1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    273
    13-08-2003

    berber of arabier???

    he dames!
    ik zit eigenlijk met een vraagje, ik zou graag van jullie willen weten of jullie nou liever met een berber of arabier willen trouwen of maakt dat niks uit?
    ps: deze vraag geldt ook voor de boys!

  2. #2
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    lie kteblie allah

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    317
    14-05-2003

    Origineel gepost door beppie_truus
    lie kteblie allah

    juist
    I DoN't NeEd YoUrE AdDiTuDe
    I GoT OnE Of My OwN

  4. #4
    Te doy mi vida

    Reacties
    292
    27-05-2003

    Origineel gepost door beppie_truus
    lie kteblie allah

    Beter kon je het niet zeggen meid!!! Alles staat inderdaad geschreven door Allah (Swt). Ik ben zelf berbers, maar kan vloeiend arabisch. Dat heb ik helemaal zelf geleerd. Het komt omdat ik me daarin intereseer. Als je iets wilt bereiken met je leven dan doe je er ook moeite voor!!!

    Mij maakt het niet uit of ik met een berber of arabier trouw. Zolang hij maar een moslim is. Dat is uiteindelijk het allerbelangrijkste.

    Ma salama, Ikram

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    53
    01-06-2003

    Inderdaad, als hij maar een moslim is. Berber, arabier, turk of Nederland, maakt mij helemaal niets uit.

  6. #6
    SuperN

    Reacties
    8.302
    07-12-2002

    Re: berber of arabier???

    Origineel gepost door ranja19
    he dames!
    ik zit eigenlijk met een vraagje, ik zou graag van jullie willen weten of jullie nou liever met een berber of arabier willen trouwen of maakt dat niks uit?
    ps: deze vraag geldt ook voor de boys!
    Die vraag word dus te vaak gesteld.. ik ben Belgische riffia met een Hollands arabische vriend.. ik spreek vlot arabisch en hij vlot berbers dus probleem ivm taal zijn er niet.. We respecteren elkaars afkomst, traditie en gewoontes.. Af en toe zijn er verschillen maar dat maakt het gewoon mooier en een grotere uitdaging.. dus maakt niets uit..


  7. #7
    --

    Reacties
    42.780
    17-05-2002

    IK ben zelf berbers en ben Gelukkig getrouwd met een Arabier, het maakt me dus helemaal niets uit

    Het is maar net waar Elmaktab je leidt

    Liefs Safia


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    94
    02-09-2003

    Origineel gepost door Safia21
    IK ben zelf berbers en ben Gelukkig getrouwd met een Arabier, het maakt me dus helemaal niets uit

    Het is maar net waar Elmaktab je leidt

    Liefs Safia
    ik ben arabisch en getrouwd met een half berber/hollands.. t is belangrijker dat je moslim bent en je persoonlijkheid bijelkaar past. Communiceren die je met liefde...

    LR

  9. #9
    --

    Reacties
    42.780
    17-05-2002

    Origineel gepost door LELLA_RBATIA
    ik ben arabisch en getrouwd met een half berber/hollands.. t is belangrijker dat je moslim bent en je persoonlijkheid bijelkaar past. Communiceren die je met liefde...

    LR

  10. #10
    Me Against Myself

    Reacties
    2.158
    25-11-2002

    met een moslim
    ........

  11. #11
    Getrouwd lid

    Reacties
    2.586
    22-06-2002

    Met een IGZENEJEN
    2. De Koe (el-Baqarah) ayaa 255.
    God! Er is geen God dan Hij, de Levende, de Zelfbestaande. Sluimer, noch slaap overmant Hem. Al wat in de hemelen en wat op aarde is, behoort Hem. Wie kan bij Hem bemiddelen zonder Zijn verlof? Hij kent het geen voor hen is en wat achter hen is en zij kunnen niets van Zijn kennis omvatten, dan wat Hij wil. Zijn troon strekt zich uit over hemelen en aarde en het waken over beide vermoeit Hem niet; Hij is de Verhevene, de Grote.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    53
    01-06-2003

    insha Allah highclasslady

  13. #13
    oujdia

    Reacties
    49
    05-07-2003

    salam
    mak niet uit arab of berb het zijn allemaal mgharba
    beslama

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    244
    26-06-2003

    het maakt mij niet uit het gaat om zijn persoonlijkheid....je hebt ook van die strenge berberse mensen daar zou ik liever uit de buurt blijven, maar zelf ben ik arabisch opgevoed, maar me familie praat berbers en arabisch
    Salaaaaaaaamoualikom ourahmatouallah ta3ala oubarakatouhou!

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    153
    25-04-2002

    Ik wil graag een PRAKTISERENDE moslimman inschaAllah.
    Hopelijk maakt Allah sat dit voor me waar, en voor alle zusters inschaAllah. Nationaliteit is helemaal NIET belangrijk, als je allebei moslim bent, ben je 1, en daar gaat het om.........

    Moge Allah met jullie zijn inschaAllah,

    Wa salaam moualaikoum
    "Leef in de wereld alsof je een vreemdeling of reiziger bent"

    http://www.makeen.nl/an-nisa/forum/

    " De wereld zit vol voorzieningen en de beste voorziening is een goede vrouw"