1. #1
    Fix me...

    Reacties
    3.189
    06-10-2001

    Talking Abde.llaoui Spoorloos

    Abde.llaoui spoorloos 22-09-2003


    Yassine Abde.llaoui is maandag niet op de training verschenen bij de De Graafschap. Trainer Frans Adelaar had de linkerspits wel verwacht en omdat de coach niets hoorde nam hij contact op met de aanvaller. "Ik heb hem een paar maal gebeld, maar niet bereikt", zei Adelaar tegen RTV Gelderland. "We hopen niet dat hij een ongeluk heeft gehad."

    Abde.llaoui was de afgelopen weken wisselspeler bij De Superboeren. In het begin van de competitie had hij ook een aantal malen kritiek op zijn medespelers en dan vooral op de verdedigers. Of zijn afwezigheid daar iets mee te maken heeft, is onbekend.


    [Copyright 2003, Novum Nieuws / Infostrada Sports]


    K*TMaRoKKaaN Weer he?! Altijd Te LAAT!
    What's love got to do with it?

  2. #2
    WYDADI

    Reacties
    1.110
    02-02-2003

    Re: Abde.llaoui Spoorloos

    Origineel gepost door Kenitrya
    Abde.llaoui spoorloos 22-09-2003


    Yassine Abde.llaoui is maandag niet op de training verschenen bij de De Graafschap. Trainer Frans Adelaar had de linkerspits wel verwacht en omdat de coach niets hoorde nam hij contact op met de aanvaller. "Ik heb hem een paar maal gebeld, maar niet bereikt", zei Adelaar tegen RTV Gelderland. "We hopen niet dat hij een ongeluk heeft gehad."

    Abde.llaoui was de afgelopen weken wisselspeler bij De Superboeren. In het begin van de competitie had hij ook een aantal malen kritiek op zijn medespelers en dan vooral op de verdedigers. Of zijn afwezigheid daar iets mee te maken heeft, is onbekend.


    [Copyright 2003, Novum Nieuws / Infostrada Sports]


    K*TMaRoKKaaN Weer he?! Altijd Te LAAT!
    hij weer

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    5.754
    16-11-2002

    die gast heeft zoveel talent. Alleen hij doet er niets mee. Echt zonde. Volgens mij is dit al de 5 club waar hij niet normaal is weggegaan.
    Waarom ben jij geen moderator meer?
    Geen tijd en geen zin meer in.
    Waarom heb jij zoveel berichten?
    Kan veel lullen en daarnaast doe ik niet aan meerdere accounts.
    Waar slaat RaZer op?
    Combinatie van voor en achternaam.
    Leef je nog?
    Nee, dit is een BOT genaamd Anna die automatisch reageert. Wat denk je?
    Voor meer vragen verwijs ik je naar me PMbox

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    753
    04-02-2003

    Nou ik hoop dat hij snel gevonden wordt

    Houden van is groot,het is eeuwig en gaat nooit dood. Het kent geen tijd geen berouw en geen spijt.
    Het maakt je blij.
    Het is voor jou en komt van mij....


  5. #5
    ja..nee

    Reacties
    131
    13-09-2002

    Ik snap hem niet hoor, een geweldige speler, ooit zelfs als een van Nederlands meest belovende talent bekroond, en toch verpest hij het iedere keer voor zichzelf.
    Ik veeg de vloer met jullie aan stelletje bezems

  6. #6
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Ik hoorde vanmorgen op het radio1 journaal dat hij gevonden is.

    Hij is opgepakt en zit vast wegens vermeende belastingfraude.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    981
    03-07-2003

    Voetballer ********** in voorarrest

    Voetballer ********** in voorarrest
    Bron: ANP
    De Graafschap-speler Yassine ********** zit al sinds maandag vast op verdenking van belastingfraude. Afgelopen donderdag werd het voorarrest van de voetballer met 10 dagen verlengd.

    De in Nederland geboren **********, die ook de Marokkaanse nationaliteit bezit, kwam niet opdagen tijdens de training van De Graafschap. Omdat de aanvaller zich niet had afgemeld kondigde trainer Frans Adelaar al disciplinaire maatregelen tegen hem aan. Daarop maakte het bestuur van De Graafschap bekend dat ********** vast zit.

    De kwestie zou niets te maken hebben met De Graafschap of een andere club in het betaalde voetbal.

  8. #8
    WYDADI

    Reacties
    1.110
    02-02-2003

    Re: klopt

    Origineel gepost door vikker
    http://www2.telegraaf.nl/sportlink/article4589071.ece

    Voetballer ********** aangehouden



    DOETINCHEM - Yassine ********** is afgelopen maandag in Breda aangehouden. De aanvaller van De Graafschap zou betrokken zijn bij een financieel, fiscaal delict. De speler hoorde donderdag dat zijn hechtenis voorlopig met tien dagen is verlengd.


    ********** verscheen deze week niet op de training van De Graafschap. De spits had zich niet afgemeld en trainer Frans Adelaar kondigde al disciplinaire maatregelen aan. Na afloop van de gewonnen wedstrijd tegen AGOVV maakte het bestuur van De Graafschap bekend dat ********** is aangehouden.

    De advocaat van de aanvaller heeft de Doetinchemse club laten weten dat de kwestie niets te maken heeft met De Graafschap of een andere club in het betaalde voetbal.


    Is Abde.llaoui soms een vies woord.
    hebben ze nooit genoeg geld die voetballers

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    25
    25-09-2003

    Farkous wat *** je nou dat Yassine is betrokken bij een financieel fiscaal delict hij had wat prive problemen verder niets ga niet zomaar dingen lullen

  10. #10
    WYDADI

    Reacties
    1.110
    02-02-2003

    Origineel gepost door Hajar24
    Farkous wat *** je nou dat Yassine is betrokken bij een financieel fiscaal delict hij had wat prive problemen verder niets ga niet zomaar dingen lullen
    waar heb je het over?ik heb niks gezegt

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    25
    25-09-2003

    excusses je hebt gelijk ik keek snel zonder de bron te zien

  12. #12
    WYDADI

    Reacties
    1.110
    02-02-2003

    Origineel gepost door Hajar24
    excusses je hebt gelijk ik keek snel zonder de bron te zien
    geef niks