1. #1
    ///

    Reacties
    1.724
    27-03-2006

    MVC Premium MVC Premium

    Talking Hoofddoek Is Nu Ook In De Mode!!


  2. #2
    Sociaal Dominant

    Reacties
    2.877
    19-12-2003

    De hoofddoek verliest op deze manier zijn betekenis. Wat die meiden op die site schrijven is wel zo. Veel Moslima's met hoofddoek vallen op door hun leuke outfits. Er wordt zelf gezegd dat het iets 'sexy' uitstraalt. Soms moet ik ook 2 keer omkijken naar een meisje met hoofddoek, omdat ze er gewoon super leuk uitziet. Daar is niks mis mee, maar als het mij opvalt dan valt het de 'mannen' op straat toch ook op?!
    'Fashions fade, style is eternal!'

  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    408
    28-03-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Moeskiela Bekijk reactie
    De hoofddoek verliest op deze manier zijn betekenis. Wat die meiden op die site schrijven is wel zo. Veel Moslima's met hoofddoek vallen op door hun leuke outfits. Er wordt zelf gezegd dat het iets 'sexy' uitstraalt. Soms moet ik ook 2 keer omkijken naar een meisje met hoofddoek, omdat ze er gewoon super leuk uitziet. Daar is niks mis mee, maar als het mij opvalt dan valt het de 'mannen' op straat toch ook op?!
    helemaal mee eens

  4. #4
    Tawayagetsch

    Reacties
    662
    22-01-2006

    MVC Premium MVC Premium
    hmm, wat is dit nou weer..
    Hangplek voor vrije gedachtes.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    4.456
    16-07-2004

    het is gewoon belachelijk..en die hoofddoekjes die je op die plaatjes ziet van dat merk MSLM zijn gewoon piratendoekjes


    hier nog een filmpje erover

    http://nl.youtube.com/watch?v=ls9rnhYm3Ck
    dat is geen islamitische mode hoor, dat meisje met dat hoofddoekje naar achteren zegt dat ze het op de Marokkaanse manier draagt..slaat toch nergens op

    de enige die de hoofddoek normaal draagt is dat meisje die geinterviewd werd op straat met een qhimaar

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    888
    20-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    opdonderen met mensen die hoofdddoek als mode gebruiken
    hoofdddoek doe je omwille van Allah swt
    Marrakech - Ouarzazate 2012

  7. #7
    MVC Premium

    Reacties
    3.461
    05-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door wipneusje Bekijk reactie
    het is gewoon belachelijk..en die hoofddoekjes die je op die plaatjes ziet van dat merk MSLM zijn gewoon piratendoekjes


    hier nog een filmpje erover

    http://nl.youtube.com/watch?v=ls9rnhYm3Ck
    dat is geen islamitische mode hoor, dat meisje met dat hoofddoekje naar achteren zegt dat ze het op de Marokkaanse manier draagt..slaat toch nergens op

    de enige die de hoofddoek normaal draagt is dat meisje die geinterviewd werd op straat met een qhimaar
    Inderdaad... en volgens mij ook nog eens een Nederlandse moslima...MashAllah!

  8. #8

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    4.456
    16-07-2004

    Citaat Geplaatst door Letchiinaa_ Bekijk reactie

    die Yolanthe heeft helemaal gelijk trouwens, het is inderdaad tegenstrijdig om een strakke broek te dragen met niks eroverheen en dan een hoofddoek, en te opvallend gekleed is ook tegenstrijdig met hoofddoek

    Nee volgens mij is die meid met ghimaar geen Nederlandse, ze spreekt wel heel dialectloos Nederlands,maar ze heeft meer een Marokkaans of Turks gezicht..beetje moeilijk te zien

  10. #10
    MVC Premium

    Reacties
    3.461
    05-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door wipneusje Bekijk reactie
    die Yolanthe heeft helemaal gelijk trouwens, het is inderdaad tegenstrijdig om een strakke broek te dragen met niks eroverheen en dan een hoofddoek, en te opvallend gekleed is ook tegenstrijdig met hoofddoek

    Nee volgens mij is die meid met ghimaar geen Nederlandse, ze spreekt wel heel dialectloos Nederlands,maar ze heeft meer een Marokkaans of Turks gezicht..beetje moeilijk te zien
    Ja daarom.... ik weet niet ze lijkt me Nederlands... maar sowieso MashaAllah echt een voorbeeld.