1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    36
    18-04-2003

    ewa mensen safi deze topic al beu nigh!!zid zid rep jullie ass naar hier en schrijf iets spannend!!

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    36
    18-04-2003

    pffffffffffffffff

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    99
    04-08-2003

    IK WIL DIE SOERRA OOK LEREN DUS AUB ZET EROP
    :boogie:!!!BEN...EEN...B.I.T.C.H...!!!:boogie: DUS..DAAG ME NIET UIT..!!!

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    36
    18-04-2003

    niks meskiena plaats berichten hihhihhih!!!

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    179
    01-08-2003

    ja hoor heb er al eentje geplaatst de andere komt nog insh'allah
    en heet die soerat niet ayat el koersi? als het die is dan kan ik hem wel plaatsen
    thallaw
    DENYA GHEDARRA!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    36
    18-04-2003

    ok bou9ala zid plaats maar die verhaal!!en zisters ik zal zeker vragen aan mijn nicht hoe die soura heet.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    179
    01-08-2003

    ok hier komt die dan:
    er is een meisje die ik ken, heel haar familie houdt zich bezig met geesten oproepen. er bestaan echt verschillende manieren om ze op te roepen. op een dag haar nicht wou weten of ze nog lang gaat leven ofniet. dus ze sloot haar op in haar kamer, deed de licht uit, ging achter haar spiegel, haar los en begon te kammen, kaars aan. uiteindelijk hoorde ze iemand achter haar(je mag niet omkijken anders gebeurt er iets met je) . die geest kon alleen maar antwoorden met ja en nee.
    zij vroeg van : ga ik binnen 20 jaar dood
    geest: nee
    zij: volgend jaar
    geest: nee
    zij: vroeger dan?
    geest:ja
    zij: morgen dan?
    geest: ja
    zij verschoot, deeed de licht aan en ging direkt naar die meisje die ik kende dus haar nicht, ze vertelde alles aan haar. ze besloot om de volgende dag niet naar buiten te gaan misschien dat het zal helpen. ze is dus niet naar school geweest, maar in de avond moest ze iets gaan halen voor haar moeder. ze ging met haar nicht , deed echt heel voorzichtig, toen ze moesten oversteken keken ze heel goed, ze zagen geen enkele auto, dus staken ze over, haar nicht was al aan de overkant en eens werd ze overreden. hoe dat die auto daar eens kwam???
    moehim dit verhaal heb ik zelfs maar gehoord van haar nicht
    beslama
    DENYA GHEDARRA!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    36
    18-04-2003

    wajauw wat erg!!!jah ik had ook en verhaal gehoort in marokko vanmijn nichtje weet wel als je zo in eengroepkje zit en iedereen praat daar over geesten.en mijn nicht was aan het vertellen dat als je een geest zou oproepen vraag NOOIT maar ok NOOIT wanneer je sterft!!en ik had ook gehoord dat er een groep meisjes geesten waren op aan het roepen en ze waren aan het parten met die geest en 1 van die meisje sgeloofe er niet in en verlaat toen de kamer en toen de geest weg was zijn ide meisjes achter die meisje gaan zoeken om alles te gaan vertellen wat er gezget geweest is.en opeens vinden ze haar onder de trap met een hersenschudding!!!

