1. #31
    Amazigh!

    Reacties
    48
    07-05-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Effe in mijn hoekje plaatsen.
    Is Salah een meisje of een jongen?

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    384
    29-06-2006

    JOngen..
    uup ga snel verder

  3. #33
    sisi

    Reacties
    430
    18-05-2005

    Nieuwe fan meid.
    Nobody gets justice. People only get good luck or bad luck ''Orsen Welles''

  4. #34
    D.E.L.I.C.I.O.U.S!

    Reacties
    502
    14-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    eey leuk verhaal maar van da incest is erg hoor
    wanneer od eje verder als kik vrage mag?

  5. #35
    MVC Premium

    Reacties
    1.382
    02-10-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Ga Gauw VERDER!!

  6. #36
    Carpe Diem!

    Reacties
    34.007
    26-08-2002

    Citaat Geplaatst door qNCdC9 Bekijk reactie
    Ik Heb 0pgez0cht Wat incest Betekent!!!
    Wollah!!
    Zo Ergg!!
    Ik Ho0p Dat Het Allemaal Vo0rbij is Vo0r Ze...
    Ik Schrok er zo van t0en ik zag van Incest betekent..!
    En Incestgaat in dit verhaal vo0rk0men??
    Moest je dat nog opzoeken
    “Don’t judge Islam by Muslims, judge Islam by Islam. For Islam is perfect while Muslims are not.”

  7. #37
    Carpe Diem!

    Reacties
    34.007
    26-08-2002

    Citaat Geplaatst door sm_style Bekijk reactie
    Effe in mijn hoekje plaatsen.
    Is Salah een meisje of een jongen?
    Een jongen
    “Don’t judge Islam by Muslims, judge Islam by Islam. For Islam is perfect while Muslims are not.”

  8. #38
    *NL-TR member*

    Reacties
    2.037
    09-06-2004

    Citaat Geplaatst door chaimatjuh15 Bekijk reactie
    Wat Is Dat?

    Inces is als je (sexueel) misbruikt bent door familie.






    THNX voor het lezen, nieuwe fans.
    Ga zo een vervolgje plaatsen.
    OutlandishSamiYusuf
    [glow=darkorchid]Read My Stories: Zina& Ruwe Diamant& Ten Dode Opgeschreven &Ghetto Living! & When You Say Nothing At All[/glow]Always Start Your Day Saying Bismillah And End Your Day saying Alhamdolilah!

