1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    344
    24-07-2002

    Jij denkt te weten wat ik denk, wordt wakker man.
    Dit is maar internet!!! Anyway, ik neem een voorbeeld van een slang die haar huid afwerpt, of de feniks die uit de as herrijst, mensen die niet interessant genoeg zijn voor mij......ver achter mij te laten.
    Ik was nog liever een pad die van de dampen van een kerker leeft.
    Dan een deel van datgene wat ik liefheb, voor het gebruik van een ander vrijhoudt.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    356
    26-07-2002

    Origineel gepost door sweetbaby


    je voelt je nou stoer he met al die zogenaamde info en praatjes
    nou ik ga je 1 ding zeggen jongen...het kan me geen kanker schelen wat je van me denkt..dat is 1 en ten tweede als je via deze manier ze3ma de aandacht wil trekken van de dames dan doe je het echt verkeerd
    want wij lachen je gewoon uit.....laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    ten eerste
    ik maak mijn gedachten niet aan jou vuil
    ten tweede
    ik ben hier omdat ik hier enkelen op hun plaats wil zetten in die zin dat ik hun eigen berichten gebruik tegen hen zelf

    dit noemt men de techniek van The_Jackal

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    356
    26-07-2002

    Origineel gepost door Schorpioentje
    Jij denkt te weten wat ik denk, wordt wakker man.
    Dit is maar internet!!! Anyway, ik neem een voorbeeld van een slang die haar huid afwerpt, of de feniks die uit de as herrijst, mensen die niet interessant genoeg zijn voor mij......ver achter mij te laten.
    doe het
    maar wees niet op je slijmerige tenen getrapt als ik jullie eens op jullie eigen berichten wijs

    ken je de uitrdukking:

    ' what goes arround comes arround?'

    les en denk

    kleintje

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    344
    24-07-2002

    Hoi knulletje,

    Je denkt hier een beetje de wise guy uit te hangen met je anlyse van onze reacties. Maar ik heb je gevolgd en ik denk dat je nog veel moet verbeteren aan je analytisch inzicht. Mogelijk zou enige scholing je kunnen helpen?! En probeer in het vervolg wat meer op de inhoud te reageren in plaats van zogenaamde obligaten wijsheden rond te strooien. Ik hoop verder dat mijn vermoeden dat ik hier te maken heb met iemand met een dubbele persoonlijksheidsstoornis niet bewaarheid zal worden.
    Ik was nog liever een pad die van de dampen van een kerker leeft.
    Dan een deel van datgene wat ik liefheb, voor het gebruik van een ander vrijhoudt.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    356
    26-07-2002

    Origineel gepost door Schorpioentje
    Hoi knulletje,

    Je denkt hier een beetje de wise guy uit te hangen met je anlyse van onze reacties. Maar ik heb je gevolgd en ik denk dat je nog veel moet verbeteren aan je analytisch inzicht. Mogelijk zou enige scholing je kunnen helpen?! En probeer in het vervolg wat meer op de inhoud te reageren in plaats van zogenaamde obligaten wijsheden rond te strooien. Ik hoop verder dat mijn vermoeden dat ik hier te maken heb met iemand met een dubbele persoonlijksheidsstoornis niet bewaarheid zal worden.
    voor wie wil ik hier overkomen als een wise gay??
    heb ik enige reden daartoe??
    ik heb elke vorm van aandacht die nodig is voor mijn normaal functioneren al,
    ik heb er geen andere nodig
    dus jou eerste bewering is al gefalsifieerd lieve kleintje


    wijsheden?
    die enkele uitdrukkingen behoren tot de middelen die mijn mening staven

    inhoud?
    euh
    lieve kleintje, ben je dan zo klein dat je dan maar de helft van je scherm leest??
    dat is het juist !!!!
    ik heb degelijk op het inhoud gereageerd, en je hebt op een subrtiele manier zelf bevestigd dat die inhoud op niks trekt (bij deze dank ik je)

    multiple personality?
    denk het niet kleintje
    ik blijf steeds bij mijn mening
    maar jullie daarentegen eranderen zoals het weer in europa
    (héél wisselvallig dus)
    waar ga je dan beginnen te twijfelen?