1. #1
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    WAAROM ONS TWEE??? het leven van Ikram en Esmee....

    Het was een regendag ik zat thuis op mijn kamer me een beetje te vervelen. Het is nu zomer maar als je naar buiten kijkt dan ziet het er niet zo uit! Ik verveelde me dood….al mijn vriendinnen hebben het druk met werk, vriendjes , familie en ik zit hier maar thuis in mijn uppie! Ik heb 2 broers en geen zussen, en ik kan goed met mijn broers opschieten maar toch is het anders dan de band die je met een zus zou hebben! Mijn broers zijn niet vaak thuis dus ik ben meestal alleen. Mijn ouders gaan ook veel naar familie en ik heb nooit zin om mee te gaan dus het gevolg daar van is dat ik vaak alone thuis zit!
    Maar ja ik kan mezelf goed vermaken hoor… ik zit meestal achter mijn nieuwe computer die ik van mijn broers heb gehad voor mijn 17e verjaardag een maandje geleden! Ik ben niet zo’n chat type maar ik vind msn wel tof en ik heb sinds kort een dagboek op mijn pc, en die hou ik dagelijks bij! Verder kijk ik veel t.v ik ben gek op van die zielige films je weet wel die ene waar je zo van mee in het verhaal gaat zitten en het net lijkt of je alle drama van dichtbij meemaakt. Maar ja eigelijk ben ik een hele saaie lady! Ik hou niet van drukte en ben vrij serieus en rustig. Ik ga ook niet veel uit …..naar buiten! Ja ik vind het leuk om op vrijdags altijd met mijn vriendin nadia naar de stad te gaan. We hebben het dan altijd zo gezellig! Het is echt een schat van een meid.
    Maar ja zoals ik al zei ik ben een saaie meid dus heb ook een saai leventje. Ik vind school erg belangrijk ik ga na de vakantie naar 5 havo! Ik begrijp de mensen niet die niks aan school doen. Willen zij dan niks bereiken in hun toekomst? Hebben zij geen dromen die ze willen nastreven!!! Maar ja op deze vragen zal ik denk ik nooit een antwoord op krijgen!

    Ik lig op mijn bed na te denken over alles wat ik deze week heb meegemaakt….. nu ik er zo over denk….niet veel!!!! Ik heb deze week niet veel leuks gedaan ik heb eigelijk alleen maar thuis gezeten. En ja ik heb met mijn vriend afgesproken en we hebben samen gepraat! Mijn vriend ( yassine) is heel lief en heeft veel begrip voor mij! We hebben nu al bijna een jaar wat met elkaar maar nog steeds durf ik me niet helemaal open te stellen! Ik durf niet echt een relatie te hebben dus daarom probeer ik het zo oppervlakkig mogelijk te houden! Terwijl hij zijn gevoelens voor mij heel duidelijk maakt! Hij zegt dat hij van me houdt en dat ik de ware ben. En ook al voel ik dit allemaal ook wederzijds ik kan het hem niet zeggen. Ik weet niet maar ik wil niks fouts doen in mijn leven ik probeer alles zo goed mogelijk te doen! Mijn ouders zijn met alles heel erg trots op mij. Ik laat duidelijk merken dat ik mijn geloof erg belangrijk vindt maar daarnaast wil ik ook van mijn leven genieten!
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  2. #2
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    Mijn ouders zijn hele lieve mensen die hun kinderen graag gelukkig zien worden. Mijn broers hebben een goeie opleiding.ondanks dat mijn ouders het een jaren geleden niet zo goed hadden. Mijn moeder was tijdens toen ze zwanger was van mij erg ziek. En mijn vader kon dus niet gaan werken omdat hij voor mijn moeder en mijn broers moest zorgen dus ze leefden van een uitkering! Maar toen mijn moeder toen ik 3 jaar was weer iets beter begon te worden ging mijn vader weer werken en mijn broers gingen naar school en daarnaast hadden zij ook een bijbaantje en ineens ging het allemaal weer heel goed met ons gezin!
    Ik ben erg trots op mijn ouders dat het ze zo goed is gelukt allemaal!!! Ik kijk erg naar hun op.

