1. #1
    - Hoi.

    Reacties
    169
    29-04-2007

    zin in zomervakantie???

    ik ben nog maar net 15 maar ik heb een probleem... in marokko wordt ik steeds maar lastiggevallen door jongens en mannen... ik bedoel dit niet eigedunkerig..... ik kan niet eens normaal naar de stad of over straat lopen..vorige zomer was voor mij een nachtmerrie..!! ik liep in de stad en opeens voelde ik iemand ie zich tegen me aandrukte..toen ik keek was het een man van in de 40..ik d8t dat het perongeluk ging..,maar toen voelde ik het weer..en weer was het dezelfde man..ik liep een winkeltje in en bleef daar een hele tijd staan..maar toen k buiten kwam stond ie er weer en knipoogte hij steeds naar mij..mijn moeder d8t dat het een dief was..ik wist niet wat ik moest doen..hij bleef me maar steeds 8tervolgen...
    en mn andere probleem is dat mn neef hetzelfde bij me doet..mn neef is 25!!! maar hij kan maar niet van me afblijven..ik heb hem een keer een klap in zn gezicht gegeven, omdat ie steeds aan me zat..ik rende weg maar hij kwam 8ter me aan..hij drukte me tgn een muur en probeerde mij te zoenen.. ik was egt niet normaal bang!!!
    aub..help me..!! wat kan ik doen om te laten merken dat ik die jongens enzo helemaal niet wil!!???

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.848
    20-05-2003

    Moeilijk vraag hoor ik denk dat elke meisje het zo erg mee maakt als jij die jongens van daar denken gewoon dat ze elke meisje kunnen krijgen.. Ik denk gewoon wegblijven lopen en helemaal niet aankijken..

  3. #3
    - Hoi.

    Reacties
    169
    29-04-2007

    dat probeer ik ook... maar het helpt niet...en wat moet ik met mn neef aan..?? die zie ik gwn standaard elk jaar....

  4. #4
    De Waarheid.

    Reacties
    205
    28-04-2007

    Die mannen en jongens van marokko tja, die staan er algemeen bekend om. Je moet ze gewoon negeren en niet aankijken en als je ze aankijkt kijk dan boos naar ze, Je moet ze namelijk niet de aandacht geven die ze willen.

    En als ze echt gekke dingen willen doen, dan zeg je heel hard. Rot oppp! etc etc.

    Jouw neef, moet je heel streng mee zijn. Zeg dat hij van je moet afblijven of je stapt naar je oom of je moeder of tante ofzo. Dat als hij het nog en keer wil proberen dat je dat ook echt doet! Is niet normaal wat hij doet, het lijkt op een verkrachting!

    Wens je veel succes.
    Daar, waar we naar streven.


    2 GEBRUIKERSSSSSSS

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.848
    20-05-2003

    Kan je niet met je tante erover praten zijn moeder ofzo

  6. #6
    - Hoi.

    Reacties
    169
    29-04-2007

    mijn tante (aangetrouwd) maakt daar grapjes over...ze zegt dat ik later met hem ga trouwen!! no way!! moet er niet aan denken!!! maar mn moeder... ik weet niet...ik ben gwn bang dat ze me gaan hatn fzo...

  7. #7
    - Hoi.

    Reacties
    169
    29-04-2007

    k heb mn neef trouwens een keertje uitgescholde... maar toen werden ze kwaad op MIJ!!! dan kan ik ook moeilijk met ze gaan praten tog..?? maybe geven ze mij weer de schuld....

  8. #8
    De Waarheid.

    Reacties
    205
    28-04-2007

    Citaat Geplaatst door miss_ouass Bekijk reactie
    k heb mn neef trouwens een keertje uitgescholde... maar toen werden ze kwaad op MIJ!!! dan kan ik ook moeilijk met ze gaan praten tog..?? maybe geven ze mij weer de schuld....
    Als ze boos op je worden dan zeg je, ja hij raakt me aan en dat wil jij niet!
    Durf voor jezelf uittekomen.
    Daar, waar we naar streven.


    2 GEBRUIKERSSSSSSS

  9. #9
    - Hoi.

    Reacties
    169
    29-04-2007

    okejj...ik zal mn uiterste best doen...ik hoop dat ik voor mezelf op KAN komen.. ik snap die jongens die dat doen egt niet..maar als een andere jongen dat bij hun zusje bijv. doen, dan worden ze kwaad...
    maar jullie hebben me in ieder geval erg geholpen..en daar ben ik jullie dankbaar voor ik kijk wel heel erg op tgn de komende vakantie..maar jah...

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.599
    28-12-2002

    Meid Elke meisje wordt daar lastiggevallen door jongens en zelfs oude mannen ja en vooral als ze aan je zien dat je ergens anders vandaan komt maar je moet uitstralen dat je daar geen zin in hebt en duidelijk nee zeggen dan komt t wel goed
    beslamma

  11. #11
    - Hoi.

    Reacties
    169
    29-04-2007

    jaa...ik zal heel erg mn best doen...en k zal duidelijker zijn...ik hoop dat ze me dit jaar met rust laten..heb t gevoel dat het ook deels door mn uiterlijk komt...ik draag al hoofddoek sinds mn twaalfde..en sinds die tijd wordt ik lastiggevallen...

  12. #12
    MVC Premium

    Reacties
    1.966
    08-04-2003

    MVC Premium MVC Premium
    meid, misschien ligt het aan je kleding??
    lees veel koran en doe doe3a...insha allah gaat het helpen.
    اقم صلاتك قبل مماتك
    {verricht je gebed vòòr je dood}

    من كان اليوم صديقك فربما يكون غدا الذ عدو لك
    اللهم اغفر لنا ورحمنا برحمتك يا ارحم الراحمين يارب العالمين

  13. #13
    - Hoi.

    Reacties
    169
    29-04-2007

    aan mn kleding?? ik weet niet...ik draag in ieder geval niet egt van die strakke kleding fzo... maar moet ik het (van mn neef) tgn mijn moeder zggn...??

  14. #14
    MVC Premium

    Reacties
    1.966
    08-04-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door miss_ouass Bekijk reactie
    aan mn kleding?? ik weet niet...ik draag in ieder geval niet egt van die strakke kleding fzo... maar moet ik het (van mn neef) tgn mijn moeder zggn...??
    nou probeer in ieder geval geen strakke kleding te dragen...ook al ben je thuis vooral in het bijzijn van je neef..moet je je bedekken!
    als ik jou was...zou ik er met mijn moeder erover praten, je weet maar nooit wat ie van plan is zo`n viezeriek! dus beter vroeg dan laat.
    gewoon doen meid...wees niet bang want een moeder wil altijd het beste voor haar kinderen.
    اقم صلاتك قبل مماتك
    {verricht je gebed vòòr je dood}

    من كان اليوم صديقك فربما يكون غدا الذ عدو لك
    اللهم اغفر لنا ورحمنا برحمتك يا ارحم الراحمين يارب العالمين

  15. #15
    - Hoi.

    Reacties
    169
    29-04-2007

    ja...je hebt gelijk...maar ik draag ook standaard geen strakke kleding (hou ik niet egt van)...maar ik denk dat mn moeder wel iets in de gaten had...maar ik ben bang dat mn moeder gaat denken dat het wederzijds is...ik ben bang dat ze strax met hem gaat praten enzo...ik weet het egt niet... ik ben wel heeeeell erg bang!!! dat weet ik wel...