1. #1
    Terug van weggeweest

    Reacties
    4.415
    26-06-2002

    Unhappy Zij was mijn Vrouwtje, Waarom heb ik haar laten gaan..!

    Dit verhaal gaat over, Hamza Hij is 23 jaar,



    Daar lag ik helemaal alleen thuis op bed, Met een fles bacardi in mijn handen. Het leven was ik zat, Mijn leven stelde niets voor zonder haar.
    Eenzaam en alleen, bekijk ik onze foto's, De foto 's die we samen op het strand hadden gemaakt. Haar lach, haar ogen, pffff ze maken me gek. Hoe kon ik ooit zo dom zijn, Hoe kon ik haar ooit pijn doen, Hoe? waarom? Die vragen speelde dagelijks in mijn hoofd. Het leven had geen zin meer, Zij was mijn leven, en haar ben ik nu kwijt, en dat komt allemaal door mij.
    Ik neem snel een grote slok van mijn bacardi, en ik kijk naar de telefoon in de hoop dat mijn telefoon zou overgaan, en dat zij het zou zijn. Maar tevergeefs, Het is nu al 1 maand uit. Ik heb sindsdien niets meer van haar gehoord. Geen belletje, geen Smsje, Helemaal niets.
    ''..Gatver, was is drank vies..'' zei ik hard, Ik had nooit gedronken in mijn leven. Maar om dit verlies, onder ogen te kunnen zien, moest ik wel drinken. Ik wil er niet meer aan denken, het maakt mij kapot..!
    Mijn hart sterft langzaam af, Ik moet er niet aan denken, om mijn leven te leven zonder haar..
    Weer nam ik een slok van de bacardi, Ik voelde me licht in mijn hoofd.
    Ik leg de fles neer, en ik ga liggen op bed. Ik sluit mijn ogen, en ik zie haar voor me. Haar lieve ondeugende lach... Die zo mooi was.
    Haar mooie lieve ogen,
    Ik open mijn ogen, Ik kan er niet tegen, Ik moet haar bellen,
    Ik pak mijn telefoon en ik draai haar nummer...
    Opeens hoor ik een muziekje....Ze had een muziekje in haar voicemail gedaan.
    Je hoorde Het nummer van Ihaab toufik.. '' Inscha, inschaniee matoelishi ( vergeet me, vergeet me, en kom niet terug..)
    Mijn hart brak in duizend stukjes.. Ik gooi keihard de telefoon tegen de muur aan, En mijn tranen stroomden naar beneden...
    Dat alles goedkomt word mij elke dag beloofd, en dat zijn nu woorden waar ik eindelijk weer wel in geloof...


    Klik hier dit is gewoon prachtig!!!
    Ya Mouqalib al Quloob, Qalib Qalbi 3ala dienek...

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.157
    30-12-2002

    Mooi...prachtig zelfs..ga verder :blauwkus:

  3. #3
    Terug van weggeweest

    Reacties
    4.415
    26-06-2002

    ''..Neeeee..!!! SIHEM DOE ME DIT NIET AAN...!!!..SIHEM IK HEB PIJN.. SIHEM SORRY..DOE ME DIT NIET AAN..!!!'' Gilde ik
    Ik pak de fles en ik dronk hem in 1 keer leeg. Ik voelde me draaien, Ik voelde me Vermoord..!! ''.. Waarom heb je je hersenen niet gebruikt Hamza..!!'' Schreeuwde ik huilend tegen mezelf. ''.. Waarom hamza, waarom..!! Waarom ben je zo dom geweestt..!!!!!''
    Ik trapte heel mijn kast in mekaar. Mijn kleren gooide ik er 1 voor 1 uit.
    Mijn schoenen vlogen door mijn kamer heen. Ik liep naar beneden, naar de woonkamer. Ik schopte de kussens van mijn bankstel. Ik sloeg met mijn vuisten tegen de muur.. '' Sihem, WAT DOE JE ME AAN..!!!''
    Ik liep naar de huistelefoon, en ik draaide weer haar nummer. In de hoop, dat ie nu wel aanstond.
    Ik toetste haar nummer in... Ik hoorde niets, even later hoor ik weer dat nummer, dat mijn hart in duizend stukjes brak..
    Dat alles goedkomt word mij elke dag beloofd, en dat zijn nu woorden waar ik eindelijk weer wel in geloof...