    Maar ja ik sta van mijn bed op en ga naar beneden eens kijken of er iets lekkers is! Hmmmm er ligt niet veel in de kast, mijn broers zijn echte vreetzakken ze eten alles meteen op! Maar ja ik pak maar een pak koekjes en ga daarmee voor de televisie zitten, ineens hoor ik mijn mobiele telefoon afgaan ik ren naar boven en neem op; hallo met ikram? Hoi hoor ik aan de andere kant van de lijn het is mijn vriend yassine! Alles goed schat? Vraag ik hem…Ikram hoe kun je me dit aandoen? Yassine wat is er aan de hand waarom doe je zo? Wat heb ik je dan aangedaan?! Hij is een tijdje stil en zegt dan; ikram geef het maar toe ik heb je zelf betrapt, waarom ik wil alleen weten waarom je me dit hebt aangedaan? Hou je dan niet van me? Ik wist niet wat yassine bedoelde…wat heb ik je dan aangedaan ewa zeg dan? Ikram nu
    ga je te ver dus je ontkent het nog ook? Nou ikram ik heb er nu genoeg van saffie het is over! Ik wist niet wat ik hoorde. Yassine waarom doe je zo wat is dit voor zielige grap. en het enigste wat ik dan nog hoor is tuuuuuttttt tttuuuuuuuutttt tuuuuuttt! Hij heeft opgehangen wat een eikel zeg. Waarom deed hij nou zo vreemd. Ik wist niet wat ik ervan moest denken. Ik voelde me ineens erg *** en ging dus maar naar mijn bed. Ik heb een uurtje op mijn bed gehuild en ben toen in slaap gevallen.
    De volgende morgen: Ikram opstaannnnnnn…… ik deed mijn ogen open en zag mijn broer mo in de deuropening staan. Hij keek me heel erg raar aan…mo wat is er waarom kom je me wakker maken het is vakantie ik moet nergens naar toe!
    Mo bleef me zo aankijken en zei toen: hey opstaan gek het is al bijna 1 uur, iedereen is al wakker en mamma vroeg zich af wat er met je was. En vertel zussie wat is er aan de hand? Normaal gesproken ben jij altijd als een van de eerste wakker.
    Er is niks mo ik voel me alleen niet zo lekker laat me maar even ik sta zo op! En mo zei oke en liep weer naar beneden. Ik stond wel meteen op en ging me aankleden en douchen. Toen ik eenmaal beneden kwam zat iedereen gezellig voor de televisie. Ik zag dat ze naar voetbal keken en dat interesseert me niet zo dus ik loop door naar de keuken. Ik pak wat te eten en als eenmaal het brood voor me op tafel staat krijg ik geen hap door mijn keel, ik moet weer aan yassine denken. Wat is er toch met hem! Waarom belde hij me gister en deed hij zo vreemd. Ik wist niet wat ik er van moest denken dus ik liep naar mijn kamer en verzamelde al mijn moed en belde yassine op. Ik belde eerst met mijn eigen nummer en toen werd er steeds niet opgenomen. Dus 10 minuutjes later probeerde ik het met geheim aan de andere kant: ja hallo……ik was een tijdje stil en zei toen yassine oproep en ja hoor ik hoor alsjeblieft hang niet meteen op… ik wil met je praten! Yassine begon meteen met oh jij weer wat moet je vuile ****?!! Toen hij me zo uitschold stortte voor mij de hele wereld in. Ik wist niet eens meer wat ik wou zeggen dus hing ik maar op. Ik voelde me duizelig en misselijk tegelijk. Waarom heeft yassine mij zo uitgescholden…wat heb ik fout gedaan?!!! Ik wist de reden niet maar ondanks dat voelde ik me zo slecht, wat de reden ook mocht zijn hij mag me niet zo behandelen en dat waren de gedachtens die door me heen liepen!!!!

    Dagen gingen voorbij…..en ik bleef me rot voelen. Ik ging niet naar buiten en deed thuis ook niks! Ik hielp mijn moeder met de klusjes thuis en derest zat ik op mijn bed in mijn kamer! Niks kon me meer schelen ik voelde me zo leeg van binnen…de jongen van mijn dromen was ik nu kwijt terwijl ik niet eens weet wat ik fout heb gedaan!
