1. #1
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    hoe mashallah een nikaap is

    bismiilah erahmanie erahiemie..


    ik wel effe aan de zusters meedelen hoe mashallah nikaap is,
    ik droeg hem vandaag voor het eerst op,
    wow die gevoel woooooooooooooooooooooooooooow niet normaal echt een kik, mijn hart werdt reiner en reiner mashallah, ik kreeg hem van een zuster omdat ik dat graag inshallah later wil gaan doen als ik trouw, want mijn moeder verbiedt het nu elgheer inshallah... moge allah haar vergeven..


    maar echt zusters het is echt mashallah, je verbergt je zina, ok je krijgt er aandacht mee maar het is goed om de koffaars een beetje voor beetje uitteleggen waarom je zo een draagt..
    en hoe de islam inelkaar zit mashallah

    ogtie muslima1900 djazaak allah o geirin voor je nikaap
    love ya ogtie
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."

  2. #2
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    ja ogtie een mashallah gevoel
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    167
    02-06-2002

    salaam moe3leikoem wara7matoelahi wa barakatoe,

    ahhahahahahhahaha mashaallah je zei dat je het als topic zou doen, en ik dacht dat je een geintje maakte, hahahaha gestoorde!!!! maare graag gedaan lieffie!!!!!!!!!!!!!!!!!

    HOe gaat t met je momina???

    We zijn nog naar consulaat geweest, oooooh ahhahaha die carte national 0f zoiets kan ik pas in september krijgen, dus we moesten weer helemaal terug, maar gair inschaallah, was wel lachen.

    MOeltajeeeemaaaaaaaa schatje hoe gaat t met je? Oh ja ik moest je nog de salaam geven van iemand, sorry dat ik dat niet eerder heb gedaan.

    DIkkeeeeeeeeeee kusseeeeeeeennnnnnnnnnnnnn jullie zusje.
    Soerat al-bakara: (225) "God rekent jullie onnadenkende uitspraken niet aan, maar Hij rekent jullie aan wat jullie harten bedoelen.God is vergevend en zachtmoedig."

    SoebhanAllah wal Hamdoelilah wa la ilaaha ila Allah walahoe akbar!!!!!!!!!

  4. #4
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    Origineel gepost door muslima1900
    salaam moe3leikoem wara7matoelahi wa barakatoe,

    ahhahahahahhahaha mashaallah je zei dat je het als topic zou doen, en ik dacht dat je een geintje maakte, hahahaha gestoorde!!!! maare graag gedaan lieffie!!!!!!!!!!!!!!!!!

    HOe gaat t met je momina???

    We zijn nog naar consulaat geweest, oooooh ahhahaha die carte national 0f zoiets kan ik pas in september krijgen, dus we moesten weer helemaal terug, maar gair inschaallah, was wel lachen.

    MOeltajeeeemaaaaaaaa schatje hoe gaat t met je? Oh ja ik moest je nog de salaam geven van iemand, sorry dat ik dat niet eerder heb gedaan.

    DIkkeeeeeeeeeee kusseeeeeeeennnnnnnnnnnnnn jullie zusje.

    meid je moet me onderhand al kenne hahaha ik houd van je echt de tranen vliegen ut mijn ogen omdat ik de beste zuster ken ter wereld mashallah meid ik houd errrrrrrrrrg veeeeeeeeel van jou en ook van jou multajiemaa
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."

  5. #5
    K hou van mn manneke

    Reacties
    1.790
    02-08-2002

    Masha allah al momina
    Het lijkt me ook een hele fijne gevoel.




    Rayan 11/03/2007
    Lina 03/03/2009

  6. #6
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    Origineel gepost door zina_maghrebia
    Masha allah al momina
    Het lijkt me ook een hele fijne gevoel.

    ow geloof me zuster het is het mooiste gevoel die je ooit kunt krijgen
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    581
    16-04-2002

    Wat is een nikaap

  8. #8
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    Origineel gepost door Wamen
    Wat is een nikaap

    haha ogtie een gezichtssluier dat is een nikaap
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."