  9. #39
    100% Aitwajer

    Reacties
    25
    22-01-2007

    ik vroeger als ik in de klas ben dan is het stile want dan is iedereen bezig met zijn werk en dan let ik allen op mijn werk en voel ik zo'n hand op mijn schuoder en dan kijk ik om en dan zie ik niks iedereen is gewoon bezig met zijn werk en een keertje was het weer zo toen had ik het gevoel van dat iemnd achter mij zat en zijn adem op mijn nek voelde toen ik weer keer zag ik niemndn ik zij een doĆ” en ging weer verder met mijn werk maar tog had ik dat gevoel weer en ik moets van de juf na blijven tijdens de pauze omdat ik niet goed ging werken ik probeerde de juf uittelgen maar ze geloofde mijn niet ze zij ja dat is zeker weer een smoesje dus ik was allen in de klas en deed mijn werk maar ik hoorde voetstapnen bij de deur dus ik dacht het was iemand van onze klas toen ik keek zag ik niemand later kwamen de leeling trug van de pauze ik hoorde iemand naast mijn komen ziten dus ik wou net praten maar zag niemand en zag dat mijn vriending net de deur binnen kwam ze kwam zitten we gingen werken aan het eind van de les trok iemand heel hard aan mijn haar en zij draag een hoofd doek ik werd bang ik vertelde het aan mijn moeder we gingen naar de rafki maar niks hielp later besloot ik naar een ander school te gaan een week later goore ik mijn vriending het zelfde verhaal ook in die klas dus dacht ik van ik ga een hoofd doek aan doen de dag voor dat ik een oofdoek ging aan doen doormde ik (tenminste dat dacht ik )kwam iemdn een maar ik zag niet wat het was het eenige wat ik hoorde was hoofdoek hooffdoek echt zooo fraky en nu draag ik hmdl een hoofd doek
    Zeg bismillah en open je hart voor deze mooie maand, de maand waarin we tot rust komen en ons lichaam wordt gereinigd.
    Zeg tbrakallah dat we deze maand opnieuw mee mogen maken.
    Zeg inchallah over al het goede dat komen moet en zeg alhamdoelilah met wat je hebt.
    Draag het goede mee in je hart en Allah wijst je de weg......
    Mabrouk Ramadan

  10. #40
    100% Aitwajer

    Reacties
    25
    22-01-2007

    ik heb nog een maar deze geeurde bij mijn vriending het was ik marokko gebeurt ze hebben daar 3 verdiepingen en zij zaten op de eerste bnden tv aan het kijken alle lichten waaren uit ze zaten samar te kijken dvd toen het een spanende stuk was hoorden ze geluiden van mebuesl die verplaats waren toen gingen ze kijken en zagen ze dat het bed anders lag dus zeten ze dat bed weer goed en gingen in die kamer blijfen want ze waren bang toen hoorend ze wat op de stah(grote balkon)ze gingen kijken en zagen dat de deur open was en er iemand op de stah ging lopen dus werden ze bang ze gingen hun neef en zo roepen maar die gaf geen antwoordt dus stonde ze in een hoek op de trap en gingen ze een soraat zegen later ging die deur dicht en liep iemand langs hun naar benden toen ze gingen kijken was er niemand later kwam haar broer naar boven en zij wat is er toen wouden ze niks zegen en zijnden van niks later in de 3 uur of zo hoorde mijn vriending van dat haar nicht met iemand zat te praten ze hoorde een raar eng geluid van wat doe je hier en haar nicht zij van ga weg en ging onder het deken en het ztemetje zij dat weer wat doe je hier en dat hoorde ze de hele tijsd in de morgen iemdereen was waker en haar ouders waren er ook al dus was druk ze waren allemaal beneden en vertelde het toen haar zus dat hoorde pakte ze een mes en liep rechtstreeks naar mijn vriending ze wou haar steken maar haar ooms en nichtje en nefen hielden haar tegen ze hadden haar vast gebonden de rafki kwam en zij een soorat of het hele huis sinds dien was er niks gebeurt toen ze dat vertelde hoorde mijn broer dat en liet ons schriken maar hui struikelde op de grond en hoorde iemand lagen en zij van moet je uitkijken oehhhh erg man ik krijg nog steeds kipe vel van
    Zeg bismillah en open je hart voor deze mooie maand, de maand waarin we tot rust komen en ons lichaam wordt gereinigd.
    Zeg tbrakallah dat we deze maand opnieuw mee mogen maken.
    Zeg inchallah over al het goede dat komen moet en zeg alhamdoelilah met wat je hebt.
    Draag het goede mee in je hart en Allah wijst je de weg......
    Mabrouk Ramadan

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    101
    07-12-2007

    Subhannalah

  12. #42
    SkatjeVanMjuuh

    Reacties
    166
    25-11-2007

    Lees Ook Mij verhaal Bleeding Love

    http://forums.marokko.nl/showthread....9#post44450059
    VERLiEFD , VERLOOFD GETROUW & BiNNEKORT GESCHEiDENN.

  13. #43
    Wees Jezelf.

    Reacties
    259
    14-09-2006

    MVC Premium MVC Premium


  14. #44
    --

    Reacties
    558
    03-01-2008

    Heeel eng allemaal ,maar ik weet niet of ik het moet geloven! Linkt allemaal ongeloofwaardig!

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    104
    24-10-2007

    wajoow creapyy
    {Believe in Yourself}