1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    551
    30-05-2003

    Nou even kijken hoeveel reacties en topics hier over geopend worden.. kijken of het net zoveel is als AEL.. even kijken of iedereen er nu ook tegen is.. ondanks dat ael wat anders is dan JDL en JDL gewoon verboden moet worden.. met hun 15 man.. die jdl is gewoon ziek in hun hoofd en ik ben echt niet de enige die dat doorziet.. KOM KOM mensen reageer nou eens geef je mening nou eens
    wie niet horen wilt moet maar voelen

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    551
    30-05-2003

    Origineel gepost door Defender
    Beschermen mag, zodra het terreur wordt...pleiten maken. Geen terreur in Nederland. Geen Arabische, geen Molukse, geen dierenbeschermingse en ook geen Joodse.


    tuurlijk beschermen mag aub zeg.. je ziet toch precies waar ze voor staan of zie ik dat nou fout..

    Echt zoals ik al had verwacht defender houd zich weer van de domme!! ga ga slapen ofzo
    wie niet horen wilt moet maar voelen

  3. #18
    Defender ante mortem

    Reacties
    384
    08-01-2003

    http://edition.cnn.com/2001/LAW/12/12/jdl.arrests/

    voor die huigelaar genaamd Defender

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    551
    30-05-2003

    dat begrijpt ie toch niet.. nee neee dat wilt ie niet begrijpen.. daarvoor sluit ie zijn ogen!!

    et kissoe mossiba inshallah!!!
    wie niet horen wilt moet maar voelen

  5. #20
    Master debator

    Reacties
    94
    03-09-2002

    Luister eens Defender..ik weet niet wat je precies 'defend'. Ik azl zo objectief mogelijk op jou reageren. Ik moet allereerst effe zeggen dat die Avatar van MokroMike wel grappig is. Hij is wel scherp, actie => reactie. Ik ben niet zozeer een voorstander van de AEL, maar ook geen tegenstander. Jij zegt dat die JDL is ontstaan door geweld tegen de Joden. Waarom denk je dan dat die AEL is ontstaan..omdat er een aantal jongens behoefte had om ineens theekransjes te gaan houden?? Precies, omdat er een ontiegelijke grote haat is jegens Moslims. En om die reden is de AEL ontstaan in België, en om die reden heeft deze partij ook voedingsbodem gevonden in Holland. JDL en al die andere Joodse organisaties, geheim of niet geheim, zijn ontstaan na het akkefietje met Hitler. Sindsdien hebben de Joden carte blanche gekregen van de wereld. Ze kunnen doen wat ze willen, omdat ze hun slachtofferrol goed kunnen spelen.
    En de AEL kun je toch niet vergelijken met de JDL..komop man. Je weet wel beter. De JDL is een knokploeg en een terroristische organisatie..denk aan de SS en SA van Hitler. Proberen waar nodig intelligente en ‘gevaarlijke’ Moslims te liquideren…net als de Joden nu doen in Palestina….lees, Palestina!!!
    En wat doet de AEL? Die praat veel. Die gooien geen bommen op Joden, beschieten ze niet. Geweld heb ik nog niet van ze meegemaakt. En als zij zich wel verlagen tot geweld, dan is dat omdat ze zelf aangevallen worden, oog om oog en tand om tand. Ga deze twee liga’s dus niet met elkaar vergelijken defender….get your facts straight!
    Ik ben zelf ook een Marokkaan, en het feit dat de AEL niets over Driss heeft gezegd stoort me helemaal niet. Ik ga er vanuit dat het doel van de AEL verder reikt dan iemand die met een mes in z’n handen is doodgeschoten. Val me niet gelijk aan als ik iets verkeerds zeg, ik ken niet het hele verhaal rondom Driss. Alleen wat die verrotte Nederlandse media van tegenwoordig liet doorschemeren. Maar persoonlijk vind ik de kwestie van de Joden en de Moslims een heel stuk belangrijker dan een Marokkaanse kwestie.
    Het feit dat het de AEL voornamelijk om de Joden gaat, dat vind ik persoonlijk een goed streven. Niemand durft die beesten aan te pakken. En dat kleine clubje durft dat wel. Zelfs dit kleine welvarende koninkrijkje doet alsof het last heeft van een bloedneus inzake de joden. Nou, wat ben ik een trotse nieuwe Nederlander…NOT! Nu ga jij waarschijnlijk zeggen dat ik dan maar op moet rotten naar mijn eigen land. Te zijner tijd vriend, te zijner tijd…..nog niet.

