijn woorden uit me toetsbord haalde. Ik kijk op tegen sommige schrijfsters zoals: Noraa van het verhaal verliefd op de geliefde van mijn beste vriendin(srry als ik het verkeerd heb getypt) en wael van player for live, en de verhalen van aicha_chilohia en der zus die zijn ook niet te missen. Hun verhalen hebben mij geinspireerd om ook een verhaal te beginnen. Het zal vast niet zo goed zijn als die 4 schrijfers, maar ik probeer er het beste van te maken. Zeggen jullie wel als jullie iets niet goed vinden en of ik wel verder moet gaan of niet?

ok dan ga ik nu beginnen.

Personages:

Hoofdpersonen:

romaisa(bijnnaam romi): 21 jaar
    Safouan: 24 jaar

bijfiguren:

mina( ookwel mimi): 18 jaar
    nora: ook 18 jaar

hoi mijn naam is romaisa, mensen die me goed kennen noemen me romi, ben 21 jaar en ben niet zo lang, ik ben maar 1,60 heb lichtbruin haar, ik draag geen make-up hou ik niet van ook geen mascara.
    Eindelijk ik heb me hbo_diploma . Damn wat was dat een moeilijk jaar zeg pfffffff, ik wist dat ik zou slagen, maar het is me tog gelukt. Ik ben niet iemand die egt leert, een dag van te voren dan begin ik aan shi hoofdstukken. Ik kan nu eindelijk werken. Natuurlijk had ik een bijbaantje als serveerster bij een eetcafe. Er kwamen daar alleen maar mensne met geld. tfoe sommige mannen waren egt zo oud en rimpelig en tog zo smerig, geen manieren en respect. Er kwam daar wel altijd 1 marokaan, je hoort het goed 1 marokaan, en die was altijd met shi hollandse boerin. Ze waren er wel voor zaken dat zag je wel, maar die vrouwen keken hem altijd zo verleidelijk aan. Hij was egt knap, maar arrogant dat ie was zooo. egt zo'n verkaaste marokaan. Ik moest altijd bij hem serveren, hij was zeker niet lelijk, integendeel hij is mmmmm mmm yammie gewoon . Maar ik mocth hem niet, hij deed altijd zo hoog. Wat voor werk hij deed weet ik niet, maar het betaalde wel goed hoor.... maar goed terug bij het begin. Vandaag ga ik beginnen met het egt werk. Ik ga voor een reclame bureau werken, dat verdient egt goed. Ik ben best wel creatief dus het zit wel goed daar. Ik kijk in me kleren kast en zie een paar nette outfits hangen. Ik pak er 1 uit en trek het aan, ik kijk nog ff in de spiegel en ik moet zeggen het staat goed. NEEE heb geen kapsonnes, ben juist heel onzeker. hmmm klaar, me naaldhakjes nog aan( moet wel he als ik zo kort ben) Maar ben wel trots met mij lengte niet dat ik lange meisje ga haatte nu.

romi: MAMA!!!!, ik ga ervandoor, wens me succes.
    m.v romi: waga a benti doe rustig aan he.
    romi: jaaaa maaa , doeiii mimi
    mina: doeii , brake a leg.
    romi: okeee

zeg me wat jullie ervan vinden dan ga ik verder oki

OFFLINE!

Reacties
    1.594
    22-01-2003

MVC Premium MVC Premium
    lijkt me een leuk verhaal!!!!

kus kus naima

!!OFFLINE!!

Subliem.

Reacties
    5.062
    17-02-2007

ga verder

Always wondering how..

MVC Lid

Reacties
    359
    18-07-2007

heeey dames, ik zo verder over een paar min oki

P.S: thx vor het reageren kuss

MVC Lid

Reacties
    359
    18-07-2007

oke hier is een vervolg voor jullie 2 dames

Daar ging ik dan op de bus w8en Ik had nog geen auto, maar ik heb wel mijn rijbewijs. Ik had niet genoeg geld voor de auto die ik wilde halen. maar goed. Eindelijk daar is die bus. Ik stapte in liet me OV zien en ging op de eerste beste plaats zitten. Dat had ik maar beter niet moeten doen, deze man naast me ruikt niet zo frisjes. Gelukkig nog 1 halte en dan ben ik er. Ik stapte uit en keek voor me: Wooow wat een groote gebouw zeg, dat noem ik pas W.T.C van V.N. hmmmm ze hebben ook garages voor je auto. Ik keek ff naar het gebouw en stapte toen binnen, dit is me eerste dag. Ik had al gesolisiteerd, ik was meteen aangenomen. Ik deel een kantoor smane met 2 nederlanders: Monick en Sander. Er werktener ook marokanen, 4 gelloof ik, 2 jongens en 2 meisjes, dan ben ik het 3e meisje.

