1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    796
    07-06-2006

    Citaat Geplaatst door safiyarabia Bekijk reactie
    Wie verder wil lezen kan reageren.

    ow verteld iemand dit verhaal aan jou.

    wel tof.


    en trouwens, ik ben ook op deze verhaal aanwezig
    [CENTER]

    (((nieuw verhaal)))
    -->in mijn donkere leven werd jij mijn licht<--

    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1362397


  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    384
    29-06-2006

    woow je trouwe fan weer hier..
    ga snel verder. mooooi begiiinnn

    xxxx

  3. #18
    *NL-TR member*

    Reacties
    2.037
    09-06-2004

    Citaat Geplaatst door qNCdC9 Bekijk reactie
    Je Weet T0ch DAt ik m Abb0neerd 0p Al je Verhalen,,,

    Dus Hier n0g een Geabb0neerde!!
    Die Geduldig Wacht 0p Een Nieuw Verv0lg...


    Ps.Dus het het is is echt Waargebeurd??Alle Gebeurtenissen
    Alles is waargebeurd. Sommige stukjes zijn alleen niet letterlijk uit Salahs dagboeken overgenomen omdat dat wellicht te schokkend zou zijn voor mensen die het lezen.


    Ik ga weer een vervolgje plaatsen.

    XXX Safiye
    OutlandishSamiYusuf
    [glow=darkorchid]Read My Stories: Zina& Ruwe Diamant& Ten Dode Opgeschreven &Ghetto Living! & When You Say Nothing At All[/glow]Always Start Your Day Saying Bismillah And End Your Day saying Alhamdolilah!

  4. #19
    *NL-TR member*

    Reacties
    2.037
    09-06-2004

    Citaat Geplaatst door lolita__ Bekijk reactie
    ow verteld iemand dit verhaal aan jou.

    wel tof.


    en trouwens, ik ben ook op deze verhaal aanwezig
    Sinds ik 8 oktober terug ben gekomen van vakantie zijn Salah, Jamila en ik op msn aan het schrijven geweest. Ook heb ik de dagboeken van salah gelezen. Nu is het verhaal af.


    THNX voor het lezen zusje.

    Safiye
    OutlandishSamiYusuf
    [glow=darkorchid]Read My Stories: Zina& Ruwe Diamant& Ten Dode Opgeschreven &Ghetto Living! & When You Say Nothing At All[/glow]Always Start Your Day Saying Bismillah And End Your Day saying Alhamdolilah!

  5. #20
    *NL-TR member*

    Reacties
    2.037
    09-06-2004

    Jamila

    Roudijk. Het was een van de leraren waar niemand gek op was. Het lokaal waar zij les gaf werd meestal ‘het hol van de leeuw’ genoemd. Zij vond dat wel grappig. Ach, bij Roudijk was het niet zo erg. Als je je niet aanstelde en niet misselijk werd tijdens het behandelen van pati&#235;nten mocht ze je wel.
    Roudijk was dit jaar mijn mentor en gaf uitleg over aderen, bloed en alles wat daarbij hoorde. Ik vond Roudijk best een toffe lerares. Als ze heel enthousiast vertelde, klonk het soms alsof ze zong.
    Ze wilde zojuist beginnen aan haar les toen er op de deur geklopt werd.
    ”Binnen” Galmde de schorre stem van Roudijk het lokaal door. De deur werd geopend. Zou dat die nieuwe zijn? Ik had gisteren nog gehoord dat er een nieuwe jongen op school kwam.
    ”Goedemiddag mevrouw. Ik ben Salah.”
    ”Ach Salah. Jongens en meisjes…” De rest hoorde ik niet meer. Salah… Nog nooit had ik iemand zoals hem gezien. Of nee… Was hij niet die jongen die ik in de Kruisstraat had gezien?
    De jongen die binnenkwam was zo… Mysterieus!
    Hij was geheel gekleed in het zwart. Een zwarte broek, een zwart T shirt en daarover een lange zwarte leren jas. Zij had een vrij donker getinte huid en zwarte stekeltjes. En dan die ogen. Zo ongelofelijk lichtblauw, bijna wit.
    Salah… Hij heette dus Salah.
    Safira stootte mij verschillende keren aan. Pas toen ze in het vel van mijn arm kneep keek ik op.
    ”Staar niet zo!” Fluisterde ze me toe. Toen ik weer opkeek zag ik dat Salah mijn kant uit kwam lopen. Ik dacht eerst dat hij mij moest hebben, maar hij ging schuin voor me zitten. Ik durfde hem niet meer recht aan te kijken. Ik zou doodgaan!
    Salah ging zitten en keek strak naar voren. Toen Roudijk hem erop attent maakte dat hij zijn jas uit moest doen, deed hij dat pas. Niet eerder. Onder die jas droeg hij ook weer een zwart T-shirt en zijn postuur maakte niet alleen mij gek. Verschillende meiden waaronder Naoual en Simone begonnen te roepen en te fluiten. Naoual en Simone, die twee bitchen waren echt uitgekookt.
    ”Dames, dames! Laat die jongen even rustig zijn jas uittrekken en maak er geen oproer over.” Ze gingen met veel gelach weer zitten en ik lette op Salah. Hij leek het niet eens te horen. Hij keek niet op of om, lachte niet en hield zich enkel bezig met zijn jas. Was hij van staal of zo?
    De jongens die ik kende zouden een sneaky glimlach laten zien, maar hij...
    Opnieuw stootte Safira mij aan. Weer siste ze dat ik niet zo moest staren. Ik kon het niet helpen om zo naar hem te kijken. Hij fascineerde me gewoon!
    Ik lette niet meer op de les van Roudijk, enkel en alleen nog op Salah.

