1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Kim&Yessin

    Citaat Geplaatst door AhlamZehna
    Ik ga proberen ook een leuk verhaal te bouwen,deze keer iets anders, deze keer leef ik het leven van een nederlands meisje, ze heet Kim , is 20 jaar en heeft een marokaans vriendje..Wie zegt dat nederlandse meisjes het zo makkelijk hebben kan nu eens zien dat dat best meevalt.

    Ik sta voor mijn spiegel en kijk nog alles even na ..Mijn make-up zit goed , mijn haar kan beter , maar lukt toch niet , en mijn outfit is top.Ik smeer snel nog een dun laagje lippenstift en steek een sigaret aan.Op hetzelfde moment gaat mijn GSM.."hey Fatimaatje , ik sta voor je deur , ben je klaar.." Ja ik kom eraan..Ik schiet in mijn jas en loop naar beneden..Mijn vader kijkt me aan en ik zie aan zijn gezicht dat er weer een nare opmerking van gaat komen.Mijn moeder zit stilletje op de bank en is zehma verdiept in een film.Ze houdt er niet van om tussen mijn pa en mij in te komen om ruzie te voorkomen."Ga je weer met die allochtoon weg ?Is niet al uitgehuwlijkt?Je kan maar beter je hoofddoekje opdoen,anders kom je met blauwe plekken thuis!!' "Ja jaja , pa fijne avond nog he?"antwoordt ik sarcastish en loop de deur uit.Sinds de komst van Yessin in mijn leven gaat het al zo .

    Ik stap in en geef me schat een kus.."hey schatje , je ziet er goed uit ,let's go " Zijn beste vriend zit achterin , en we beginnen vrolijk te babbelen..We naderen het parkeer terrein van de discotheek .Hup auto parkeren ,jassen in de kofferbak en we sluiten aan in de rij ..Maar zodra we aan de beurt zijn om naar binnen te gaan , vraagt de portier aan Yessin zijn legitimatie .Hij pakt zijn rijbewijs uit zijn achterzak en laat hem zien.De portier twijvelt nog en besluit ons toch nog binnen te laten..Terwijl Yessin en Ahmad de entree betalen ga ik door het metaaldetectorpoortje heen en krijg al meteen de tweede opmerking op een avond.Terwijl ik snel en proffessioneel gefoullieerd wordt zegt de uitsmijter:"wat moet zo een mooi nederlands meisje nou met een allochtoon?Je weet toch meissie , hij gebruikt je toch maar om mee te pronken en te wippen,je kunt beter met mij wat beginnen"Ik geef hem een dodelijke blik en wacht dat me schatje en zijn vriend ook door het poortje passeren..We halen wat muntjes en gaan drinken halen.Opvallend is dat er vannacht veel marokaanse meisjes in de discotheek zijn , en ik weet wat dat allemaal kan veroorzaken.Mijn schatje pakt me hand en loopt met mij vlak langs deze meisjes , en ik hoor net nog het woordje "tfoe Khegba". Ik trek me er niks van aan en voel me oppermachtig , mijn schtaje schenk geen aandacht aan hun , en zodra ik dit vertel aan hem , pakt ie me nog steviger vast en zegt dat ik me niet druk moet maken.."ze zijn jaloers"zegt'ie..

    Yessin en ik staan lekker te dansen en ondertussen proberen we Ahmad nog een paar leuke meisjes aan te wijzen .Ahmad druk heen en weer aan het babbelen met wat meiden en uiteindelijk , jaah, komt ie met een meid aan die net bij groepje zat die mij uitscholden.Ik doe normaal , stel me voor en verder gaan we met zijn vieren naar een tafeltje toe.We drinken wat en ik merk dat Ahmad een beetje aangeschoten begint te worden.Hij vraagt aan Leyla of ze bij hem blijft waarop ze kwaad wordt en hij daarop weer antwoordt met "stomme **** , waarom kom je hier dan naar toe?Je hhort thuis te zitten"Ook al schold ze mij uit , ik kan niet tegen zulke uitspraken en wijs hem tercht"Oh , dus dan ben ik er ook een?En wat doe jij hier dan , waarom praat je dan met haar?Het is ook nooit goed he?Willen ze niks zijn ze hoeren , willen ze wel wat zijn ze hoeren,wat denk je wel niet?" Yessin komt tussen beide "Laten we het gezellig houden , en Ahmed ,ze heeft wel gelijk,een beetje respect graag"Hij wendt zich naar mij "Kom schatje we gaan weer dansen".

    Terwijl we op de dansvloer staan en bewegen op het ritme van de muziek zeg ik tegn Y. :"toch zit het me niet lekker hoor, hoe dat wijf jouw aankijkt , en die andere wijven mij aankijken , vertrouw ik niet..."Hij zegt tegen mij om me niet druk te maken en ik laat het daarbij.Uit mijn ooghoeken hou ik haar in de gaten en zie haar terug huppelen naar haar vriendengroepje.Ik zie haar wijzen en lachen ,en binnen tien seconden staat er een bloedmooi marokaans meisje in onze buurt te dansen , haar heupen wiegen en haar donkere krullen dansen op de muziek ,ze knippert overdreven veel met die mooie lange wimpers en ik zie dat ze Yessin zo in zijn bil pakt,waarop Yessin zich omdraait zodat ik met mijn rug naar haar toe dans inplaats van hem.Hij gunt haar niet een blik en kijkt verliefd naar mij "Schatje , maak je geen zorgen , ik hou echt van je en d'r komt echt niemand tussen"Nog voordat ik antwoord kan geven duwt het meisje mij ineens met haar heupen weg en probeert met hem te dansen , ik wil geen herrie schoppen en kijk hoe Yessin vervolgens mijn hand pakt ,mij naar hem toetrekt waardoor het meisje weer weg word geduwd door mijn heupen.. Het meisje probeert ditzelfde nog een keer of 3 ,en nog gunt Yessin haar geen enkel oogopslag.Dansend loopt ze weer weg , en ik heb het wel weer gezien..SAmen lopen we naar de bar , drinken nog een drankje,ontertussen voegt Ahmad en gezelschap zich weer bij ons , en blijkbaar is het hele voorval al vergeten.Het meisje lacht lichtelijk aangeschoten naar Yessin,ik probeer het te negeren door snel tegen Ahmad te zeggen dat wij wel wachten in de auto..

