1. #1
    Allah knows!

    Reacties
    2.560
    28-08-2005

    Alleen voor de dames!

    Zouden jullie kunnen trouwen met een man die een relatie heeft gehad van drie lange jaren? Je weet dat ze vast erg veel van elkaar hebben gehouden?
    14:7. En toen uw Heer verklaarde: "Als gij dankbaar zijt zal ik u meer geven, maar als gij ondankbaar zijt is Mijn straf inderdaad streng."

    (Dankbaarheid, alle lof aan Allah)

  2. #2
    Vavavoom

    Reacties
    4.382
    28-12-2006

    MVC Premium MVC Premium
    lijkt me niet zo een groot probleem, maar ik moet er wel zeker van zijn dat hij over haar heen is, dus haar totaal is vergeten.

    Maar dat hij van haar hield en ook voor altijd van haar zal houden, kan ik wel begrijpen..
    I thought so ('',)

  3. #3
    Allah knows!

    Reacties
    2.560
    28-08-2005

    Citaat Geplaatst door FarahNaz Bekijk reactie
    lijkt me niet zo een groot probleem, maar ik moet er wel zeker van zijn dat hij over haar heen is, dus haar totaal is vergeten.

    Maar dat hij van haar hield en ook voor altijd van haar zal houden, kan ik wel begrijpen..
    Dat kan er bij mij dus nooit ingaan. Alleen al de gedachte maakt me misselijk.
    14:7. En toen uw Heer verklaarde: "Als gij dankbaar zijt zal ik u meer geven, maar als gij ondankbaar zijt is Mijn straf inderdaad streng."

    (Dankbaarheid, alle lof aan Allah)

  4. #4
    -

    Reacties
    4.173
    30-11-2004

    Het is geen reden om hem af te wijzen.
    Ik zou er wel heel veel moeite mee hebben.
    Puur omdat ik best onzeker ben.
    Maar alles komt met z'n voor en nadelen.
    Temena ghir al ghair.

    Tranquille.


  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    7.182
    03-11-2005

    Jawel hoor, heb zelf ook een relatie van 3 jaar achter de rug. Heb veel van die gozer gehouden.

    SO WHY NOT .

  6. #6
    Allah knows!

    Reacties
    2.560
    28-08-2005

    Citaat Geplaatst door rose_girl Bekijk reactie
    Het is geen reden om hem af te wijzen.
    Ik zou er wel heel veel moeite mee hebben.
    Puur omdat ik best onzeker ben.
    Maar alles komt met z'n voor en nadelen.
    Temena ghir al ghair.
    Goed, dus als je zelfverzekerd bent dan vind je het geen probleem dat hij zijn hart deelt met een ander?
    14:7. En toen uw Heer verklaarde: "Als gij dankbaar zijt zal ik u meer geven, maar als gij ondankbaar zijt is Mijn straf inderdaad streng."

    (Dankbaarheid, alle lof aan Allah)

  7. #7
    Allah knows!

    Reacties
    2.560
    28-08-2005

    Citaat Geplaatst door moOie_mOker Bekijk reactie
    Jawel hoor, heb zelf ook een relatie van 3 jaar achter de rug. Heb veel van die gozer gehouden.

    SO WHY NOT .

    Duidelijk.
    14:7. En toen uw Heer verklaarde: "Als gij dankbaar zijt zal ik u meer geven, maar als gij ondankbaar zijt is Mijn straf inderdaad streng."

    (Dankbaarheid, alle lof aan Allah)

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    259
    21-06-2007

    Ik zou hem zeker die kans geven ''houden van is niet alles''

    Account wordt gebruikt door meerdere !


  9. #9
    Vavavoom

    Reacties
    4.382
    28-12-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Dr0mer Bekijk reactie
    Dat kan er bij mij dus nooit ingaan. Alleen al de gedachte maakt me misselijk.
    dat is inderdaad vervelend. Misselijkmakend gevoel krijgen, maar toch zal je het een keer moeten accepteren als je hem echt wilt... of misschien maak je het wel een keer mee dat je echt zoveel van iemand hebt gehouden en diegene los gelaten moeten hebben, en je wilt gewoon verder gaan met iemand anders.
    I thought so ('',)

  10. #10
    -

    Reacties
    4.173
    30-11-2004

    Citaat Geplaatst door FarahNaz Bekijk reactie
    lijkt me niet zo een groot probleem, maar ik moet er wel zeker van zijn dat hij over haar heen is, dus haar totaal is vergeten.

    Maar dat hij van haar hield en ook voor altijd van haar zal houden, kan ik wel begrijpen..
    Oke.

    Hell no!


    Altijd van haar zal blijven houden? Deelt hij toch ook lekker altijd alles met haar.


    Citaat Geplaatst door Dr0mer Bekijk reactie
    Goed, dus als je zelfverzekerd bent dan vind je het geen probleem dat hij zijn hart deelt met een ander?
    Heeft gedeeld met een anders.
    Als hij nog wat voor haar voelt, begin ik er niet eens aan.
    Als het goed is is hij volwassen genoeg om verder te gaan met z'n leven.

    Tranquille.


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3.988
    06-03-2006

    Citaat Geplaatst door Dr0mer Bekijk reactie
    Zouden jullie kunnen trouwen met een man die een relatie heeft gehad van drie lange jaren? Je weet dat ze vast erg veel van elkaar hebben gehouden?
    De intentie speelt voor mij een grote rol, ging hij drie jaar met haar omdat hij dacht dat ze een toekomst zouden kunnen hebben, okeej.

    Heeft hij haar drie jaar aan het lijntje gehouden en gebruikt, dan is daar het gat van de deur.

    Pardon me, but you're obviously mistaking me for someone who gives a damn.

  12. #12
    Bijna Lid

    Reacties
    9.231
    14-03-2004

    Ik heb geen zin om mezelf te bewijzen en in his mind telkens vergeleken te worden met zijn ex waar hij heel veel van hield, nee dat kan ik niet.

  13. #13
    Vavavoom

    Reacties
    4.382
    28-12-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door rose_girl Bekijk reactie
    Oke.

    Hell no!


    Altijd van haar zal blijven houden? Deelt hij toch ook lekker altijd alles met haar.
    nee natuurlijk niet, als je eenmaal van iemand houd is het vanzelfsprekend dat je voor altijd van diegene houd. En als iets onmogelijk is, dan blijft het zo
    I thought so ('',)

  14. #14
    Allah knows!

    Reacties
    2.560
    28-08-2005

    Citaat Geplaatst door rose_girl Bekijk reactie
    Oke.

    Hell no!


    Altijd van haar zal blijven houden? Deelt hij toch ook lekker altijd alles met haar.




    Heeft gedeeld met een anders.
    Als hij nog wat voor haar voelt, begin ik er niet eens aan.
    Als het goed is is hij volwassen genoeg om verder te gaan met z'n leven.
    Ik dacht al, jij bent onbaatzuchtend
    14:7. En toen uw Heer verklaarde: "Als gij dankbaar zijt zal ik u meer geven, maar als gij ondankbaar zijt is Mijn straf inderdaad streng."

    (Dankbaarheid, alle lof aan Allah)

  15. #15
    Bijna Lid

    Reacties
    9.231
    14-03-2004

    Citaat Geplaatst door FarahNaz Bekijk reactie
    nee natuurlijk niet, als je eenmaal van iemand houd is het vanzelfsprekend dat je voor altijd voor diegene houd. En als iets onmogelijk is, dan blijft het zo

    Nee is niet vanzelfsprekend.