intussen was ik al aangekomen op mijn kantoor.
    romi: heey monick hey Sander
    Monick + Sander: hey romaisa
    romaisa: lkkr geslapen jongens
    Monick: jawel, had alleen een feestje gister dus egt slapen zou ik het niet noemen.
    romaisaww nou we houden wel rekening met je tog sander?
    Sander: Jawellll
    romaisa: en jij Sander lkkr geslapen.
    Sander: ja ik wel, nee ik feest nooit op een zondag
    romaisa: haha verstandig
    Sander: moeten sommige een voorbeeld aan nemen
    Monick: ja ja Sander hou jij nuo maar je mond dicht voor dat ik je aanvlieg kan nu geen jokes van je verwerken dus oppassen.
    romaisa: hahaha kom mom jongens niet vechten he
    Sander: nee dat zouden we tog nooit doen, he monick
    Monick: Sanderrrr nu niet
    romaisa: ok, uhhhm wat gaan we vandaag doen
    Sander: we moeten een reclame spotje bedenken voor een nieuw product. uuhmm romaisa ik ga je het gebouw een beetje laten zien, dan kan monick ff afkoelen, ok?
    romaisa: ok
    monick: jaa ga maar snel
    romaisa: haha gekke mensen

ik kon egt lachen met Monick en Sander. Daar ging ik dan met sander, hij liet me eerst onze etage zien, en daar werkte ook die marokaanse meisjes, zij deelde met ze 2 een kamer en een italiaans meisje erbij. Onze etage was best wel groot.

oki dit was het dan ik ga in de avond verder moet nog een beetje het huis opruimen sta er alleen voor
    en ja als jullie nou niet willen dat ik verder ga zeg het dan ff oki kusjes

Verdwaald.

Reacties
    300
    05-04-2007

VERDERRRRRRRRR!

Overgenomen.

Subliem.

Reacties
    5.062
    17-02-2007

ga gauw verder meid

Always wondering how..

MVC Lid

Reacties
    359
    18-07-2007

hey meiden,

thx voor jullie reacties ik ga zo verder oki

kus, me

MVC Lid

Reacties
    359
    18-07-2007

Onze etage was best wel groot.

Sande: ok ,, romaisa heb je het een beetje gezien?
    romaisa: jawel
    Sander: ok,, we gaan dan nu een etage omlaag, daar bevind zich de cafetaria. Wil je die ook nog ff snel zien of zullen we dat doen tijdens de pauze?
    romaisa: ja doe dat maar in de pauze.
    Sander: ok, dan gaan we nu een etage omhoog.
    romaisa: waarom?
    Sander: daar werken de topperss en de baas.
    romaisa: wat voor toppers?
    Sander: nou, die doen het egte werk, dus wij bedenken, zij kijken en moeten het goedkeuren en de baas kijkt dan ook mee. en als je je werk goed doet dan kan je daar ook werken maar dat is egt zelden je moet egt goed zijn. en als ik eerlijk moet zijn de beste die op onze etage werken zijn 2 marokaanse meisjes, die heb je wel gezien he
    romaisa: ja
    Sander: nou zelfs hun kunnen net niet naar de toppers.
    Romaisa: dus je moet egt zijn.
    Sander: ja maar als je het niet zo goed doet word je niet ontslagen alleen krijg je weer een lagere functie. maar laten we gaan he.
    sander: druk maar op knop nr 15.

Ding Dong

de lift deuren ginegn open, we stappen eruit en je ziet maar een paar mensen.
    romaisa: hoe kotm het dat er hier zo rustig en stil is?
    Sander: er werken hier alleen toppers en dat zijn er niet zoveel, het is hier ook kleiner he. er werken hier maar 12 mensen met de baad erbij 13.
    romaisa: oww ok

hij liet me alles zien tot er een leuke jongen langs loopt en bij ons stil staat.

Sander: romaisa dit is Faris en faris dit is romaisa
    romaisa: hallo, aangenaam
    Faris: insgelijks, is ze nieuw heb er nog nooit gezien.
    Sander: ja onze nieuwe aanwinst.
    Faris: zoo een wat een schoonheid, kon je me niet eerder voorstellen.
    Sander: ik weet dat je het te druk heb, daarom d8 ik van laat ik hem maar niet storen.
    Faris: voor zoiets moois kun je me altijd storen, laat dat een wijze les voor je zijn sander.
    Sander: ok

ik voelde me helemaal rood worden toen ie dat zei. awiliee hij schaamt zich niet. hij zag dat ik bloosde en knipoogde naar me.
    Faris: het schoonheid ik je spreek je zeker vandaag nog een keer, maar ik moet er nnu echt vandoor. Safouan w8 op me, je weet zelf sander.
    Sander: ja ga maar snel.
    Faris: ciao

