1. #1
    Tanger!

    Reacties
    147
    12-06-2007

    Thumbs up Ticket veerdienst Algeciras - Tanger

    Saleeeeeem!!

    Is er iemand die weet of je ook tickets voor de gewone boot van Algeciras naar Tanger online kan kopen? En zo ja, waar?

  2. #2
    Pure Grade A

    Reacties
    5.517
    07-07-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door gzenaya Bekijk reactie
    Saleeeeeem!!

    Is er iemand die weet of je ook tickets voor de gewone boot van Algeciras naar Tanger online kan kopen? En zo ja, waar?
    Dat kan.. bijv. bij comanav.nl Maar voor Algeciras Tanger is ter plekke een enkeltje kopen veel makkelijker. Meestal hebben ze wel wat aanbiedingen enzo en je kunt anltijd nog onderhandelen met de Marokaanse Maatschappijen

    Maar via internet bestellen kan natuurlijk ook.
    From the nothing comes everything and everything becomes nothing.

  3. #3
    -

    Reacties
    670
    23-10-2006

    MVC Premium MVC Premium
    http://reizen.marokko.nl

    op deze site kan veel dingen checken !!

  4. #4
    Pure Grade A

    Reacties
    5.517
    07-07-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door weetjedatzeker Bekijk reactie
    http://reizen.marokko.nl

    op deze site kan veel dingen checken !!
    Is helemaal handig
    From the nothing comes everything and everything becomes nothing.

  5. #5
    Tanger!

    Reacties
    147
    12-06-2007

    Citaat Geplaatst door weetjedatzeker Bekijk reactie
    http://reizen.marokko.nl

    op deze site kan veel dingen checken !!

    Kan alleen niet vinden wat ik zoek. Behalve de prijzen, en die zijn ook maar tot medio juni. De prijzen zullen dus waarschijnlijk daarna omhoog gaan. Hoogseizoen.

    Maar goed, dan koop ik ze idd onderweg wel gewoon. Leek me alleen al leuk om de tickets nu al te hebben, hebben we alvast een beetje vakantie-spirit in da house.

    Nog mensen naar Tanger? En wie vertekt er 12 juli? Of zijn we de enige?

  6. #6
    Pure Grade A

    Reacties
    5.517
    07-07-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door gzenaya Bekijk reactie
    Kan alleen niet vinden wat ik zoek. Behalve de prijzen, en die zijn ook maar tot medio juni. De prijzen zullen dus waarschijnlijk daarna omhoog gaan. Hoogseizoen.

    Maar goed, dan koop ik ze idd onderweg wel gewoon. Leek me alleen al leuk om de tickets nu al te hebben, hebben we alvast een beetje vakantie-spirit in da house.

    Nog mensen naar Tanger? En wie vertekt er 12 juli? Of zijn we de enige?
    Ik ga 18e... Tickets onderweg halen is veel makkelijker. Bijv. op de site reizen.marokko.nl zit je vast aan een datum. Als je onderweg koopt kun je meteen instappen.

    En die vakantie spirit zit er al goed in bij mij...... IK WIL NU GAAN
    From the nothing comes everything and everything becomes nothing.

  7. #7
    Maghrabia

    Reacties
    2.016
    24-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ILI_Amazigh Bekijk reactie
    Ik ga 18e... Tickets onderweg halen is veel makkelijker. Bijv. op de site reizen.marokko.nl zit je vast aan een datum. Als je onderweg koopt kun je meteen instappen.