    By the way, soortgenoten??? En wat voor soort is dat?
    Laat hij/zij die vrij is van zonden, zichzelf nog maar eens goed bekijken; dit is duidelijk een geval van zelfmisleiding

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.240
    02-09-2003

    termen als "de Marokkanen" , "de joden" wat moet ik me daarbij voorstellen? Alle Marokkanen ??? Alle joden??
    The fool doth think he is wise, but the wise man knows himself to be a fool

  7. #22
    Master debator

    Reacties
    94
    03-09-2002

    Ben je vrij in. Je leeft in een vrij land...

    By the way, nu je het stuk van die defender weggehaalt hebt DonIwan, slaat mijn stuk natuurlijk nergens op. Zo erg was zijn stuk toch niet?
    Laat hij/zij die vrij is van zonden, zichzelf nog maar eens goed bekijken; dit is duidelijk een geval van zelfmisleiding

  8. #23
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    LouisCifer,

    Hoe durf je het in je hoofd te halen om de moord op 6.000.000 onschuldige burgers een akkefietje te noemen. Het zijn uitspraken als deze die bij de gemiddelde Nederlander grote vraagtekens oproepen bij bepaalde groepjes Marrokanen.

    En de AEL zal ook blij met je zijn...
    Het feit dat het de AEL voornamelijk om de Joden gaat, dat vind ik persoonlijk een goed streven. Niemand durft die beesten aan te pakken. En dat kleine clubje durft dat wel.
    ...want jij drukt die beweging meteen zwaar in de antisemitische hoek. Iets wat je hier in Nederland maar beter niet kunt doen.

    Als ik jou berichtje zo lees ben je een gewoon een antisemiet. Met mensen die een instelling hebben zoals jij is niemand gediend. Die moeten ze, net als de JDL, maar goed in de gaten houden.

    Voor de goede orde , ik ben geen Jood en zie Sharon met zijn boevenbende liever vandaag dan morgen nog vertrekken.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.240
    02-09-2003

    Origineel gepost door LouisCifer
    Ben je vrij in. Je leeft in een vrij land...

    By the way, nu je het stuk van die defender weggehaalt hebt DonIwan, slaat mijn stuk natuurlijk nergens op. Zo erg was zijn stuk toch niet?
    Daar en je vrij in zolang je verwijswoorden beter gekozen worden.
    The fool doth think he is wise, but the wise man knows himself to be a fool

  10. #25
    Master debator

    Reacties
    94
    03-09-2002

    Akkefietje, jezus joh. Ik ben een droge schrijver. Til niet te zwaar aan woorden. En ik pas me aan de hedendaagse jood. Die doen hetzelfde met de Palestijnen als Hitler met hen deed. Blijkbaar zien zij dit ook als een akkefietje, want het is aan de orde van de dag. De ene keer is het een raket, de andere keer een kogel, de andere keer een bulldozer. Dus, ik neem hun definitie aan puddingtarzan.
    En of er inderdaad 6000.000 joden om zijn gekomen, da’s nog maar de vraag. Dit is nooit duidelijk geweest.
    Begrijp me goed, ik vond het ook zielig voor ze. Totdat ik inzag waar de jood nu allemaal mee bezig is. Ze zijn geen haar beter dan de Duitser in de Tweede Wereldoorlog.

    We kunnen wel allemaal scheinheilig gaan doen Sjaak, maar daar komen niet verder mee. Ik zeg wat ik denk, en ik overdenk wat ik zeg.
    Ik ben dus een antisemiet, een vuile nog wel. Dank je fijne broeder, met jou zullen we oorlogen winnen. Haal wel eerst je mes uit mijn rug.
    Ik ben misschien wel zo gemaakt door de hedendaagse jood. Ik ben een product van de globale samenleving. Ik leef begrijp je, en ik reageer dus ook op het leven.
    En of je nou wel of een jood bent of niet, dat interesseert me dus helemaal geen bal. Het gaat me om wat jij te melden hebt. En als ik daar naar kijk, dan denk ik ja, de media heeft bij jou bewerkstelligd wat ze wilde..
    Ben je liever kwijt dan rijk..
    Oh ja, in oorlogen heb je twee tegenstanders, slachtoffers en verraders…..wie ben jij
    Laat hij/zij die vrij is van zonden, zichzelf nog maar eens goed bekijken; dit is duidelijk een geval van zelfmisleiding