    Hand in hand lopen we de discotheek uit , nog nageroepen door de portier "Wow lekker meisje , weet je zeker dat je met hem meegaat?Je weet niet wat je mist" Ik negeer het..We wankelen, struinen allebei aangeschoten naar de auto toe.We besluiten even achterin te gaan zitten.Ik ga liggen en hij ligt tegen mij aan .We praten nog na en hij verzekerd mij dat er geen meisje tussen komt.Ik steeek nog een sigaret op , en na een paar haaltjes hoor ik hem zachtjes snurken,handen om mijn middel ,hoofd tegen mijn schouder aan.Ik doof mijn sigaret en val vervolgens ook met mijn hoofd tegen de zijne in slaap..

    DOEF DOEF DOEF!!! EWA YESSIN !HEY YESSIN !!
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    232
    22-07-2002

    Talking

    Door gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    leuk begin man.....
    YOU NEVER WALK ALONE, ALLAH IS ALWAYS WITH YOU

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.662
    15-05-2002

    goed verhaal ahlamzehna....ga zo door...krijgen we nu nog een vervolg???

    boussa hinda

  4. #4
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    hey meid

    leuk verhaal joh,is weer eens wat anders!ga zo door!en je verhaal wordt zeker gewaardeerd!!!!

    boessa van saida

  5. #5
    Wat?!

    Reacties
    718
    22-06-2002

    Ga zo door, mooi verhaal!!

    Kunnen we nog een vervolg verwachten???
    Ik kan niet wachten.

    Doeg

    Nawel

    Ed7ak Le Douniya Ted7aklak


  6. #6
    GekkeLieve Meid ;)

    Reacties
    421
    23-06-2002

    zooo mooi verhaal, gaa door zal ik zeggen
    Rasechte pure volbloed 3robia

    'Ali Ibn Abi Talib (radia Allaahi'anh) zei mooi: "Het wereldse leven reist van ons af en het Hiernamaals reis naar ons toe. Dus wees de kinderen van het Hiernamaals en niet van het wereldse. Vandaag is het daden verrichten zonder rekenschap, morgen is het rekenschap zonder het verrichten van daden. "

  7. #7
    Jeblia

    Reacties
    1.677
    30-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ik wil vervolg..
    Nadia

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    255
    02-06-2002

    Jah! Luister naar Nadiah en Msattia ga verder, man. Ik zit net lekker in het verhaal!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    18
    25-05-2002

    Salaam Alakoum,

    Mooi verhaal meid,
    mag ik je wat vragen, ben jij dat meisje kim in dit verhaal.
    Zo ja veel sterkte.

    Salaam Alakoum

  10. #10
    Wat?!

    Reacties
    718
    22-06-2002

    Echt mooi verhaal!!! Ga aub verder!
    Ik kan echt niet wachten.

    Beslema
    Nawel

    Ed7ak Le Douniya Ted7aklak


  11. #11
    life your own live!!

    Reacties
    549
    25-07-2002

    Dit is echt toeval ik heet ook kim en heb nu 3 jaar een marokkaanse vriend heb dit soort chit ook moeten meemaken veel succes meid en schrijf vooral verder xxxxxxx Lady
    Life is a journey not a destination!!


  12. #12
    life your own live!!

    Reacties
    549
    25-07-2002

    ik zie dat je online ben schrijf je vandaag nog verder meid xxxx lady
    Life is a journey not a destination!!


  13. #13
    IndepAndaNt MOM

    Reacties
    250
    08-06-2002

    ewa kifesh maak je het nog af woelah of niet ewa digia please
    ciao turkiya
    ''Wees Jezelf, Want Er Zijn Gen0eg Anderen.''

  14. #14
    life your own live!!

    Reacties
    549
    25-07-2002

    schrijf een vervolg dit verhaal is tha bom xxx lady
    Life is a journey not a destination!!


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    98
    28-05-2002

    Dit is zo herkenbaar. Een van mijn beste vriendinnen is een Nederlandse moslima, zij heeft al 4 1/2 een relatie met een Marokkaanse jongen, ze zijn zo gelukkig met elkaar, maar echt iedereen werkt ze tegen. Ik ben blij om te lezen dat dit ook eens onder de aandacht komt. Zijn ouders accepteren haar echt niet, ook al is ze moslima (niet geworden voor hem, ze draagt zelfs hijab), en ook Marokkaanse en Nederlandse meisjes veroordelen haar. Ik ga haar gelijk bellen dat ze dit eens moet lezen, ik hoop dat je doorgaat met je verhaal. Ik wacht met spanning af.........