Hallo allemaal! ik ben Smahane en ik had zin om een verhaal te schrijven! ik heb alles in mijn hoofd en weet precies waar ik over ga schrijven. plaats alsjeblieft ene reactie wat je van mijn verhaal vindt!
Groetjes, Smahane!
Hallo allemaal! ik ben Smahane en ik had zin om een verhaal te schrijven! ik heb alles in mijn hoofd en weet precies waar ik over ga schrijven. plaats alsjeblieft ene reactie wat je van mijn verhaal vindt!
Groetjes, Smahane!
[GLOW=skyblue]O’Allah,vergeef me voor elke seconde die ik verspeel,O’Allah,vergeef me voor al die jaren, het zijn er te veel.De dagen
waarin ik mijn gebed niet op tijd doe,wanneer ik te lui ben of gewoon te moe,Wanneer ik slaap heb, of een film wil afkijken,o, waar is op dat moment mijn Taqwa!!Hoe wil ik zo ooit Djennah bereiken?O’ vergeeft u mij wanneer ik u vergeet in blijde tijden,
en pas mijn toevlucht bij u zoek, wanneer ik moet lijden.
O’Allah, degene van wie het hart het meeste houdt, bent u
[/GLOW]
jah je moet zeker weten schrijfen ik denk dat het een leuk verhaal wordt
xxxx
xxx
xxxx
xxx
xxxx
xxx moi
=xxx= --==MoCrOgRiL==-- =xxx=
smahane waar wacht je op kom op met die verhaal dan. ena ken stena.
kussjes..........
GOK ANA FDIWANA BA3ILEK HAJA MEziyana BE3I TEGROJ 3LA RASEK OE MALI ANA???????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:
maar lees wel me verhaal heOrigineel gepost door aminatje
begin maar meisie
ik geloof dat het een leuke verhaal zal zei
vriendschap met je vriendin tot hij komt!!!
groetjes
dames en heren bedankt voor jullie reacties! ik heb inderdaad ene verhaal! het heet de vreselijkste periode van mijn leven..... wel lezen hé! jullie hebben toch niet voor niks aangemoedigd!
Sweet kisses Smahane!
[GLOW=skyblue]O’Allah,vergeef me voor elke seconde die ik verspeel,O’Allah,vergeef me voor al die jaren, het zijn er te veel.De dagen
waarin ik mijn gebed niet op tijd doe,wanneer ik te lui ben of gewoon te moe,Wanneer ik slaap heb, of een film wil afkijken,o, waar is op dat moment mijn Taqwa!!Hoe wil ik zo ooit Djennah bereiken?O’ vergeeft u mij wanneer ik u vergeet in blijde tijden,
en pas mijn toevlucht bij u zoek, wanneer ik moet lijden.
O’Allah, degene van wie het hart het meeste houdt, bent u
[/GLOW]