1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    18
    03-10-2006

    Kosten naar marokko

    kan iemand mij vertellen hoeveel geld ik nodig heb om met de auto naar marokko te gaan voor ongeveer 4 weken of langer....

    het is een benzine(weet niet of het veel verschilt met diesel kwa prijs) heeft iemand daar ervaring mee

    wat kost de reis boot en dergelijke dingen als iemand mij dat zou kunnen zeggen hoor ik het graag...

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    1.527
    25-09-2001

    voor boot+benzine+tol wegen ben je ongeveer 1500 euro kwijt voor de zekerheid 2000 euro mee nemen voor en heen en terug met een benzine auto ben je duurder dan een diesel een tip gebruik in plaats van euro 95 euro 98 vooral in spanje( en over verbruik in marokko dat verschilt als je heel weinig rijdt is 500 tot 600 euro genoeg maar rijdt je veel dan moet je rekennen op 1000 tot 1500 euro

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    18
    03-10-2006

    bedankt voor je reactie..

    ben vanplan om met me eigen auto te gaan maar wil wel ongeveer weten heoveel ik mee moet nemen... maar rond de 4000,- zou toch wel genoeg zijn om daar te leven en daar naar toe tegaan insh'Allah?

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    1.527
    25-09-2001

    Citaat Geplaatst door WeetnietMeer Bekijk reactie
    bedankt voor je reactie..

    ben vanplan om met me eigen auto te gaan maar wil wel ongeveer weten heoveel ik mee moet nemen... maar rond de 4000,- zou toch wel genoeg zijn om daar te leven en daar naar toe tegaan insh'Allah?
    insh الله wel

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    18
    03-10-2006

    ik heb het meerdere gevraagt maar ze geven nooit direct antwoord ze blijven altijd er om heen praten... maar nu ik dit zo weet kan ik er rekening mee houden...

  6. #6
    .........

    Reacties
    5.667
    11-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Maar marokko is echt duur man met de auto, beste is als je met vrienden gaat.

    dan zijn de kosten ook niet zo hoog...

    maar echt Tol en bootprijzen zijn abnormaal.

    Alleen vorige jaar met de boot, Algiciras naar Tanger

    89 auto ( enkeltje ) ...... met imperiaal 99 euro !!!
    38 pp. ( enkeltje )


    tfoee niet normaal.

    soms denk ik hoe, kunnen gezinnen nu nog op vakantie gaan.
    een vader met een gezien is minimaal 4000 euro kwijt.

    Heen en terug 2000 euro en dan is 5 weken in marokko, en dan gaan ze vaak kleding, lkkr uitgebreid eten etc


    Maar tolwegen in Marokko zijn wel echt goedkoop...

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    1.527
    25-09-2001

    in 2010 is er geen invoer kosten om een auto in marokko te laten dat is een optie gewoon een auto daar laten en dan met vliegtuig-trein-bus gaan

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    18
    03-10-2006

    Citaat Geplaatst door mv500 Bekijk reactie
    in 2010 is er geen invoer kosten om een auto in marokko te laten dat is een optie gewoon een auto daar laten en dan met vliegtuig-trein-bus gaan
    dat is wel goed dan als ze dat doen... want ik zit zo te te kijken die prijzen om op vakantie te gaan met de auto zjin best wel prijzig vooral als je nog studentbent

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    18
    03-10-2006

    Citaat Geplaatst door Larache86 Bekijk reactie
    Maar marokko is echt duur man met de auto, beste is als je met vrienden gaat.

    dan zijn de kosten ook niet zo hoog...

    maar echt Tol en bootprijzen zijn abnormaal.

    Alleen vorige jaar met de boot, Algiciras naar Tanger

    89 auto ( enkeltje ) ...... met imperiaal 99 euro !!!
    38 pp. ( enkeltje )


    tfoee niet normaal.

    soms denk ik hoe, kunnen gezinnen nu nog op vakantie gaan.
    een vader met een gezien is minimaal 4000 euro kwijt.

    Heen en terug 2000 euro en dan is 5 weken in marokko, en dan gaan ze vaak kleding, lkkr uitgebreid eten etc


    Maar tolwegen in Marokko zijn wel echt goedkoop...
    begin zelfs me twijfels te krijgen om met eigen auto te gaan is gewoon niet normaal... het gaat er om dat je daar mobiel bent daarom wil ik met auto gaan

  10. #10
    ditjes&datjes

    Reacties
    833
    09-05-2007

    weet je wat je meot doen. gewoon een simpel autotje in marokko kopen. zijn echt goedkoop.




  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    18
    03-10-2006

    Citaat Geplaatst door chanelamela3 Bekijk reactie
    weet je wat je meot doen. gewoon een simpel autotje in marokko kopen. zijn echt goedkoop.
    voor dat ik een auto koop is me vakantie al om ik ga niet voor lang..

  12. #12
    ditjes&datjes

    Reacties
    833
    09-05-2007

    daarom moet je een keer gaan in de winter.




  13. #13
    Power To You!

    Reacties
    1.153
    27-04-2005

    Citaat Geplaatst door mv500 Bekijk reactie
    in 2010 is er geen invoer kosten om een auto in marokko te laten dat is een optie gewoon een auto daar laten en dan met vliegtuig-trein-bus gaan
    Perfect.


    Verzonden vanaf mijn BlackBerry®-toestel

  14. #14
    .........

    Reacties
    5.667
    11-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door WeetnietMeer Bekijk reactie
    begin zelfs me twijfels te krijgen om met eigen auto te gaan is gewoon niet normaal... het gaat er om dat je daar mobiel bent daarom wil ik met auto gaan

    mss moet je is in malaga kijken, om een kleine auto te huren.

    zijn best veel mensen die het doen

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    18
    03-10-2006

    Citaat Geplaatst door Larache86 Bekijk reactie
    mss moet je is in malaga kijken, om een kleine auto te huren.

    zijn best veel mensen die het doen
    heb meerdere dat horen zeggen
    ik zal even kijken hoe dat zit als dat beter is dan doe ik dat bedankt voor je tip.