1. #1
    life your own live!!

    Reacties
    549
    25-07-2002

    Het leven van een jonge meid!!!

    Het was 10 uur in de morgen, ik werd wakker van de velle zon die scheen in me ogen: eindelijk mooi weer dacht ik bij mezelf ik graaide me telefoon naast me bed en belde me vriendin: FAATJE!!! Schreeuwde ik door de foon Salaam!!!!! Goede morgen ga je mee lekker bakken op het strand; tuurlijk ga ik mee zei ze, oké tot over een uur dan is goed doei doei, en ik hing de hoorn op.
    Ik sprong uit me bed en liep naar de keuken, ik hoorde een luid gesnurk dat was me pa: mm zeker weer laat geworden vannacht, ik liep naar de keuken dat was een zooitje me pa had in de nacht weer eten staan maken en alle troep voor mij laten liggen dus besloot ik om eerst eens alle troep op te ruimen na een half uur ruimen smeerde ik snel een boterham en ging even douchen. Nu moest ik me nog gaan haasten ook ik kleedde me aan, TRING!!! TRING!!!
    De bel ging,
    Dat zal Faatje wel zijn,
    En ik liep naar de deur, Salaam popje en ze gaf me 4 kusjes ik pak even me tas ga maar even in de woonkamer zitten.
    NATHALIE!!!!! WAT GA JE DOEN, werd er ineens geschreeuwd van boven, ik ga naar het strand pap!!! Blèrde ik terug, NIKS ERVAN!!! JE GAAT HET Café SCHOONMAKEN!!!!
    Ik durfde nooit tegen me vader in te gaan en dat wist Faatje wel, ze wist hoe hij was.
    Sorry meid je hoort het ik kan helaas niet mee, ik baalde als een stekker. Het is al goed meid een andere keer gaan we wel ze gaf me een dikke kus en vertrok we bellen!! Riep ze nog oké beslama.

    Ik kleedde me weer om trok me joggingpak aan en riep DOEI PAP IK GA NU NAAR HET Café!!! En ik rende de deur uit naar de auto.
    Ik reed weg met een volle vaart,
    ik had er flink de p in want het was stralend weer waarom flikt hij me dit toch altijd, hij slaapt ze roes (kater) uit en ik mag het vuile werk doen.
    Ik stopte voor de deur van het café,
    Deed de deur open en een walm van drank drong me neus binnen ik kokhalsde bijna en dat op de vroege morgen bah!!
    Ik begon langzaam aan even de boel op te ruimen overal lag rommel en geld!!! Hihi alles stopte ik lekker in me zak wat je vind mag je hebben zo goed betaalde me vader nou ook weer niet.
    Na twee uur had ik alles schoongemaakt, nu was het wachten nog op de drankleverancier.
    Na 10 min ging de bel TRING!!! TRING!!!
    Ik deed de deur open en ik zag een jonge knul met lang krullend haar en donkerbruine ogen. “Wat een kanjer” dacht ik en kreeg bij de gedachten gelijk een kleurtje: gaan we blozen zei hij en ik had het gevoel alsof ik nu een hoofd als een tomaat had en ik liep naar de bar,
    Kom binnen zei ik met een verlegen stem, mijn naam is Nordin en hij liep naar me om zijn hand te reiken; Ik heet Nathalie aangenaam, zet de spullen maar achter de bar als je wilt´en dat wilde hij wel.
    Nadat hij klaar was bood ik hem wat te drinken aan `ja lekker een colaatje als het kan.
    We kletsen nog wat ´wat een kanjer zeg poehh.
    De tijd vloog ineens hoor ik een zware stem het is me vader”zo” zegt hij word hier niet meer gewerkt of hang je alleen maar de snol uit hier, ik schaam me dood en zei tegen Nordin dat hij beter kon gaan hij gaf me een hand met een papiertje in me hand gedrukt “doei” zei hij en hij liep weg.
    Me vader gooide de deur dicht, WAAROM!!!! Schreeuwde ik waarom moet je me zo voor schut zetten waar iemand bij is´misschien dat je dan eens leert te werken zei hij.
    Ik werk me eigen rot voor je,
    Schreeuwde ik.
    En voor ik me zin af kon maken kreeg ik een volle vuist in me gezicht,
    Ik viel met een smak op de grond alles werd zwart vervolgens kreeg ik nog een schop in me buik.
    Ik moest overgeven en kon alleen maar zeggen het spijt me, het spijt me ik strompelde naar buiten en ging naar me auto.



    mensen laat me even weten wat jullie ervan vinden!!!! dan ga ik verder xxxxxx lady
    Life is a journey not a destination!!