  11. #26
    Master debator

    Reacties
    94
    03-09-2002

    Origineel gepost door DonAgewan
    Daar en je vrij in zolang je verwijswoorden beter gekozen worden.
    Ik denk wel dat jij intelligent genoeg bent om je uit onduidelijke teksten wijzer te worden. Daarbij wil ik schrijven wat ik wil, en of ik dingen bewust onduidelijk formuleer ofnie, ik heb geen zin om op elke zin gecontroleerd te voelen...lees wat je wil lezen, interpreteer hoe je wil. De Koran interpreteren we ook allemaal anders....
    Leven is niet altijd duidelijk..
    Laat hij/zij die vrij is van zonden, zichzelf nog maar eens goed bekijken; dit is duidelijk een geval van zelfmisleiding

  12. #27
    Master debator

    Reacties
    94
    03-09-2002

    Origineel gepost door jacko
    Akkefietje met Hitler en beesten.
    Als ik het goed lees Louis ben je het eigenlijk wel eens met de holocaust..
    Het is goed om dat te weten....
    (Waarom wordt dat niet ge-edit, beheer?)
    Do I smell a snitch....verrader voor jou. Waarom wordt dit niet ge-edit....zielig figuurtje.
    Moeten ze me bannen omdat jij conlusies trekt voor mij? Omdat jij zegt dat ik het eens ben met de holocaust...kunnen de moderators niet zelf lezen?
    Trouwens, huh, wat is holocaust?? Kun je dat eten?

    Voor alle duidelijkheid, sommigen proberen mij nu af te schilderen als een monster. Dat valt reuze mee. Ik heb geen feestdag ingevoerd om te juichen om de vermoorde joden door Hitler. Helmaal niet zelfs. Ik ben gewoon realistisch en eerlijk. Ik durf te zeggen wat een heleboel van jullie ook denken. Als er geen Palestijnse kwestie was geweest, had ik nog steeds sympathie met de joden. Nu daarentegen, sympathie level is 0.0.
    Laat hij/zij die vrij is van zonden, zichzelf nog maar eens goed bekijken; dit is duidelijk een geval van zelfmisleiding

  13. #28
    Master debator

    Reacties
    94
    03-09-2002

    Origineel gepost door jacko
    I smell a rat.
    Iemand die het historisch perspectief niet in de gaten kan houden. Iemand die de zaken niet kan scheiden. Iemand die leed kan down-playen voor zijn eigen gerief.
    JIJ legt de relatie holocaust en het uitmelken door DE jood.
    I don't smell a rat, I smell a racist... voor jou

    DE jood is een BEEST zou ge-edit moeten worden. Simpel zat...
    Je ruikt je bovenlip.
    Sommige zaken kun je niet scheiden. Hoe kun je zoiets doms zeggen. Als jouw volk ooit werd uitgeroeid, hoe kun je het dan rechtvaardigen als je het zelf ook gaat doen bij een ander volk!??
    Zo dom kun je toch niet zijn? Alles wat er gebeurd heeft invloed op het andere..zaken kun je niet los zien van elkaar. Ga je schamen in een hoek en vraag je af waar in je leven het verkeerd is gegaan met je. Jouw hele betoog draait om het woord 'beest'. Zal ik je daar maar vanaf helpen. Het stuk waar ik dat woord vermeld heb kan iedereen nog lezen. De joden die zomaar Palestijnen vermoorden, die ze uit hun huizen verjagen en vervolgens slopen. Soms slaan ze het verjagen over. Die een raket afvuren als ze er maar zin in hebben. Wat zijn dat voor jou? Voor mij zijn het beesten...
    Laat hij/zij die vrij is van zonden, zichzelf nog maar eens goed bekijken; dit is duidelijk een geval van zelfmisleiding

  14. #29
    Master debator

    Reacties
    94
    03-09-2002

    Krabbel maar terug rat die je bent. Blijkbaar geloofde je niet erg in je eigen overtuiging van deze kwestie. Ben blij dat ik je wat heb kunnen bijscholen. Het is goed om met elkaar te discussieren. Zo kunnen we proberen de domme verloren schapen terug te halen.
    De moderator ging niet in op je verzoek...soms moet je het alleen doen knul. Er is niet altijd een Big Brother aanwezig om je te beschermen.