    Klik hier dit is gewoon prachtig!!!
    Ya Mouqalib al Quloob, Qalib Qalbi 3ala dienek...

  4. #4
    ::.. iSLaM ::..

    Reacties
    71
    08-09-2003

    Hee Sweet Baby
    Ga maar lekker verder. Je doet het heel goed.

    GreeTz Naima..

  5. #5
    Terug van weggeweest

    Reacties
    4.415
    26-06-2002

    Origineel gepost door karima001
    Mooi...prachtig zelfs..ga verder :blauwkus:
    thnx meid :kusgrijs:
    Dat alles goedkomt word mij elke dag beloofd, en dat zijn nu woorden waar ik eindelijk weer wel in geloof...


    Klik hier dit is gewoon prachtig!!!
    Ya Mouqalib al Quloob, Qalib Qalbi 3ala dienek...

  6. #6
    Terug van weggeweest

    Reacties
    4.415
    26-06-2002

    Origineel gepost door IslamLady
    Hee Sweet Baby
    Ga maar lekker verder. Je doet het heel goed.

    GreeTz Naima..
    Dank je Naima...
    Dat alles goedkomt word mij elke dag beloofd, en dat zijn nu woorden waar ik eindelijk weer wel in geloof...


    Klik hier dit is gewoon prachtig!!!
    Ya Mouqalib al Quloob, Qalib Qalbi 3ala dienek...

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.973
    10-11-2002

    ga door meid het is echt mooi

    hier heb je err een trouwe fan bij

    xx-jes samira remember

  8. #8
    Terug van weggeweest

    Reacties
    4.415
    26-06-2002

    Het leek net of iemand me stak met een mes diep in mijn hart. Mijn hart bloedde, Mijn hart schreeuwde om haar. Ik had tranen nooit gekend, totdat ik haar onmoette. Ik heb pijn nooit gekent, totdat ik haar onmoette, Sinds het uit is, Is mijn hart alleen maar aan het huilen, Ik heb me sterk gehouden, de eerste 3 weken, want ik dacht, het komt toch wel goed. Maar nee, het is nu al een maand geleden, en ik heb nog steeds niets van haar gehoord, Haar telefoon staat uit. Haar vriendinnen, nemen niet op als ik hun bel, en als ze toch opnemen, zeggen ze.. '' Laat ons met rust..!''
    Wat moet ik doen? Ik ben radeloos..!
    Dat alles goedkomt word mij elke dag beloofd, en dat zijn nu woorden waar ik eindelijk weer wel in geloof...


    Klik hier dit is gewoon prachtig!!!
    Ya Mouqalib al Quloob, Qalib Qalbi 3ala dienek...

  9. #9
    Terug van weggeweest

    Reacties
    4.415
    26-06-2002

    Origineel gepost door S&M
    ga door meid het is echt mooi

    hier heb je err een trouwe fan bij

    xx-jes samira remember
    Thanx schat, :verliefd:
    Dat alles goedkomt word mij elke dag beloofd, en dat zijn nu woorden waar ik eindelijk weer wel in geloof...


    Klik hier dit is gewoon prachtig!!!
    Ya Mouqalib al Quloob, Qalib Qalbi 3ala dienek...