    Tijdens de pauze keek ik waar Salah heen ging. Hij ging ergens in een hoekje van de aula zitten. Helemaal alleen, strak voor zich uit kijkend. Juist toen ik op hem toe wilde stappen werd ik aan mijn mouw getrokken.
    ”Waag het niet!”
    ”Safira doe niet zo hysterisch!”
    ”Zie je niet hoe hij gekleed is? Hij is vast gothic. Zie je die blik in zijn ogen niet? IJskoud en emotieloos! En daarbij ken je hem niet.”
    ”Je overdrijft!” Om Safira niet af te laten, volgde ik haar naar de buitenplaats. We hadden ons vaste stekje. Een bankje in het niet rokers gedeelte. Tja, zelfs buiten hadden ze ons plein ingedeeld voor rokers en niet rokers.
    Safira vertelde me dat we vanmiddag een lijst zouden krijgen van de stageadressen. We zouden zelf brieven moesten schrijven. Daarna zouden er gesprekken volgen. In de tussentijd moesten we maar hopen op het beste.
    Verderop zag ik Naoual en Simone staan met nog een stel jongens die ik niet kende. Irritante wijven! Ik was blij dat ik niet was zoals zij. Ze noemden Safira ‘de mummie’ omdat ze enkel haar gezicht en handen toonde. Of ze was ‘ingepakt als een kerstpakketje’. Dat ze toch van het stoeprandje vielen!
    We gingen weer naar binnen en ik keek uit op Salah. Blijkbaar viel het Simone op, want zij keek me kwaad aan. Een teken dat ik van hem af moest blijven. Goed dan, ik bleef wel uit zijn buurt. Ik keek toch alleen maar naar hem.
    Salah was anders dan anderen en dat maakte hem nu juist zo interessant.
    OutlandishSamiYusuf
    [glow=darkorchid]Read My Stories: Zina& Ruwe Diamant& Ten Dode Opgeschreven &Ghetto Living! & When You Say Nothing At All[/glow]Always Start Your Day Saying Bismillah And End Your Day saying Alhamdolilah!

  6. #21
    .

    Reacties
    8.519
    23-04-2005

    Interessant!


  7. #22
    MVC Premium

    Reacties
    1.382
    02-10-2006

    MVC Premium MVC Premium
    InderDaad


    INTRESSANT!

  8. #23
    *NL-TR member*

    Reacties
    2.037
    09-06-2004

    hahaha, grapjurken!


    Interessant ja....
    OutlandishSamiYusuf
    [glow=darkorchid]Read My Stories: Zina& Ruwe Diamant& Ten Dode Opgeschreven &Ghetto Living! & When You Say Nothing At All[/glow]Always Start Your Day Saying Bismillah And End Your Day saying Alhamdolilah!

  9. #24
    Carpe Diem!

    Reacties
    34.007
    26-08-2002

    Ik ben er oook jongens

    Beloofd weer een mooi verhaal te worden

    Jammer van Salah ( inna allaha ma3a sabirien, Allah is met de geduldige )
    “Don’t judge Islam by Muslims, judge Islam by Islam. For Islam is perfect while Muslims are not.”

  10. #25
    MVC Premium

    Reacties
    1.382
    02-10-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Waar0m Jammer Van Salah??

  11. #26
    18!

    Reacties
    505
    01-09-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Heje meid nog een Fan d'r bij,,


    Chaima..!!

    You’re not friends. You’ll never be friends.
    You’ll be in love ‘til it kills you both.
    You’ll fight, and you’ll shag, and you’ll hate each other ‘til it makes you quiver, but you’ll never be friends.
    'Cause its real 'love that you both 'feel.


  12. #27
    MVC Premium

    Reacties
    1.382
    02-10-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Ik Heb 0pgez0cht Wat incest Betekent!!!
    Wollah!!
    Zo Ergg!!
    Ik Ho0p Dat Het Allemaal Vo0rbij is Vo0r Ze...
    Ik Schrok er zo van t0en ik zag van Incest betekent..!
    En Incestgaat in dit verhaal vo0rk0men??

  13. #28
    18!

    Reacties
    505
    01-09-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door qNCdC9 Bekijk reactie
    Ik Heb 0pgez0cht Wat incest Betekent!!!
    Wollah!!
    Zo Ergg!!
    Ik Ho0p Dat Het Allemaal Vo0rbij is Vo0r Ze...
    Ik Schrok er zo van t0en ik zag van Incest betekent..!
    En Incestgaat in dit verhaal vo0rk0men??

    Wat Is Dat?

    You’re not friends. You’ll never be friends.
    You’ll be in love ‘til it kills you both.
    You’ll fight, and you’ll shag, and you’ll hate each other ‘til it makes you quiver, but you’ll never be friends.
    'Cause its real 'love that you both 'feel.


  14. #29
    MVC Premium

    Reacties
    1.382
    02-10-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door chaimatjuh15 Bekijk reactie
    Wat Is Dat?

    Hier een stukje uit de vandale:

    in·cest (de ~ (m.))
    1 seks met naaste bloedverwanten of toevertrouwde pupillen => bloedschande


    Dus bijvoorbeeld:Een Vader Die SeksHEeft Met Zijn Dochter=Incest&Sexuele Misbruik

    Maar Bijvoorbeeld:Een buurman Seks Met Een Minderjarige Buurmeisje=Sexuele Misbruik alleen

    Omdat Ze Niet het Zelfde Bloed Delen.!!!
    Snappiej?

  15. #30
    HouFonMynSgatjee<333

    Reacties
    813
    14-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Bedankt., Ga snel verder.

    Ramadan Mubarek




    Miin sgatjes : d0_0b, tettouniia, Zinaa_yaminaa, Maghrebia_m