    Het was vandaag vrijdag nadia kwam langs… ze wilde dat ik mee ging naar de stad. Ik had geen zin en zij bleef maar doordrammen en zeiken dat ze zo graag wou en dat ik echt mee moest enz enz dat ik ineens spontaan begon te huilen Nadia luister ik voel me erg rot dus ik wil en ga ook niet mee. Nadia keek me aan en begon me meteen te troosten en zei :he zina wat is er aan de hand vertel het me? Ik begon te vertellen over het telefoontje dat ik van yassine kreeg en dat het dus uit was en dat ik de reden niet wist! Nadia leefde erg met me mee…maar ze zei me ook dat ik verder moest en yassine moest vergeten en dat hij me niet waard was en dat ik plezier moest hebben dus mee moest naar de stad! Uiteindelijk kreeg ze me zo ver…ik kleedde me aan en ging met nadia naar de stad!
    Eenmaal in de stad was het best gezellig nadia kan me altijd erg aan het lachen maken en ze kan me ook aardig vermaken dus het was best leuk.tot dat ik yassine tegenkwam met zijn vrienden. Ze liepen op ons af en yassine begon meteen weer te schelden he hoertje ben je weer opzoek naar een andere vriend? Hoeveel heb je er nou al in totaal?! Nadia nam het voor me op en zei: he luister eens yassine ik wil niet dat je me vriendin zo beledigt wat ben je voor een loser? Heb je enig idee wat je haar aandoet?! Yassine werd hierdoor alleen maar bozer.en hij zei toen weer: wat ik haar aandoe? Ja nou word ie helemaal goed…..wie heeft wie nou belazerd? Zij heeft staan lebberen met een jongen in mijn ogen ewa saffie in mijn ogen ben je dan niet meer dan een goedkoop sletje. Al zijn vrienden begonnen te lachen. Ik voelde me zo rood worden. Watttt zei ik… ik ben helemaal niet vreemdgegaan! Jawel ikram zei yassine ik heb je gezien vorige week zaterdag in die discotheek en je had het erg naar je zin met een of andere sukkel. Een kaaskop nog wel…..zeg mevrouw waar is je zelfrespect?? en je normen en waarde gebleven?! Ik wil in ieder geval niks meer met je te maken hebben klaar. Verdwijn uit mijn leven en verdwijn uit mijn zicht. En zo liepen hij en zijn vrienden verder.
    Het gevoel wat ik toen voelde kan ik niet beschrijven, ik zakte compleet door de grond en het ergste was nog dat nadia yassine geloofde ook. Ze vroeg mij Ikram vertel me de waarheid even serieus ben je vreemdgegaan? Toen werd ik helemaal gek……nadia hoe kun je dit denken in godsnaam…je weet toch dat ik niet zo ben. Ik werd zo boos op haar dat ik tegen haar begon te schelden iedereen in de stad keek mij aan…nadia zei dat het haar speet maar ik was zo gekwetst dat ik haar zei dat ik niks met haar te maken wou hebben nooit meer. Ik wilde haar niet meer zien! En dus draaide ik me om en liep weg…. Eenmaal thuisgekomen kreeg ik ook nog eens flinke ruzie met mijn broer mo!
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  3. #3
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    Hij vroeg of ik even zijn spijkerbroek wou strijken want hij had een afspraakje en had niet veel tijd want hij moest nog douchen enz…ik keek hem heel kwaad aan en zei ik ben je slaafje niet doe het lekker zelf. Waar op hij weer heel erg kwaad reageerde doe niet zo uit de hoogte joh als jij wat nodig hebt dan kom je toch ook meteen naar mij toe, is goed ikram ik zal het niet vergeten! Je denkt alleen maar aan jezelf!!! Ik voelde me zo beroerd ik rende naar mijn kamer en deed de deur op slot! Ik huilde urenlang totdat ik geen tranen meer over had! Ik werd door iedereen vals beschuldigd!