Sander: zo dat was dus faris, srry voor zijn gedrag, hij kan zijn mening soms niet voor zich houden waardoor mensen zich generen.
    romaisa: maakt niet uit
    ik wou niet dat ie iets anders daarover zou zeggen dus zei ik snel: zullen we verder. hij knikte en we liepen weer terug naar ons kantoortje.

zo dames ik ga in de avond weeer verder, ik wil heel graag nu nog meer schrijven maar me pa staat in de keuken te koken dus dat gaat denk ik niet zo goed het is daar een rommeltje en ik mag dat weer gaan opruimen. dus inshallah in de avond weer.

kusjes

MVC Lid

Reacties
    359
    18-07-2007

heeey dames vind niemand mijn verhaal leuk. laten jullie het me wel weten als jullie het niet leuk vinden dan kan ik ook stoppen. maar zoals beloofd schrijf ik nog ff een vervolg en dan zie ik wel of ik verder moet gaan of niet oki hier komt ie dan.

Daar aangekomen zagen we monick druk aan het werk. Ze merkten niet dat we binne waren gekomen, dus zei ik: hey we zijn er weer. Niks ze zei helmaal niks, ze was egt zo druk bezig, totdat sander zijn finger in zijn mons stopt en het in monick haar oor dauwt. ze schrok zich dood, ze stond op en rende achter sander aan, sander rent weer weg, ze pakt hem beet en geeft hem een paar fikse klappen en ging weer rustig zitten op der plek.

monick: zo romaisa heb je het een beetje gezien.
    romaisa: jawel
    Sander: ze is faris tegen gekomen
    monick: egt waar, zeker kon ik zijn mening niet weer voor zich houden.
    sander: heb je goed geraden monick
    moncik: trek het je niet aan hij dolt alleen.
    sander: hij vond er een schoonheid
    romaisa: nou..
    monick: zo zo dat heb ik niet van faris gedacht, en jij niet zo bescheiden, hij is altijd zo onbeleevd.
    sander: nou dit keer niet
    monick: hij heeft een keer een nederlands meisje aan het huilen gemaakt, maar het was niet zijn bedoeling, hih dat was wel grappig om te zien haar mascara liep helmaal uit.
    romaisa: ok ander onderwerp

Damn wrm word ik altijd zo rood. ze gaan nog denken dat ik hem leuk vind. ze zien dat ik rood geworden ben en beginnen allebij te lachen.

monick: vind je hem ook leuk
    romaisa: NEE!!!!
    sander: aan je kop te zien vind je hem wel degelijk leuk
    romaisa: kom op zeg! anders zou ik hem aangapen en niet uit me woorden komen, en sander je bent getuigen je hebt zelf gezien hoe ik antwoord gaf.
    monick: hmmmm dat weet ik nog niet
    Sander: ach ja, en dan is tog alleen leuk he monick
    monick: hahaha ok sander klaar ophouden, ze vind het niet leuk, duss hou er maar over op.

ik knikte en glimlachte dankbaar naar monick. opeens zei sander: vrouwen allemaal hetzelfde en hij zuchtte.
    ik en monick stonden gelijk op om die klappen van monick te vervolgen, hij riep net op tijd dat wij een ander geval zijn en dat hij het een eer vond om met zulke 2 mooie en slimme dames te mogen werken in 1 kantoor. en knipoogde naar monick. ze bloosde en keek snel weg, ik merkte dat er soms een spanning tussen hen in zat. het wordt tijd dat ik ze ga koppelen,, maar op een manier die ze zeker niet merken.

zo dat was het weer voor vandaag, ik wacht morgen af en kijk of ik verder moet gaan of niet anders lijkt het net of ik voor niks dit alles zit te typen oki damesss

kusjes en slaap lekker

o0 - M*J - 0o

Reacties
    113
    08-05-2005

Leuk verhaal ga gauw verder meid!

o0 - M*J - 0o

Reacties
    113
    08-05-2005

Kan niet wachtennnnnnnnnnnnnnnnnn!

o0 - M*J - 0o

Reacties
    113
    08-05-2005

Je bent online!

kom maar op met het vervolg

MVC Lid

Reacties
    359
    18-07-2007

hihihi thx voor je reactie, ik weet ik ben nu online maar is het ook goed dat ik in de avond verder ga heb het iedee dat mensen niet egt dit verhaal lezen, maar ik kan je vertellen het gaat wel leuk worden, romaisa gaat safouan ontmoeten dus wat er tussen heb gebeurd kunne jullie hopleijk in de avond lezen als ik het idee heb dat er mensne zijn die het lezen oki.

kusjes

o0 - M*J - 0o

Reacties
    113
    08-05-2005

Wil je pleassssssssss alvast een vervolgje plaatsen voor je nieuwe Fan

En maak je geen zorgen over je fans .. je verhaal is top! dus je fans zullen binnenstromen en zeker gaan lezen

Otla Vliegtickets Tanger
Nieuws
Lifestyle
Sport