1. #1
    K hou van mn manneke

    Reacties
    1.790
    02-08-2002

    Wenkbrauwen epileren

    Het is verboden om de wenkbrauwen te epileren of neppe haarstukjes te gebruiken. Over het epileren van wenkbrauwen zegt de profeet in een hadith die overgeleverd door Abdoullah (moge Allah's tevredenheid met hem zijn) :"Allah vervloekt vrouwen die zich laten tatoeëren, vrouwen die tatoeages bij anderen aanbrengen, vrouwen die wenkbrauwen epileren, vrouwen die wenkbrauwen bij anderen epileren en vrouwen die hun tanden vijlen om hun schoonheid te vergroten en daarmee Allah's schepping veranderen..." (Moesliem 3966).




    Rayan 11/03/2007
    Lina 03/03/2009

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    13
    29-05-2002

    enne wat dacht je van mannen die gods schepping veranderen door zich om de 2dagen te scheren eigenlijk heeft het iets homo achtig dat scheren van die baarden die baard is er niet voor niets,

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    293
    12-08-2002

    Origineel gepost door aghzil1
    enne wat dacht je van mannen die gods schepping veranderen door zich om de 2dagen te scheren eigenlijk heeft het iets homo achtig dat scheren van die baarden die baard is er niet voor niets,
    nou ik vindt dat wat anders,ik loop niet langs een vent met een baard hahahaha ik wil een gladde en een dikke kus erop :verliefd:

  4. #4
    ----

    Reacties
    9.557
    12-08-2002

    Homo-achtig? Wat een domme opmerking...

    Dat heeft daar toch helemaal niets mee te maken, trouwens de hardcore homscene, die mannen hebben vaak een ringbaardje. hahhaha

    De mannen van tegenwoordig zijn jongens, geen echte mannen. Mijn man heeft alhamdoelilah wel een baard, ik probeer hem nu aan de souna kleding te krijgen, maar ja.... omgeving he?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    18
    19-07-2002

    Salaam a leikom zusters,

    even een feitje: de baard bij de mannen dient hetzelfde doel als de hoofddoek bij de vrouwen.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    11
    16-08-2002

    ja dat is waar coco,

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    13
    29-05-2002

    omgeving he? wat is dat voor een domme opmerking!
    en als een imaam zegt dat een vrouw geen broek aan mag trekken omdat ze anders op een man lijkt dan is het geen rare opmerking?
    of je nou epileert of je baard wegscheert het is allebei voor mij hetzelfde trouwens mijn mannetje heeft geen baard en ik eppileer mijn wenkbrauwengeen denken aan om van die kwasten te laten

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    293
    12-08-2002

    Jullie hoeven deze meid niet aan te vallen.
    Ze zegt ook maar wat in de koran staat.
    Het zijn niet haar woorden,ze plaats maar wat info

  9. #9
    K hou van mn manneke

    Reacties
    1.790
    02-08-2002

    Origineel gepost door jamila_nador
    Jullie hoeven deze meid niet aan te vallen.
    Ze zegt ook maar wat in de koran staat.
    Het zijn niet haar woorden,ze plaats maar wat info




    Rayan 11/03/2007
    Lina 03/03/2009

  10. #10
    Amazigh

    Reacties
    209
    30-10-2002

    Ja ze zegt alleen maar wat in er in de koran staat, maar daarom is het juist belangerijk dat we stilstaan wat deze mevrouw aanduidt. Want het is gewoon een feit zoals we zien, dat allah de vrouwen die hun wenkbrauwen epileren vervloekt . Is dit niet alleen al genoeg reden om van je wenkbrauwen af te blijven. Ik bedoel een duidelijkere waarschuwing bestaat er niet, als het ook zo gesteld is met de baard van de man, dan zou ik daar ook de waarschuwing van zien. Ik zou niet durfen om tegen de wil van allah in te gaan.
    "Twee hongerige wolven veroorzaken niet zoveel schade aan een kudde schapen, als hebzucht en lust aan iemands religie." (Tiermidie)
    De Profeet (vzmh) zei: "Een onderdeel van het zijn van een goede Moslim is dat hij datgeen met rust laten wat hem niet aangaat." (Tiermidie)
    De profeet (vzmh) zei: sterk is niet degene die iemand op de grond kan gooien, sterk is degene die zich kan beheersen als ie boos is.

  11. #11
    K hou van mn manneke

    Reacties
    1.790
    02-08-2002

    Origineel gepost door Mogast
    Ja ze zegt alleen maar wat in er in de koran staat, maar daarom is het juist belangerijk dat we stilstaan wat deze mevrouw aanduidt. Want het is gewoon een feit zoals we zien, dat allah de vrouwen die hun wenkbrauwen epileren vervloekt . Is dit niet alleen al genoeg reden om van je wenkbrauwen af te blijven. Ik bedoel een duidelijkere waarschuwing bestaat er niet, als het ook zo gesteld is met de baard van de man, dan zou ik daar ook de waarschuwing van zien. Ik zou niet durfen om tegen de wil van allah in te gaan.
    Masha allah




    Rayan 11/03/2007
    Lina 03/03/2009

  12. #12
    K hou van mn manneke

    Reacties
    1.790
    02-08-2002

    Origineel gepost door Mustapha AA
    sorry, het staat niet in de qoraan maar in de ahadith!!!

    enne mensen stick to the subject

    vind het trouwens iets duivels hebben als meisjes epileren
    GATAR!!!


    Zo zien die wenkbrauwen eruit




    Rayan 11/03/2007
    Lina 03/03/2009

  13. #13
    Amazigh

    Reacties
    209
    30-10-2002

    Origineel gepost door Mustapha AA
    sorry, het staat niet in de qoraan maar in de ahadith!!!

    enne mensen stick to the subject

    vind het trouwens iets duivels hebben als meisjes epileren

    Dank je wel voor je terechtwijzing, ik erken mijn fout.

    maar ik zou dus zeggen; Be real live by the soena, it can help you to end up in the paradise.
    "Twee hongerige wolven veroorzaken niet zoveel schade aan een kudde schapen, als hebzucht en lust aan iemands religie." (Tiermidie)
    De Profeet (vzmh) zei: "Een onderdeel van het zijn van een goede Moslim is dat hij datgeen met rust laten wat hem niet aangaat." (Tiermidie)
    De profeet (vzmh) zei: sterk is niet degene die iemand op de grond kan gooien, sterk is degene die zich kan beheersen als ie boos is.