    waarom denkt yassine dat ik vreemd ben gegaan. En dan nog zeggen dat ie mij zelf heeft gezien daar klopt al helemaal niks van! Tfoe die gozer wou gewoon van me af en kon geen reden bedenken dus verzon die er maar 1! En iedereen gelooft hem nog ook! Ik wist het allemaal niet meer waarom moet mij dit gebeuren….ik ben yassine kwijt ik ben nadia kwijt en mijn broer waarmee ik ruzie heb!!!! Al mijn dierbare zijn uit mijn leven verdwenen, ik heb me nog nooit zo gevoeld! Ik trok mijn kleren uit en ging slapen met mijn kamerdeur nog steeds op slot! Afgesloten van iedereen …..van de buitenwereld dat is waar ik nu naar verlangde!!!
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  4. #4
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ga door meid
    keep on going lykt me een tof verhaal

  5. #5
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    Het is nu alweer een paar weken geleden sinds ik met nadia naar de stad ben geweest! Ik ben erg veranderd. Ik ben heel erg stil en ik hou iedereen op afstand zelfs mijn familie! Ik voel me nog steeds alleen maar ik wil niemand meer te dichtbij laten komen omdat ik niemand meer vertrouw! Mijn ouders merken het aan me en ze vragen me dagelijks wat er aan de hand is! Ik reageer dan erg koel en zeg dat ik gewoon net als altijd ben en dat er niks is! Mijn moeder neemt daar geen genoegen mee ze vind dat ik weer eens wat leuks moet doen! Dus daarom ga ik vandaag naar mijn tante in noord ze is zo een schat van een vrouw! Ze heeft ook een dochter van 19 laila! Ook een lieve meid alleen is ze erg wild en houd ze veel van uitgaan enz! als ik voor de deur sta en aanbel en mijn tante doet open vliegt ze me in de armen, ik heb haar al een tijdje niet meer gezien!
    ‘Ikram lieverd alles goed!!? Ohhh wat heb ik je gemist! Kom binnen mijn tante houdt maar niet op met praten! Ik ga naar de woonkamer en ga zitten op de bank mijn nicht is er ondertussen ook bijgekomen! En ze zitten van alles te vragen over hoe het thuis gaat en wat ik allemaal in mijn vakantie heb gedaan! Derest van de dag was erg gezellig! Die avond wilde laila perse uit en ik moest mee! Kom op ikram je moet echt mee je gaat het erg naar je zin hebben ik beloof het! Ik keek laila aan en zei toen: oke als we niet te laat wegblijven ik wil rond 10 uur weer thuis zijn oke! Laila begon te lachen hahaha gekkie we gaan pas om 10 uur we moeten ons eerst nog aankleden en opmaken enz en ga jij nou maar gewoon mee!
    Ik zei uiteindelijk oke en ging me met haar optutten!
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  6. #6
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    hey saidaatje....thanx girl!!! ik was al een paar dagen bezig aan dit verhaal en ik heb meerdere verhalen geschreven maar nooit echt op marokko. nl gezet ofzo en ik dacht vandaag laat ik eens gek doen!!!
    nou ja ik hoop dat je veel fun hebt in het lezen ervan!!!! en ik wil graag je mening horen!!! beslama!!
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  7. #7
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    En ja hoor 2 uurtjes later zaten we in een discotheek! Het was de eerste keer van mijn leven en ik voelde me erg ongemakkelijk! Maar ja ik moet alles een keer hebben meegemaakt dacht ik! Laila had gelijk ik had het erg naar mijn zin….van de jongens moest ik niks hebben dus al die versierpogingen van hun mislukte allemaal! Nee ik vond het fijn om samen met mijn nicht gewoon te dansen en alles in mijn leventje te vergeten!
    Dat die avond juist mijn hele leven op zijn zou zetten had ik toen op dat moment nooit gedacht! een uurtje later komt de vriend van laila erbij rachid! Een aardige jongen alleen een beetje te losjes vond ik! Ik vond hem zo’n gladde jongen die meerdere meisjes had maar ja als laila hem leuk vond dan was het goed! Hij zat me een tijdje lang aan tekijken! En inneens zegt ie: sorry hoor maar ik heb je net aan de overkant in dat cafe gezien hoe kan het dat je zo snel je kleding style hebt veranderd? Ik keek hem aan en zei ik ben de hele avond al hier en heb je gedronken ofzo ik heb ook al de hele avond hetzelfde aan hoor! Laila begon te lachen : rachid rachid toch ze is hier al de hele avond bij mij hoor dus dat kan niet! Rachid blijft er bij dat ie mij gezien had maar oke zei die uiteindelijk ik zal het me wel verbeeld hebben ofzo!