    P.S. Wat is dat verschil volgens jou? Hitler vermoordde joden omdat hij zich bedreigd voelde door ze. De joden vermoorden Palestijnen omdat zij zich bedreigd voelen door hen

    En het feit dat je wat die joden doen een vorm van politiek noemt, tja, daarmee is mijn beeld van jou nu compleet. Jij en ik, tegenpolen vriendelijke vriend. Jij noemt het politiek, ik noem het terrorisme, afslachting, oorlog. Allesbehalve politiek!
    Laat hij/zij die vrij is van zonden, zichzelf nog maar eens goed bekijken; dit is duidelijk een geval van zelfmisleiding

  15. #30
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Origineel gepost door LouisCifer
    Akkefietje, jezus joh. Ik ben een droge schrijver. Til niet te zwaar aan woorden. En ik pas me aan de hedendaagse jood. Die doen hetzelfde met de Palestijnen als Hitler met hen deed. Blijkbaar zien zij dit ook als een akkefietje, want het is aan de orde van de dag. De ene keer is het een raket, de andere keer een kogel, de andere keer een bulldozer. Dus, ik neem hun definitie aan puddingtarzan.
    En of er inderdaad 6000.000 joden om zijn gekomen, da’s nog maar de vraag. Dit is nooit duidelijk geweest.
    Begrijp me goed, ik vond het ook zielig voor ze. Totdat ik inzag waar de jood nu allemaal mee bezig is. Ze zijn geen haar beter dan de Duitser in de Tweede Wereldoorlog.

    We kunnen wel allemaal scheinheilig gaan doen Sjaak, maar daar komen niet verder mee. Ik zeg wat ik denk, en ik overdenk wat ik zeg.
    Ik ben dus een antisemiet, een vuile nog wel. Dank je fijne broeder, met jou zullen we oorlogen winnen. Haal wel eerst je mes uit mijn rug.
    Ik ben misschien wel zo gemaakt door de hedendaagse jood. Ik ben een product van de globale samenleving. Ik leef begrijp je, en ik reageer dus ook op het leven.
    En of je nou wel of een jood bent of niet, dat interesseert me dus helemaal geen bal. Het gaat me om wat jij te melden hebt. En als ik daar naar kijk, dan denk ik ja, de media heeft bij jou bewerkstelligd wat ze wilde..
    Ben je liever kwijt dan rijk..
    Oh ja, in oorlogen heb je twee tegenstanders, slachtoffers en verraders…..wie ben jij
    Excuses dat ik je een VUILE antisemiet heb genoemd. het woordje vuile is inmiddels weggehaald, waarmee ik hopelijk meteen dat mes uit je rug heb verwijderd.

    Echter alleen het feit al dat jij het aantal van 6.000.000 joden in twijfel trekt zegt genoeg over jou. Dat doen de Neo-Nazi's ook.
    Alleen jammer dat de Duitsers altijd erg grondig zijn geweest in het bijhouden van hun administratie. Dus het was heel duidelijk te achter halen hoeveel joden, zigeuners, verzetsstrijders, intellectuelen, homo's en geestelijk gehandicapten er vermoord zijn.
    Maar wat hadden de joden misdaan wat het rechtvaardigde om er 6.000.000 te vermoorden.

    Ik snap ook niet waar de Israëlisch mee bezig zijn. Ze bouwen een muur en creeëren daar mee Palestijnse Ghetto's. En ze doen de Palestijnen inderdaad de afschuwelijke dingen aan die hen zelf ook zijn overkomen. Dat kun je op geen enkele wijze goedpraten.
    Veel kinderen die in hun jeugd seksueel misbruikt of anderszins mishandeld zijn vervallen op latere leeftijd in hetzelfde gedrag. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Dan zou Israel eens een keer naar de psychiater moeten gaan.

    Of ik een slachtoffer of een verrader ben? Ik ben een neutrale buitenstaander en ik erger me iedere keer weer kapot aan de doden en gewonden die vallen aan beide zijden omdat een stel idioten zich niet kan inhouden.

    Maar omdat een gedeelte van een volk zich niet weet te gedragen wil dat niet zeggen dat het hele volk niet deugd. Of wil jij gewoon alle Joden uitroeien en het werk van Hitler afmaken.
    Dan ben jij dus weer net zo erg als die Joden die volgens jou nu het Palestijnse volk uit proberen te roeien.

    En zeg niet dat ik een slachtoffer ben van de media. Ik ben intelligent genoeg om de informatie die ik tot me neem te filteren en te beoordelen. Anders dan een aantal mensen op dit forum, die grote oogkleppen ophebben en uitsluitend en alleen de Amerikanen en de Joden de schuld geven van iedere misstand die ze opmerken.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!