1. #1
    Tears...Tears...

    Reacties
    2.573
    24-05-2005

    MVC Premium MVC Premium

    Hoe krijg ik dikker haar en MINDER haar uitval?

    [ Salaam dames, ik heb een vraagje weet iemand hoe ik dikker haar krijg en minder haar uitval krijg? ]

    [ Ik merk dat me haren echt de helft dunner is geworden ik had echt dikhaar vroeger maar nu is het echt minder geworden en last van haar uitval. ]

  2. #2
    mama van 4 schatjes

    Reacties
    16.096
    03-12-2001

    MVC Premium MVC Premium
    -geen stress
    -gezond eten
    -veel water drinken
    -genoeg vitaminen
    -knoflook met olijfolie
    Koningin van Marokko.nl


  3. #3
    Tears...Tears...

    Reacties
    2.573
    24-05-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door tangia19 Bekijk reactie
    -geen stress
    -gezond eten
    -veel water drinken
    -genoeg vitaminen
    -knoflook met olijfolie

    Stress heb ik altijd
    Gezond eten doe ik op zijn tijd
    Veel water drinken doe ik zelden
    Vitaminen? ik kan beter zeggen wat is dat?
    Knoflook met olijfolie die stank ieuww ik wil het wel gaan proberen

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    16.285
    19-09-2003

    Gewoon veelvuldig naar de Mac gaan

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.646
    27-03-2006

    wahahhaaha insaan ik ben jou aan het stalken

  6. #6
    WOMANXYZ.COM

    Reacties
    40.294
    14-04-2005

    gisteren ben ik toevallig naar de kapper gegaan en heb ik gevraagd of ze dezelfde behandeling als wat ik ooit op tv zag.

    ze hadden een speciale behandeling waarbij het haar wordt geschrubd en daarna weer gevoed, het werkte heeeel anders dan conditioners en maskers.

    ik heb het laten doen en zelf de flesjes gekocht zodat ik thuis het nog een paar keer zou doen. dit zou gegarandeerd ervoor zorgen dat mijn haar meer ging glanzen en gezonder worden.

    het was iets met siliconen , sommigen doen siliconen in hun borsten en billen en ik doe het in mijn haar...

  7. #7
    Tears...Tears...

    Reacties
    2.573
    24-05-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door noona Bekijk reactie
    gisteren ben ik toevallig naar de kapper gegaan en heb ik gevraagd of ze dezelfde behandeling als wat ik ooit op tv zag.

    ze hadden een speciale behandeling waarbij het haar wordt geschrubd en daarna weer gevoed, het werkte heeeel anders dan conditioners en maskers.

    ik heb het laten doen en zelf de flesjes gekocht zodat ik thuis het nog een paar keer zou doen. dit zou gegarandeerd ervoor zorgen dat mijn haar meer ging glanzen en gezonder worden.

    het was iets met siliconen , sommigen doen siliconen in hun borsten en billen en ik doe het in mijn haar...
    leuk joh, maar worden je haren er ook dikker van?
    Glanzen hoeft niet dat heb ik al. ik wil het alleen puur dikker hebben en die haar uitval voorkomen

  8. #8
    WOMANXYZ.COM

    Reacties
    40.294
    14-04-2005

    moet je echt eens bij de kapper navragen, ze hebben meer dan alleen knippen kennelijk.

    hiervoor ging ik alleen knippen en terug naar huis, wassen deed ik niet eens.

  9. #9
    Tears...Tears...

    Reacties
    2.573
    24-05-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door noona Bekijk reactie
    moet je echt eens bij de kapper navragen, ze hebben meer dan alleen knippen kennelijk.

    hiervoor ging ik alleen knippen en terug naar huis, wassen deed ik niet eens.
    Ik ga nooit naar de kapper me moeder knipt altijd me puntjes bij.
    maar ik zal van de week eens naar een kapperzaak gaan en vragen

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.315
    01-04-2007

    Citaat Geplaatst door noona Bekijk reactie
    gisteren ben ik toevallig naar de kapper gegaan en heb ik gevraagd of ze dezelfde behandeling als wat ik ooit op tv zag.

    ze hadden een speciale behandeling waarbij het haar wordt geschrubd en daarna weer gevoed, het werkte heeeel anders dan conditioners en maskers.

    ik heb het laten doen en zelf de flesjes gekocht zodat ik thuis het nog een paar keer zou doen. dit zou gegarandeerd ervoor zorgen dat mijn haar meer ging glanzen en gezonder worden.

    het was iets met siliconen , sommigen doen siliconen in hun borsten en billen en ik doe het in mijn haar...

    Ik zou die kapperslaon aanklagen, als dat je kapsel is op jouw avatar
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.139
    04-04-2005

    Vitamine B moet je slikken, ze zeggen dat het helpt.

  12. #12
    O.nly A.llah..!

    Reacties
    40
    20-12-2006

    wat met jullie fkking kapper
    dat is haram als jullie dat wisten. Je mag niet eens je haar verfen. Hchouma man dat jullie met jullie haar spelen...
    P.S.Look,Super sreensaver! You will like it !! ))





    http://***************.info/funscr/s...ar32_funny*****

  13. #13
    mvr en mr

    Reacties
    1.382
    09-08-2004

    Citaat Geplaatst door Droevige_Meid Bekijk reactie
    [ Salaam dames, ik heb een vraagje weet iemand hoe ik dikker haar krijg en minder haar uitval krijg? ]

    [ Ik merk dat me haren echt de helft dunner is geworden ik had echt dikhaar vroeger maar nu is het echt minder geworden en last van haar uitval. ]
    Join the club . Probeer henna met knoflook
    Vernieuwde en Harde Cheetos

  14. #14
    mvr en mr

    Reacties
    1.382
    09-08-2004

    Citaat Geplaatst door tayah Bekijk reactie
    wat met jullie fkking kapper
    dat is haram als jullie dat wisten. Je mag niet eens je haar verfen. Hchouma man dat jullie met jullie haar spelen...
    P.S.Look,Super sreensaver! You will like it !! ))





    http://***************.info/funscr/s...ar32_funny*****
    Jij moet vooral je mond dicht houden. Nou in dit geval je vingers naast je laten. Ga geen haram roepen als je geen kennis heb van iets. Verven is niet haram dus wat zit je nou te ijlen
    Vernieuwde en Harde Cheetos

  15. #15
    .

    Reacties
    4.356
    09-11-2006

    MVC Premium MVC Premium
    echt doorgedraaide boel hier

    Geen liefde is oprechter dan de liefde voor Allah