  2. #2
    jullie kanker moer

    Reacties
    317
    28-06-2002

    hij is mooi ga door waarom vragen jullie het allemaal gewoon schrijven
    Mijn gemeente jurk!!!

  3. #3
    life your own live!!

    Reacties
    549
    25-07-2002

    ja je moet toch weten of het een beetje leuk is ???
    Maar thanx ben bezig met het vervolg komt er aan.


    xx lady
    Life is a journey not a destination!!


  4. #4
    life your own live!!

    Reacties
    549
    25-07-2002

    Langzaam reed ik naar huis ik had zo een pijn,
    ik deed de sleutel in het slot en liep naar me slaapkamer, ik ging op me bed zitten en moest zachtjes huilen.
    Waarom doet hij dit altijd waarom wat doe ik fout en ik viel huilend in slaap.
    TRING TRING!!! Ik werd wakker van mijn telefoon: hallo! Zei ik met een slaperige stem, hai pop hoest met je, het was Faatje “ ja het gaat was in slaap gevallen” moet ik even langskomen zei ze, nee nee dat hoeft niet hoor ben moe ga weer pitten hoe laat is het eigenlijk.
    Het was al 7 uur had ik zo lang geslapen nou oké kom gezellig even langs dan zie je zo doeiii
    En voor ik het wist viel ik weer in slaap, TRING TRING!!!
    Ik sprong uit me bed “shit” weer in slaap gedut, ik deed de deur open hè Faatje kom binnen; O meid wat zie je eruit zei ze ja vind je het gek ben net wakker, nee ik meen het kijk maar in de spiegel.
    Ik keek in de spiegel en schrok me hele oog was blauw en dik en me wang zat een diepe kras op.
    Hoe komt dat; ik vertelde het hele verhaal want ja ik kon er nu niet meer omheen en Fatima moest huilen, wat doet die klootzak je aan dit is niet normaal meer.
    Huil maar niet meisje het is niet anders het is me vader hij zal er ze redenen voor hebben`in me hart wist ik dat dat onzin was maar ik wilde niet toegeven.
    Ik herinnerde me die jongen,
    en ik vertelde alles aan me vriendin ik schaamde me voor wat hij heeft gehoord en gezien ik voelde in me zak en pakte het papiertje eruit ze telefoonnummer stond erop, nou die durf ik nooit meer te bellen giechelde ik van de zenuwen.

    Fatima bleef bij me logeren die avond, zullen we wat films huren ?
    Ja leuk zei ik maar zo durf ik niet over straat ik deed wat make u op en ging toch maar naar buiten.
    In de videotheek was het erg druk en veel mensen staarde me aan ik trok me er niets van aan en ging verder zoeken
    Plotseling botste ik tegen iemand op “ o sorry ” en ik keek omhoog ik schrok het was Nordin o uhhh hai en ik keek naar beneden, ik schaamde me dood voor de blauwe plekken in me gezicht.
    Hai Nathalie !!!
    Life is a journey not a destination!!


  5. #5
    life your own live!!

    Reacties
    549
    25-07-2002

    is er met je gebeurd zei hij zacht komt dat door vanmiddag??
    Ik wist niet wat ik moest zeggen, uuhh nee hoor klein ongelukje gehad stelt niets voor.
    Ik zag aan hem dat hij me niet geloofde maar hij ging er verder niet op in.
    Heb je me briefje nog gelezen? Vroeg hij lief want hij had echt een lief gezicht.
    Ja met je nummer maar ik durfde je na vanmiddag niet te bellen,
    Zei ik met en neerbuigend hoofd, daar kon jij toch niets aan doen zei hij luid.!!!
    Ik bood me excuses aan voor wat me vader deed ik voelde me zo rot, bel me een keer meid schaam je niet tot gauw!!! En hij liep weg.

    Dat was hem schreeuwde Fatima wat een kanjer!!! Hihi die moet je niet laten schieten hoor meid oeee wat een lekker ding hahaa.
    We zochten een humor en een jankfilm en reden terug naar huis.
    Thuis aangekomen rolden we lekker op de bank met een bak popcorn en een fles cola we hebben de hele avond gelachen en gehuild het was erg gezellig.
    Om 3 uur gingen we naar bed.
    Fatima lag in mijn bed en ik op een matras naast haar we babbelde nog wat en vielen toen in slaap.
    Ineens schrok ik wakker van een harde klap het was de deur van buiten, ik keek op me klokje het was al 5 uur.
    NATHALIE!!!!!! Schreeuwde me vader.



