1. #46
    geen

    Reacties
    1.415
    11-10-2002

    Origineel gepost door buddy
    Werken moet beloond worden en niet werken afgestraft!
    Slaat nergens op wat je nu zegt, Als je werk dat wordt je toch beloond, hoe hoger de functie hoe meer je verdient, das toch logichhh..Oké je betaald wel wat belasting, maar zoveel is het ook weer niet,,Je moet de belasting zien als een gift voor mensen die niet kunnen werken (er zitten wel wat oneerlijke mensen bij, maar ja dat houdt je altijd, als je hun uitkering afpakt, krijg je meer criminaliteit,,dus ja) en er word ook wat goeds mee gedaan, de wegen worden ermee gebouwd enz enz...
    [i]
    Ze willen van de stufi een niet rentedragende lening maken. Je kan dus jaren doen over het terug betalen. Mijn eerste studie heb ik wel studiefinanciering gehad, mijn tweede studie heb ik gewoon betaald door ernaast te werken. maar over het algemeen zijn studies zo licht dat het best kan. Een studie is meestal iets van 3-4 dagen in de week, dus houd je nog 3 a 4 dagen over om te werken. Als je die dagen 10 uur werkt heb je gewoon een full-time salaris. Zo heb ik het gedaan. [/B]
    En als je werk met studie niet kan combineren,,want het is echt gelu/l dat je zegt dat studie over het algemeen heel licht zijn..En als je nou geen ouders hebt en je bent uitwonend, dan moet je nog meer terrug betalen.

    Weet je wat het met jouw is; JE DENKT ALLEEN MAAR AAN JEZELF.
    Als een moslim ben ik geboren
    Tot de moslim-gemeenschap zal ik behoren
    en als een moslim wil ik dood gaan
    en inshaAllah naar de hemel gaan?

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    302
    17-08-2003

    Moet je luisteren Balkenende is de ergste niet, hij maakt er ten minste qua geld uitgaven een end aan. Niet aan de juiste maar het is een begin.

    Er wordt 51 procent van je loon afgepakt door de belasting, die vervolgens als een kip zonder kop wordt uitgegeven aan de parasieten die onterecht uitkeringen verkrijgen. Schandalig gewoon, zelfs in het buitenland krijg ik sarcastisch te horen dat er in Nederland het hoogste aantal gehandicapten in de wereld leven,met andere woorden men weet dat het makkelijk is om te frauderen met overheids geld en doet dat als zodanig.

    Balkenende draait de kraan dicht, blij toe. 'Waar geld rolt , rent de duivel het achterna' is mijn spreekwoord', en wie mij niet gelooft die laat de kraan maar openstaan en krijgt zo'n torenhoge rekening dat ie erin verdrinkt. Een gezin van Jan Modaal moet tegenwoordig wel drie keer een munt omdraaien, maar men vind het maar normaal dat overheids geld verspilt wordt. Er is maar 1 redding en dat is door het volgende te zeggen namelijk ; Tot hier en niet verder,dicht die kraan zodat we geen water naar zee dragen. We zijn de Amersfoortse niet!!!

    HET IS UIT MET DE UITKERINGEN!!!

    En er moet ABSOLUUT controle komen op overheids uitgaven via de REKENKAMER zodat Ministers eerst toestemming moeten krijgen van de rekenkamer of hun financieel plan wel geld oplevert en deugdelijk is voordat ze uitgevoert mogen worden.

    Vangnet voor zwakkeren ok, maar dat half Nederland gehandicapt is is een leugen want geen enkel land is zo gek als Nederland om zoveel overheids geld over de balk te smijten aan uitkeringen. Die werkeloze aardappel-zakken en zogenaamde zieken of mensen met zogenaamd 12 kinderen in het buitenland moeten ze aan het werk schoppen, en uitkering schrappen.

    Iedereen aan het werk , jij OOK! Ouderwets handen uit de mouwen,want ieder moet zijn eigen kruis dragen zoals een Oud Hollands spreekwoord zegt.
    Een Varken staat hoger dan de zogenaamde religieuze mensen die elkander het leven willen beroven.
    Allah heeft dus geen mensen nodig die in zijn naam doden. Verschil Veroorzaakt Verdeeldheid, wees dus een met alles,en behoud jezelf.
    http://www.visionsofheaven.com/articlesIndx.html <---- De Weg naar de liefde voor eenieder die het wil weten.
    Jammer dat jullie niet kunnen beseffen dat de Amerikanen niet de enigen zijn die fout zijn
    Vind Antwoord op je levensvragen(Serieus) http://www.wayti.comEr is iets fundamenteels mis met een Arabier die geen bier drinkt.