1. #1
    Gemeenste lid.

    Reacties
    1.586
    03-08-2002

    Assetief

    Toen ik mijn huidige vrouw leerde kennen was ze ronduit timide. Nu drie jaar later zijn de rollen volledig omgedraaid. Ze wil alles beheersen. Met wie ik omga, waar ik werk, hoeveel ik drink, of ik as knoei of niet etc. Ik heb geleerd, dat vrouwen, maroc of kaas of zwart altijd de baas zijn. En elke gozer die anders beweert  moet nog heel veel leren.
    Ik heb nooit slaap.


  2. #2
    Gemeenste lid.

    Reacties
    1.586
    03-08-2002

    sry, titel moet luiden: assertief
    Ik heb nooit slaap.


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    71
    23-07-2002

    Ik ben heel blij dat je het licht hebt gezien.

    En hoop dat er na jouw nog velen het pad der verlichting zullen betreden, dat zou ons vrouwen namelijk een hoop schelen.

    Maar nog een vraagje..is het je ook opgevallen dat naast het feit dat je vrouw de baas is, jij er ook niet omheen kan omdat zij ALTIJD gelijk heeft??
    'Don't be offended this is all my opinion, ain't nothing what I'm saying law'

  4. #4
    cool

    Reacties
    20
    08-12-2001

    man en vrouw zijn gelijk, niemand is de baas
    en ieder mens is de baas over zijn eigen
    dat is het mooiste leven die kunt krijgen
    Het leven is hard, maar een steen is harder.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    581
    16-04-2002

    Re: Assetief

    Origineel gepost door JunkieXL
    Toen ik mijn huidige vrouw leerde kennen was ze ronduit timide. Nu drie jaar later zijn de rollen volledig omgedraaid. Ze wil alles beheersen. Met wie ik omga, waar ik werk, hoeveel ik drink, of ik as knoei of niet etc. Ik heb geleerd, dat vrouwen, maroc of kaas of zwart altijd de baas zijn. En elke gozer die anders beweert  moet nog heel veel leren.

    Wajooow je hebt een echte dominante vrouw straks eist ze al je geld.

  6. #6
    Gemeenste lid.

    Reacties
    1.586
    03-08-2002

    Lieve MiuMiu, dat was me inderdaad nog niet opgevallen. Maar ik zal er nog eens extra op gaan letten.
    Ik heb nooit slaap.


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    71
    23-07-2002

    Nou Nou Imothep....ik moet toch even zeggen dat ik het daar ABSOLUUT niet mee eens ben..

    Het is waar het gros van de meisjes van tegenwoordig zal eerst kijken naar je bezittingen voor ze jouw ook maar een blik gunt...maar er zijn er ook nog een hele hoop die niet onder de categorie ' geldwolven' horen hoor!!

    Ik zeg altijd maar: ' Hoop doet leven'

    Ik wens je veel geluk!
    'Don't be offended this is all my opinion, ain't nothing what I'm saying law'

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    479
    06-03-2002

    Origineel gepost door Imhotep
    Hee JunkieXL, je hebt helemaal gelijk. En marokkaanse en turkse vrouwen zijn het ergst. Die zijn namelijk verwend en nemen met eenvoudige dingen niet genoegen. Ze willen altijd het duurste van het duurste. Het is hebbuh, hebbuh, hebbuh.

    Jij je kapot werken voor het geld en zij alles uitgeven.
    BAH!
    Slechte ervaring in de liefde zie ik?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.764
    02-05-2002

    Misschien dat t toch tot t mannelijke geslacht begint door te dringen ja...

    Maar ok... punt voor jullie dat jullie t doorhebben, de meeste mannen denken nog steeds dat ze de baas zijn... haha maar dat vind ik nog wel de beste truuc van de vrouwen om dat de mannen te laten denken....!
    Before you can reed me you've gotta learn how to see me....

  10. #10
    MachakieLLL

    Reacties
    8.012
    12-12-2008

    MVC Premium MVC Premium
    zo te lezen hadden de mannen hier veel te vertellen

    tijden zjin veranderd helaas , maar binnenkort

    een TAKE OVERRRRRRRRRRRRRRR

  11. #11
    MachakieLLL

    Reacties
    8.012
    12-12-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Athosium Bekijk reactie
    Is jouw avater een dreigement naar mij toe. Wil je dat ff weghalen want ik voel me bedreigt

    Zal ik doen

    doe het overigens vor mezelf , zoek nog een passende