    Morgen ga ik verder ben nu erg moe weltrust xxx Lady
    Life is a journey not a destination!!


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    255
    02-06-2002

    Ewa. wat doe je? Niet STOPPEN. Snel verder schrijven, hoor!
    Ik ben net zo ene fan aan het worden van jouw verhaal als jij van de mijne, ghegheghegheghegheghe!
    lots
    of
    love
    Nadia

  7. #7
    life your own live!!

    Reacties
    549
    25-07-2002

    dank je wel lieverd maar ben erg moe ik beloof morgen verder te gaan, en ik hoop dat ik dan weer een stukje kan genieten van jou verhaal hihi.

    Weltrusten en tot morgen xxx lady
    Life is a journey not a destination!!


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    255
    02-06-2002

    K, lieverd! sweet dreams, he! En ik ga van jouw verhaal een eigen versie dromen denk ik!hahaha!
    Keep it real

  9. #9
    life your own live!!

    Reacties
    549
    25-07-2002

    Deel 4

    Ja riep ik versuft en slaperig: maak even wat eten want ik ben erg moe, dronken zul je bedoelen dacht ik bij mezelf.
    Zoals me gevraagd werd maakte ik wat te eten voor hem, en gulzig at hij het op.
    Ik wenste hem welterusten en liep naar me kamer, JIJ!!
    Je dacht zeker dat ik al klaar met je was schreeuwde hij dat van vanmiddag ben ik nog niet vergeten vuile ****!!!
    Maar pappa het spijt me het zal niet meer gebeuren hij was van de leverancier meer niet: DAT kan me niets schelen!!! Je zet je vader te schande en hij gaf me een harde duw.
    Fatima zat met tranen in de slaapkamer wat moet ik nou doen ik moet haar helpen, ze pakte de kleding van Nathalie en stopte het in een grote sporttas.
    In de badkamer pakte ik voorzichtig haar tandenborstel haarborstel enz enz, ik dacht maar 1 ding ze moet weg hier dit kan niet langer zo doorgaan.
    Ondertussen in de huiskamer was een luid gebrul te horen van de vader van Nathalie hij bleef maar schreeuwen: jij vuile **** je doet ook niets goed je kunt ook helemaal niets wat moet ik met jou en gaf haar een flinke schop in haar rug.
    AUWW!!! Pappa AUWW!! Stop en hij gaf er nog een schop en nog een die man was helemaal gek geworden.
    Plotseling kwam Fatima naar voren NATHALIE kom rennen we gaan nu!!!
    Ja maar zei Nathalie, niks ja maar meekomen dit is toch niet normaal meer kunt uw wel tegen uw dochter!!!
    Waar bemoei jij je mee ” domme allochtoon “ hij wilde op der af rennen maar voor hij daar de kans voor kreeg greep Fatima Nathalie der hand en rende naar de deur naar buiten.
    Weg bij die man, ja maar het is me vader geen gemaar dit is niet normaal meer.
    Waar moet ik heen Fatima, je kunt voorlopig wel bij ons logeren meid dat is geen probleem.

    We kwamen in de nacht aan bij Fatima thuis ze had aardige ouders dus daar lag het niet aan.
    Yemma ik ben het Fatima, Yemma kwam de slaap kamer uit, oo meissie wat zie je er uit Fatima wat is er gebeurd toch niet weer??
    Ik knikte naar me moeder en liep naar de woonkamer, Nathalie ga maar even lekker in bad Fati stopte me in bad en deed de deur dicht.

    Yemma dit is niet normaal kan ze hier blijven tuurlijk zei ze tuurlijk ik maak een bed voor haar op bij jou in de kamer o wat ziet ze eruit ze mag hier blijven zolang ze dat wil.
    Nathalie zat in bad ze wist niet waarom hij zo deed ze huilde ze hield van haar vader maar wist zelf ook wel dat dit niet kon.
    Haar gezicht deed pijn en der buik ze moest weer overgeven, ze stapte uit bad en rende naar de wc, Fatima rende naar haar en nam haar op der schoot ze legde een baddoek om haar heen, Nathalie moest huilen huilen waarom Faatje waarom!!!!
    Kom maar meis ssss kleed je maar aan en ga lekker in bed liggen zo gezegd zo gedaan en Nathalie viel in een diepe slaap
    Life is a journey not a destination!!


  10. #10
    life your own live!!