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.157
    30-12-2002

    Origineel gepost door Sweet Baby
    ''..Neeeee..!!! SIHEM DOE ME DIT NIET AAN...!!!..SIHEM IK HEB PIJN.. SIHEM SORRY..DOE ME DIT NIET AAN..!!!'' Gilde ik
    Ik pak de fles en ik dronk hem in 1 keer leeg. Ik voelde me draaien, Ik voelde me Vermoord..!! ''.. Waarom heb je je hersenen niet gebruikt Hamza..!!'' Schreeuwde ik huilend tegen mezelf. ''.. Waarom hamza, waarom..!! Waarom ben je zo dom geweestt..!!!!!''
    Ik trapte heel mijn kast in mekaar. Mijn kleren gooide ik er 1 voor 1 uit.
    Mijn schoenen vlogen door mijn kamer heen. Ik liep naar beneden, naar de woonkamer. Ik schopte de kussens van mijn bankstel. Ik sloeg met mijn vuisten tegen de muur.. '' Sihem, WAT DOE JE ME AAN..!!!''
    Ik liep naar de huistelefoon, en ik draaide weer haar nummer. In de hoop, dat ie nu wel aanstond.
    Ik toetste haar nummer in... Ik hoorde niets, even later hoor ik weer dat nummer, dat mijn hart in duizend stukjes brak..



    Maar nu maak je ons steeds nieuwsgieriger naar wat er is gebeurd dus schrijf verder ok

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.973
    10-11-2002

    ehmmm wat je moet doen effe denken ...


    neee soerryyyy hamza... ik niks weten

  12. #12
    Terug van weggeweest

    Reacties
    4.415
    26-06-2002

    Origineel gepost door S&M
    ehmmm wat je moet doen effe denken ...


    neee soerryyyy hamza... ik niks weten
    :melig:
    Dat alles goedkomt word mij elke dag beloofd, en dat zijn nu woorden waar ik eindelijk weer wel in geloof...


    Klik hier dit is gewoon prachtig!!!
    Ya Mouqalib al Quloob, Qalib Qalbi 3ala dienek...

  13. #13
    Terug van weggeweest

    Reacties
    4.415
    26-06-2002

    Ik liep naar de audio meubel en ik zette de videorecorder aan.
    Ik pakte de videoband, De pijnelijke videoband. De videoband waar ik en sihem samen op stonden.
    Ik deed hem erin. En ik drukte op play..
    ''..Hamza schatje, Ik hou van je..'' Hoorde ik sihem zeggen.
    Ik voelde een steek in mijn hart. Ik voelde een pijn, die ik niet kon beschrijven in zinnen. We hadden dit allemaal opgenomen in de zomer, op het strand. Sihem zag er beeldig uit, Ze had haar haren opgestoken, Ze was mooi bruin, en ze had ogen om in te verdrinken.
    ''.. Hamzaaaa, Niet doen, hahahahhahaha'' hoorde ik haar weer gillen.
    Ik kon er niet meer tegen, Ik deed de videorecorder uit. Ik deed mijn handen voor mijn ogen. Ik huilde, en huilde ....
    Ik kon niet stoppen met huilen, ''..Hamza, waarom doe je me dit aan..'' Hoorde ik. Ik hoorde haar woorden in mijn hoofd. ''.. Hamza waarom heb je me zoveel pijn aangedaan..''
    Ik dacht dat ik gek werd, ik keek om me heen, Ik hoorde haar woorden. '' Hamza, met jou wou ik mijn leven delen..''
    '' SIHEM HOU OP...!!!!!!!!!!!!! SIHEM SORRY... SORRY SIHEM, SORRY MIJN PRINSSESJE SORRY, KOM TERUGGG...!!!'' gilde ik zo hard mogelijk
    Dat alles goedkomt word mij elke dag beloofd, en dat zijn nu woorden waar ik eindelijk weer wel in geloof...


    Klik hier dit is gewoon prachtig!!!
    Ya Mouqalib al Quloob, Qalib Qalbi 3ala dienek...

  14. #14
    DarkSideAngel

    Reacties
    978
    27-05-2003

    Heeeeeeeeeeeeeeeeeey Mooi Verhaal!!!!!!!!!

  15. #15
    sallaam moealaikoem

    Reacties
    1.641
    19-04-2002

    moooooi begin
    ga snel verder
    Volume 7, Book 71, Number 582:
    Narrated Abu Huraira: The Prophet said, "There is no disease that Allah has created, except that He also has created its treatment."