  9. #9
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    Origineel gepost door Mujahidaa
    assalamoe alaikoem wara7matallah
    hahahaaa zuster almomona dit is echt weer eens wat voor jou he haha mafkees;
    zusteeer msulimaaaa1990 hoee gaat ie sis?? in sha allah gaat alles ok hoe gaat het met je mama?? in sha allah maakt ook zij het goed ugti moeltaajemaaaaaa kief daira (grinnik) ik miss julliee zustersss;
    hahaaa de niqaaab is echt stoeeeeer ik heb dat gevoel ook mogen meemkn looool moeltajeemaaaaaa gaf GRATIS niqabss weg LOL
    veel salaam vanuit berkane
    wasalam alaikoem
    jullie zuster die veeeeel van jullie houdt omwille van allah
    esmatjuh

    hahaha is cooooooooooooooooooooooooooooooollllllllllll mashallah echt ik heb het van zuster muslima1900 gekregen mashall,ah en ik krijg er meeeeeeeeeeeeer heej esma als ik bij je kom in rotterdam dragen we er samen een ok, wollah dat doen we inshallah en wat mafkees, wacha fik elganza.. ik maak jou af ik kil jou ik mol jou ik zoen jou ik knuffel jou. ik maak je dood, hahahaha ik mis je schatjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ben je nog naar mijn oom gegaan in berkane die winkel of niet schapie hahahaahah doei doei schatje owja lmijn mama kilt me ook als ik hem op heb hahahahaha geeft neit ik wacht op die plukker van me doei doeis chatje
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    167
    02-06-2002

    ejmejnoooooooo jeeeeee theboehaliejen!!!!!!!!

    Die mominaaaaa en mujahidaaaa, hahahhahha ejewa niet te geloven, echte hardcore internetters! mashaallah

    heeeeeey mominaaaaaa ik weet al wat we zondag gaan doen, pizza bakken!!!!!!! hahahha goed idee??????? Word lekekr geknoei met deeeeg! hahahahha dan gaan we die net als die proffesionele italiaanse bakkers zo ind e lucht draaien hahahahah inschaallah.

    Dikke kusssssssssssss voor mujahida en momina enmoeltajeemaaaaa.
    Soerat al-bakara: (225) "God rekent jullie onnadenkende uitspraken niet aan, maar Hij rekent jullie aan wat jullie harten bedoelen.God is vergevend en zachtmoedig."

    SoebhanAllah wal Hamdoelilah wa la ilaaha ila Allah walahoe akbar!!!!!!!!!

  11. #11
    el qaida lid

    Reacties
    175
    21-04-2002

    Origineel gepost door almomina


    ik wacht op die plukker van me doei doeis chatje
    as salaam alaikum ya ogtie

    wat is een plukker als ik vragen mag????
    If I had any succes in this life,
    it is due to Allah
    and only the mistakes where mine...

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    15
    13-07-2002

    Origineel gepost door Wamen
    Wat is een nikaap
    Nou Wamen als ik dat gezichtje langs je bericht zie begrijp ik meteen waarom je niet weet van een niqaab is.

    Leer over de Islaam
    http://groups.msn.com/ahlussunnahwaljamaaah/

  13. #13
    Mama

    Reacties
    6.190
    29-05-2002

    Origineel gepost door Waleed


    Nou Wamen als ik dat gezichtje langs je bericht zie begrijp ik meteen waarom je niet weet van een niqaab is.

    Leer over de Islaam
    assalamoealiakoem wr wb
    broeder dawah
    wasalam
    Zeg nooit dat je iets niet kan, zeg minstens dat kan ik nog niet.

  14. #14
    GoD BleSS YOu ALL

    Reacties
    273
    07-02-2002

    Origineel gepost door Waleed


    Nou Wamen als ik dat gezichtje langs je bericht zie begrijp ik meteen waarom je niet weet van een niqaab is.

    Leer over de Islaam
    Begrijp waarom Wamen niet verstond wat een "nikaap" was(vroeg me dat zelf af!), kijk maar naar de schrijffwijze "nikaap" en "niqaab" . Meer hoef ik niet toe te voegen .

    Life is a bi.tch, so am i

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    467
    23-07-2002

    Bismilahie Rahmanie Rahiem

    Salaam oe Alaikoem Wa RahmatoeaLah Wa Barakatoe

    Zusters en Broeders,

    Ik wil graag kwijt hoe Masha Allah een Niqab(nikaab) oftewel een gezichtssluier is..

    Je voelt een bepaalde rust over je heen komen..je voelt je beschermt echt Masha Allah.Het beschermt je ook tegen de Sjataan... Zusters ik mag ook geen Niqab van mijn moeder Moge Allah haar Leiden In Sha Allah...

    Alhamdoelilah zegt ze als je In Sha Allah getrouwd bent maakt het mij niet uit. Dan moet je het IN Sha Allah zelf weten... Daarom zeg ik ook een van mijn eisen... Dat ik IN Sha Allah Niqab mag dragen van mijn aanstaande IN Sha Allah.. Anders???

    Gair IN Sha Allah.

    Wa Alaikoem A Salaam Wa RahmatoeLah Wa Barakatoe

    AmatRahmaan