1. #31
    Don't even try.

    Reacties
    977
    07-04-2007

    Citaat Geplaatst door Justsoufiane Bekijk reactie
    Assalamoe 3alijkoem,

    Hij heet Sheikh mamdouh en zit nu in de al-Qoba moskee in Den Haag Hij is echt mashAllah, voor de mensen die zijn recitaties willen. Luister naar Sheikh Yasir al Dowsary ze hebben voor 99% de zelfde stem sobhanAllah..

    Wa3alijkoem Assalaam,

    Assalamoe 3alaykoem,

    Dat klopt, walakien hij doet geen roqya. WAllahoe a3lam.

    Wa 3alaykoem assalaam,

    Da3iyatoen.
    Gone with the wind, wassalaamoe 'alaykoem.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    2
    16-05-2007

    Hassan die doet volgens mij ook op afspraak Allahu A'lim\

    maar inderdaad veel reciteren en rokya luisteren. laat ze niet van je winnen ook al moetje overgeven doorgaan met reciteren. Uiteindelijk is het alleen Allah die jou kan helpen .

  3. #33
    Praat met Kennis

    Reacties
    203
    15-06-2006

    heeft iemand misschien iets van een koran recitatie van de imaam die dicht bij de grens woont?

    even luisteren hoe hij het doet.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    184
    12-03-2002

    weet iemand ook in welke stad hij woont en waar bij de grens van duitsland? bij nijmegen of nog zuidelijker richting maastricht ofzo?
    Let op je gedachten, ze worden Woorden.
    Let op je woorden, ze worden je daden.
    Let op je daden, ze worden je gewoontes.
    Let op je gewoontes, ze vormen je karakter.
    Let op je karakter, ze vormt je lotsbestemming.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-05-2007

    ik doe zelf aan roqya.

    het probleem is tegenwoordig dat er maar een aantal mensen zich verdiepen in de wereld van djin, shir en zaken die daarmee te maken hebben. Pas wanneer we ziek zijn dan gaan we op zoek naar die ene paar mensen. Wat is er zo speciaal aan die mensen? Zijn zij degenen die genezen of is het Allah? Dit is het probleem! mensen stellen hun vertrouwen meer in de roqyaverrichters dan in degene die de ziekte heeft voorbeschikt. Alleen wanneer Allah voorbeschikt dat een persoon zal genezen dan pas zal hij genezen. Je mag dan langs de grootste geleerden gaan, maar het zal geen effect hebben.

    Er dienen zich dus meer mensen in te zetten voor roqya. Dit geldt ook voor de zusters. Tegenwoordig is er veel sihr en bezetenheid, zo ook het boze oog. Er is dus vraag naar meer mensen die zich hierin gaan verdiepen zodat zij de strijd aan kunnen gaan tegen de magiers, zijn soortgelijken en handlangers.

    Trouwens de profeet vrede zij met hem, heeft ons op de hoogte gebracht van zaken die ons beschermen tegen de shajatien. Uit onderzoek is gebleken dat de meeste mensen hierin tekort schieten en hierdoor niet behoren tot degenen die Allah veelvuldig gedenken, maar de onachtzamen.
    Dit is ook een probleem waar we mee te maken hebben.

    Doe jouw Adkaar en vrees Allah, kom zijn geboden na en neemt afstand van zijn verboden.

  6. #36
    Weg, Foetsie.

    Reacties
    251
    05-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tariffesht Bekijk reactie
    weet iemand ook in welke stad hij woont en waar bij de grens van duitsland? bij nijmegen of nog zuidelijker richting maastricht ofzo?
    Het is vlakbij roermond, ong 20 min daar vandaan.
    En ik heb geen koran recitaties van hem, sorry

    Verleden tijd, afgelopen.
    Salaamoe Alikoem


  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    162
    15-05-2007

    fatima lella ofzo, change you're picture please.

    eenieder die er naar kijkt, jij bent zijn deelgenote in deze zonde!!!!!!!!!

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    184
    12-03-2002

    Salam oealaikoum broeders en zusters,

    Ik wil jullie hartelijk bedanken voor jullie reacties, ik heb nu een aantal namen en telefoonnummers van imams die kunnen helpen.
    Moge Allah jullie belonen en de poort naar het paradijs voor
    jullie openen inscha'allah.

    Djazaka allahou ghairan.

    wa salam oelaikoum.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    2
    17-12-2010

    Salaamoe aleikoum,

    Ik weet dat deze berichten erg oud zijn, maar ik heb toch hulp nodig.
    Kun je mij misschien met spoed helpen aan namen en nr's?

    Dank

    'n zuster




    Citaat Geplaatst door Tariffesht Bekijk reactie
    Salam oealaikoum broeders en zusters,

    Ik wil jullie hartelijk bedanken voor jullie reacties, ik heb nu een aantal namen en telefoonnummers van imams die kunnen helpen.
    Moge Allah jullie belonen en de poort naar het paradijs voor
    jullie openen inscha'allah.

    Djazaka allahou ghairan.

    wa salam oelaikoum.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    3
    15-01-2010

    Hallo!

    Kan iemand mij ook dat telefoonnummer sturen van de imaam aan de grens van Duitsland?

    Alvast bedankt!

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    65
    20-06-2007

    Assalaamu alaikum

    Kan iemand mij helpen aan een telefoonnummer van iemand die roqia doet?? het liefst in het westen van het land en 1 op 1.

    Jazzak allah gair!

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    5
    21-01-2018

    Citaat Geplaatst door imentje Bekijk reactie
    graag gedaan, een vriendin van mij heeft mij er oververteld. en ja het is zeker goed om er in 1 keer fulltime mee bezig te zijn. wat ik weet is datje natuurlijk zelf al bezig moet zijn en dan heb ik het over bidden en je bedekt kleden enz...

    als je niet in amsterdam woont kan ik haar wel voor je bereiken voor het nummer? allah i3awan

    salaam oalaikom
    Sorry ik reageer op een oude bericht, maar heb jij voor mij ook misschien een nummer van deze imam/ raaqi uit Duitsland?

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    1
    30-08-2023

    Salaam Aleikoem, kun je mij de contact gegevens sturen van deze broeder?