    Reacties
    549
    25-07-2002

    Deel 5
    Een aantal weken later


    Nathalie eten!!!,

    Ja ik kom, Nathalie woonde nu een paar weken bij Fatima en ze had het erg naar haar zin ze werd gewoon beschouwd als een dochter.
    Ze had een baan in een kapsalon en zat ook 1 dag in de week op school, haar vader was ze nog niet vergeten maar ze wist wel dat ze het hier beter had dan bij hem.
    Wat eten we Yemma kous kous lieverd mmm lekker.
    Na het eten waste Fatima en Nathalie af hè naat heb je die jongen nou al eens gebeld die Nordin, uhh nee die zal mij nu al lang vergeten zijn denk je ook niet, je kunt altijd even bellen zei Faatje.
    We gingen naar ons kamer en ik zocht het nummer van Nordin, ik heb hem!!
    Ik drukte opbellen hij ging over!! Hallo hoorde ik met een zware stem, uhhh hallo Nordin je spreekt met Nathalie hoe is het??
    He meid hoest met je durfde je eindelijk te bellen haha, ik zag je nooit meer bij het cafe, nee ik werk daar niet meer ik woon nu bij me vriendin, o oke leuk zullen we afspreken om wat te gaan drinken, ja leuk huhh wat zeg ik nou dacht ik, ik neem wel me vriendin mee ja leuk gezellig toch.
    Oke 8 uur bij de videotheek, ja prima doen we tot zo doei, en ik hing op.
    Ahhhh ik heb gewoon met hem afgesproken en jij moet mee, ik!!! Ja ik durf niet alleen nou vooruit dan maar………..
    Life is a journey not a destination!!


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    232
    22-07-2002

    hey meid...

    goed begin joh...wel verder gaan hé??

    bye bye beslamma
    YOU NEVER WALK ALONE, ALLAH IS ALWAYS WITH YOU

  12. #12
    life your own live!!

    Reacties
    549
    25-07-2002

    tuurlijk ik moet alleen even bedenken hoe het verder gaat hihi,

    beslamma xxx lady
    Life is a journey not a destination!!


  13. #13
    life your own live!!

    Reacties
    549
    25-07-2002

    ja inderdaad haha weet even niet wat ik er aan moet draaien maar ik ga nu even verder.
    thanx voor de leuke reacties xxxxx ies Lady
    Life is a journey not a destination!!


  14. #14
    life your own live!!

    Reacties
    549
    25-07-2002

    Deel 6

    Oo wat moet ik aan doen hihi, ik trok wat moois uit me kast en ging me snel optutten, ja hallo zegt Faat wat moet ik aan , nou jij ziet er altijd toppie uit dus maak je daar maar niet druk om hihi.
    Het was inmiddels bijna kwart voor acht opschieten dus.
    Nou alles zat goed en we liepen op weg naar de videotheek het was maar een klein stukje.
    Daar stond hij met ze mooie bruine krullen hij zag er gewoon te perfect uit echt een dropje gewoon; Salaam hai Nordin en ik gaf hem 4 kusjes Fatima stelde zich ook voor hij had een vriend meegenomen ook wel een leuke knul om te zien hij heette Rachid.
    Zullen we ergens wat gaan drinken,
    Nou prima zei ik en ik liep samen met Faatje achter de boys aan, we gingen wat drinken in een of ander vaag cafe het was echt super gezellig en tot me verbazing konden Faatje en Rachid het erg goed vinden met elkaar ze zaten innig te kwebbelen met elkaar.
    Zo zei Nordin wat was dat nou allemaal die dag en ik wil niet brutaal zijn maar waarom woon je bij je vriendin, wat moet ik nou zeggen dacht ik zo goed kon ik hem nou ook weer niet ik besloot de waarheid te zeggen.
    Mijn vader heeft nogal last van losse handjes ik ben uit huis gegaan omdat hij me altijd in elkaar sloeg vandaar dat ik bij Fatima woon.
    Nordin zat met verbaasde ogen te kijken hij schrok nogal, ik heb je toch niet afgeschrikt hoop ik; nee hoor helemaal niet wat een klootzak zeg.
    Laten we maar over wat anders praten zei ik vluchtig waar woon je in de buurt en wat doe je zoal in het dagelijks leven behalve bij de leverancier werken??
    Nou niet veel eigenlijk ik werk 4 dagen daar en de rest hang ik een beetje rond en help ik me ouders o leuk man hihi en ik bloosde een beetje.
    Plotseling trok ik lijkwit weg ik schrok me rot!!!
    Life is a journey not a destination!!


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    255
    02-06-2002

    Jah, lieffie ga verder dan ik zit hier vol verwachting te wachten.
    Quick, quick schrijven dan..................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!
    boussa Nadia