  9. #39
    *NL-TR member*

    Reacties
    2.037
    09-06-2004

    Jamila

    In de weken hierna viel me op dat Salah nooit iets zei tenzij het hem opgedragen was. Er zat dan ook geen greintje emotie in zijn stem. Hij sprak de woorden uit alsof hij een robot was, egaal, droog en altijd op dezelfde toon. Zo’n toon alsof het hem allemaal niets kon schelen.
    Soms pakte hij een zwart boekje uit zijn zak en schreef erin. Soms midden in de les, zonder enige aanleiding. Ik vroeg me dan wel eens af of er dan iets opvallends gebeurde, maar nee. Het was allemaal dezelfde saaie les. De ene keer van Roudijk, de andere keer van Vink en weer de andere keer van Kuipers.
    Wat schreef hij dan toch in dat boekje?
    Toen hij weer een dag in dat boekje zat te schrijven, viel het Vink op.
    ”Salah, wat ben je op aan het schrijven?” Salah gaf geen antwoord. Hij vouwde simpel het boekje dicht en ging het in zijn zak steken.
    ”Geef dat eens hier. Ik wil weten waarmee je bezig was.” Vink graaide met de volle hand naar het boekje, maar Salah liet het niet los.
    ”Geef hier!” Insisteerde Vink. In nog geen seconde stond Salah op. Zijn stoel viel achterover op de grond.
    ”Het zijn jouw zaken niet! Blijf verdomme van mijn boek af en ga verder met je les!” Riep hij met bulderende stem tegen Vink. Hij was zeker een meter negentig of zo, dus hij was echt een reus vergeleken met Vink. Ze keek hem nu angstig aan. Toen ze hem met rust liet pakte Salah zijn stoel weer op. Ik was geschrokken. Heel erg zelfs. Mijn hart bonsde in mijn keel!
    Safira duwde me op dat moment een briefje in mijn hand.
    ”Ik heb je toch voor hem gewaarschuwd!” Zuchtend keek ik haar aan. Dit had ik dus echt niet verwacht van Salah, die stille jongen.
    ”Toeval” Schreef ik terug.
    Naoual en Simone konden ook hun koppen niet tegen hem houden. Toen Naoual op een middag zomaar naast hem ging zitten, ging het ook behoorlijk mis.
    ”Dag stuk! Heb jij misschien behoefte aan gezelschap?” Hij reageerde niet. Hij keek niet eens om. Zijn ogen waren strak op het bord gericht dat voor hem aan de muur hing.
    ”Ewa Salah, we zijn Marokkanen onder elkaar hoor. Een beetje gezelligheid graag.” Ze plooide zich in verschillende verleidelijke standjes, maar er was niets dat zijn aandacht trok. Terwijl ik het lokaal inliep keek ik dit aan.
    ”Kun je het zien?” Vroeg Naoual me verveeld. Tja, ze moest toch iemand afzeiken nu ze geen aandacht kreeg. Nu keek ook Salah me aan. Snel sloeg ik mijn ogen neer. Naar de grond kijkend liep ik naar mijn stoel. Naouals poging was nog niet voorbij en toch was ze nu op het punt gekomen waar het gevaarlijk werd.
    ”Zeg schatje, heb je echt geen zin in wat aandacht van een vrouw?” Bij dit zinnetje ging ze met een vinger over zijn arm. Oeps! Grof nam hij haar had vast en draaide het aan als een bankschroef. Ik zag dat aan de pijnlijke blik in Naouals ogen.
    ”Houd je handen thuis! Waag het niet me nog eens aan te raken! Pak je tas en ga op je normale plaats zitten! Ik ben niet gediend van meiden als jij!”
    ”Tfoe hé, wat ben jij? Een imam of zo?” Vroeg ze half gillend, half jankend toen hij haar weer losliet. Salah reageerde niet meer. Toen Roudijk binnenkwam ging ze naast Simone zitten. Dat was al de tweede keer dat Salah zo tekeer was gegaan omdat iemand bij hem in de buurt kwam. Vink omdat ze zijn boekje wilde zien. Naoual omdat ze kwam vervelen en hem wilde versieren.
    Weer kreeg ik een briefje van Safira in mijn handen geduwd.
    ”Geloof je me nu?” Ik antwoordde niets, maar het zette me wel aan het denken.
    Die Salah boeide me gewoon! Schuin van achteren keek ik naar hem. Hij had best mooie armen en schouders. Hij moest wel trainen of iets dergelijks.
    In de pauze zat hij weer in zijn eentje in dat hoekje achterin de aula. Omdat er nergens anders plaatst was gingen Safira en ik aan dezelfde tafel zitten. Op verzoek van Safira zo ver mogelijk van hem af. Ik durfde niet naar hem te kijken, geen seconde! Zo meteen ging hij ook tegen mij tekeer!
    In de aula werd muziek opgezet. THC. Eerst het nummer ‘Noordside’, vervolgens ‘Zina’. Bij dat tweede nummer wist hij niet hoe snel hij zijn tas moest pakken. Hij rende bijna de aula uit naar buiten. Wat was dat nu?
    Ik volgde hem naar buiten en zag hem in de planten kotsen. Oh lieve hemel! Wat was er met hem? Zonder er erg in te hebben stond ik al bij hem. Hij keek me recht aan.
    ”Gaat het weer een beetje? Hier heb je water. Ik heb er nog niet van gedronken.” Bibberend reikte ik hem mijn flesje aan. Zonder een woord te zeggen nam hij het van me aan. Hij spoelde er zijn mond, gezicht en handen mee.
    ”Dank je.” Zei hij tot slot. Een beetje gehaast gooide hij het flesje in de vuilnisbak en pakte zijn tas om vervolgens weg te lopen. Oké, goed… Ik was te bang voor hem om achter hem aan te lopen.
    OutlandishSamiYusuf
    [glow=darkorchid]Read My Stories: Zina& Ruwe Diamant& Ten Dode Opgeschreven &Ghetto Living! & When You Say Nothing At All[/glow]Always Start Your Day Saying Bismillah And End Your Day saying Alhamdolilah!

  10. #40
    *NL-TR member*

    Reacties
    2.037
    09-06-2004

    Morgen Incha Allah weer een vervolgje.


    XXX Safiye
    OutlandishSamiYusuf
    [glow=darkorchid]Read My Stories: Zina& Ruwe Diamant& Ten Dode Opgeschreven &Ghetto Living! & When You Say Nothing At All[/glow]Always Start Your Day Saying Bismillah And End Your Day saying Alhamdolilah!

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    384
    29-06-2006

    moooi ga snel verder pr8verhaal..

  12. #42
    Um Noor, S & A

    Reacties
    20.897
    19-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    mooi vervolgen choukran



    ik ben benieuwd naar salah verhaal

  13. #43
    Um Noor, S & A

    Reacties
    20.897
    19-10-2005

    MVC Premium MVC Premium
    jaa als je de 1ste reactie had gelezen dat wist je gelijk dat dit waargebeurt is

  14. #44
    HouFonMynSgatjee<333

    Reacties
    813
    14-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    upp’|‘


    Ramadan Mubarek




    Miin sgatjes : d0_0b, tettouniia, Zinaa_yaminaa, Maghrebia_m

  15. #45
    Carpe Diem!

    Reacties
    34.007
    26-08-2002

    I like it
    “Don’t judge Islam by Muslims, judge Islam by Islam. For Islam is perfect while Muslims are not.”