    En die vakantie spirit zit er al goed in bij mij...... IK WIL NU GAAN

    Hoeft ni per se hoor, hangt dr vanaf wat voor ticket je koopt. Wij kopen altijd hier onze tickets, via reisbureau. De zogenaamde open kaart, precies die onderweg ook gekocht kan worden en goedkoper. Ter plekke of op die plekjes proberen zij natuurlijk ook winst te maken. Zonder stempeltje dr op. Je kunt in de eerste de beste boot stappen. Dit doen wij de laatste 6 jaar en het bevalt prima. Kan je meteeen in 1 stuk doorrijden en hoef je ni voor te te stoppen onderweg, scheelt dus ook tijd

    Why drink and drive when you can blow and fly


  8. #8
    Pure Grade A

    Reacties
    5.517
    07-07-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Bent_Al_Maghreb Bekijk reactie

    Hoeft ni per se hoor, hangt dr vanaf wat voor ticket je koopt. Wij kopen altijd hier onze tickets, via reisbureau. De zogenaamde open kaart, precies die onderweg ook gekocht kan worden en goedkoper. Ter plekke of op die plekjes proberen zij natuurlijk ook winst te maken. Zonder stempeltje dr op. Je kunt in de eerste de beste boot stappen. Dit doen wij de laatste 6 jaar en het bevalt prima. Kan je meteeen in 1 stuk doorrijden en hoef je ni voor te te stoppen onderweg, scheelt dus ook tijd
    op die manier is het inderdaad er handig. Maar beide mogelijkheden zijn eigenlijk te doen. Ligt eraan wat jijzelf het handigst vind. of je koopt m hier en je kunt vorlijk doorrijden, of je koopt hem op de route richting de haven en dan kun je ook nog even opfrissen
    From the nothing comes everything and everything becomes nothing.

  9. #9
    Maghrabia

    Reacties
    2.016
    24-11-2005

    MVC Premium MVC Premium




    Why drink and drive when you can blow and fly


  10. #10
    Mr. business class

    Reacties
    2.540
    25-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Onderweg kopen is veel goedkoper dan het hier in Nederland te kopen.

    Je hanteerd meer korting te krijgen onderweg dan hier in Nederland!
    .OT. De mooiste van m.nl.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.902
    29-10-2002

    Citaat Geplaatst door Bent_Al_Maghreb Bekijk reactie

    Hoeft ni per se hoor, hangt dr vanaf wat voor ticket je koopt. Wij kopen altijd hier onze tickets, via reisbureau. De zogenaamde open kaart, precies die onderweg ook gekocht kan worden en goedkoper. Ter plekke of op die plekjes proberen zij natuurlijk ook winst te maken. Zonder stempeltje dr op. Je kunt in de eerste de beste boot stappen. Dit doen wij de laatste 6 jaar en het bevalt prima. Kan je meteeen in 1 stuk doorrijden en hoef je ni voor te te stoppen onderweg, scheelt dus ook tijd
    heb je geen adres voor mij hier in NL? (belgie is ook goed)

  12. #12
    Maghrabia

    Reacties
    2.016
    24-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Mazlout Bekijk reactie
    heb je geen adres voor mij hier in NL? (belgie is ook goed)

    Wij boeken al een aantal jaar via een reisbureau in Amsterdam Bos en Lommer, genaamd Taoufik reizen. En omdat wij al een tijdje via hen ons ticket boeken, reizen we, hoe kan ht ook anders met korting

    Kijk maar rond op de website http://www.taoufikreizen.nl/


    Citaat Geplaatst door Rabatboy
    Onderweg kopen is veel goedkoper dan het hier in Nederland te kopen.

    Je hanteerd meer korting te krijgen onderweg dan hier in Nederland!
    Dat is dus ni mijn/onze ervaring. Wij reizen juist altijd veel goedkoper vanuit NL. Juist omdat je daar pas op het laatste moment gaat kopen, proberen die verkopers de prijzen ietsjes hoger te houden. Dat is namelijk hun winst. Ten tweede, mijn neef woont in Spanje, we hebben 9 dagen geleden gebeld. Hij heeft zo'n folder/flyer dr bij gepakt met de prijzen in Spanje. En wij met de prijzen van NL. Voor ons was het goedkoper om hier te boeken dan in Spanje
    Dat kan natuurlijk afhankelijk zijn van het aantal personen en wat voor auto je hebt (busje of niet). Dusss, de samenstelling van het gezin en het soort auto (busje of ni) kan voor iedereen financieel anders uitpakken


    Why drink and drive when you can blow and fly