1. #3691
    MVC Lid

    Reacties
    4
    20-02-2015

    Verhaal in 12 uur uitgelezen.
    Ik hoop dat alles goed gaat met ze en nog steeds gelukkig zijn.

  2. #3692
    MVC Lid

    Reacties
    24
    26-01-2015

    Ik heb een paar vragen hebben ze uit eindelijk kinderen gekregen en wat gebeurde er met fadoua is zij ook getrouwd is ze naar school gegaan

  3. #3693
    MVC Lid

    Reacties
    24
    26-01-2015

    En het was een prachtig verhaal ik wens ze het beste uit het diepste van mijn hart

  4. #3694
    MVC Lid

    Reacties
    1
    09-03-2015

    Heeft iemand dit verhaal nog in word voor mij?

  5. #3695
    MVC Lid

    Reacties
    22
    05-10-2010

    in twee dagen uitgelezen. blijft een prachtverhaal ! wauw wat een einde Al7amdulillah

  6. #3696
    ~

    Reacties
    268
    19-03-2015

    Hartverwarmend

  7. #3697
    MVC Lid

    Reacties
    94
    30-12-2014

    Waaaaaaaaauuww!!! Prachtig verhaal salah ik ben zo blij dat je je verleden hebt overwonnen en jamila ilk ben zo blij dat jij hem daarbij hebt geholpen hoe is het nu met jullie hebben jullie kinderen ben je ooit teruggegaan naar utrecht ik woon in utrecht en ik ben zo blij dat het goed is geeidigd ik weet sowieso dat je dit bericht niet zult lezen omdat dit verhaalzeker dikke jaren geleden was en sowieso ook 10jaar geleden voor jou dat je in venetie was samen met jamila en wanneer gaan jullie weer naat ventie om te zien of er nog wat veranderdis jullie hebbej zoveel meegemaakt allah swt heeft jullie sabr gegeven en hulp en sabr hoe is het met fadoua mocht je dit bericht lezen of de schrijfster vraag het aan hun als je nog contact hebt met hun en zet het hier erbij ik heb van dit verhaal genoten! En enorm gejankt bij sommige stukjes veel groetjes voor jamila salah fadoua safira simone emin abdel de ouders van jamila en nog andere familieleden salah jou vader word gestraft door allah swt en heb je al een idee dat het niet je echte vader kan zijn? Veel groetjes lezer van dit verhaal

  8. #3698
    MVC Lid

    Reacties
    174
    26-02-2014

    SoebhanAllah.. Lieve, lieve, lieve Salah, Jamila en Fadoua. Ik weet niet of jullie dit nog gaan lezen, omdat het al zo lang geleden is maar toch wil ik het kwijt... Wat bewonder ik jullie zeg. Dit vehaal heeft mij zo erg geraakt dat ik er al dagen aan denk. Zo erg dat ik zelfs gisteren een jongeman tegenkwam die sprekend leek op de beschrijving van Salah in dit verhaal. Helemaal in het zwart gekleed, super heldere blauwe ogen. Echt gewoon die hele beschrijving klopte, zo erg heeft dit verhaal me geraakt dat ik zelfs een persoon zie die aan de beschrijving voldoet.

    Jullie zijn zo sterk, zo moedig ma sha Allah. Zo zie je maar, na slechte tijden komen de goede tijden. Salah en Jamila, een prachtkoppel. <3 Ik ben oprecht blij dat jullie na alle ellende toch nog dolgelukkig zijn, Alhamdoelilah!! Dat jullie voor altijd gelukkig zullen blijven, of zelfs nog gelukkiger. Ik hoop dat alles nog steeds goed gaat, ook met Fadoua. Super super super veel geluk alle 3. Allahie 3awenkoem. <3 Liefs, Goudhxrtje.

  9. #3699
    MVC Lid

    Reacties
    18
    08-08-2015

    Is er een word versie van?

  10. #3700
    MVC Lid

    Reacties
    54
    02-05-2011

    Salaam meid!

    Ik heb het verhaal gelezen en het is prachtig..
    Jij kunt schrijven als de beste en het inlevingsvermogen is dan
    ook enorm.
    Tranen gelaten, gelachen en af en toe zelf ook weg zitten dromen!
    Voor de Salah die jou destijds benaderde, heb ontzettend veel
    respect. Dat eveneens voor de overige hoofdrolspelers in dit geheel!

    Het gaat hen in shaa Allah goed!

    Sraam

  11. #3701
    MVC Lid

    Reacties
    40
    08-05-2014

    3/4 jaar had ik dit verhaal gelezen en net heb ik het voor de tweede keer uitgelezen. 'T is nog steeds een prachtig verhaal!
    " Wie altijd op zoek is naar beter, zal ooit het beste verliezen. "