    We gaan weer allemaal dansen en doen lekker gek! Inneens komen er een groepje naast ons dansen ik zie ze van afstand het waren nederlanders! Ineens stootte rachid me aan en zei: ikram en laila heej zie je wel dat ik het me niet verbeeld had kijk dan ewa kijk dan achter jullie, zie dat meisje ze lijkt sprekend op ikram. Ik draaide me om en het leek net of ik in de spiegel keek. Ik zag een meisje dat echt sprekend op mij leek! We zagen er precies hetzelfde uit! Ik kneep goed in mijn ogen of ik het wel goed zag….en nog steeds zag ik hetzelfde!
    Laila zei: jeetjuh wajoooo ze lijkt sprekend op jou ikram dit is echt eng gewoon!als ik haar tegenzou komen dan zou ik 100 % zeker weten dat jij het was…alleen ze lijkt marokkaans maar wat doet ze tussen al die kaaskoppies?!!!!! Ik was nog steeds erg verbaasd en wist niet wat ik moest zeggen! Ineens keek dat groepje ook onze kant op en dat meisje zag mij dus ook! We keken een hele tijd elkaar aan, het was zo vreemd het leek net of we wat tegen elkaar wilde zeggen maar allebei bleven we alleen maar staan en staarde naar elkaar! Uiteindelijk liep rachid naar haar toe en zei..sooo damm je hebt een dubbelganger jullie lijken echt veel op elkaar sprekend gewoon! Ze begon te lachen en kwam toen samen met rachid naar ons toe! Ze stelde zich voor: hoi ik ben Esmee wow we lijken wel erg veel op elkaar he?! Ik begon ook te lachen en stelde me ook voor! We bleven de hele avond gezellig kletsen! En op een gegeven moment hadden we het over leeftijd! En ze zei dus dat ze 17 was net als mij…..en opzich was dat niet vreemd maar het gekke toen ze me zei dat ze op 12 juli jarig was, begon ik bijna te hallucineren! Ik begon gewoon te stotteren…..en zei ik ben ook op 12 juli jarig dit is echt toeval! Ik dacht verder niet na ik vond het alleen heel erg toevallig allemaal maar verder niks! Ik vond haar een aardige meid we gaven elkaars telefoon nummers en we zouden elkaar een keertje bellen! Mijn nicht en ik werden naar huis gebracht door rachid!
    Die avond toen ik in bed lag naast mijn nicht laila hadden we het over de avond! Ik bedankte haar voor de gezellige avond! En zij zei dat ze het ook erg leuk vond. We vielen allebei al snel in slaap!
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  8. #8
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    Een paar dagen later was ik weer thuis! Ik had het erg naar mijn zin gehad bij mijn tante en nicht!
    Mijn ouders hadden me gemist en zelfs mijn broer mo deed weer heel aardig tegen mij! Het ging eindelijk weer eens goed met mij! Ik was nog steeds niet mezelf maar ik deed weer eens normale dingen….in plaats van de hele dag op mijn bed te zitten! Nadia en yassine was ik allebei vergeten, ik wilde niks meer met ze te maken hadden! Nadia had me nog een paar keer gebeld maar ik kan het gewoon niet vergeten! Het was beter zo vond ik!

    Ik zat op een avond samen met mijn ouders t.v te kijken, het was erg gezellig we zaten samen te kijken naar een lachfilm hij was erg grappig! Totdat mijn oom langs kwam ( de vader van laila) hij keek erg serieus! En hij vroeg of ik even ergens anders naar toe wou omdat hij met mijn ouders wilde praten…ik vond het erg vreemd! Maar ik ging weg naar de keuken! Nou ja dan ga ik maar thee zetten! En liep weg!
    Toen ik even later weer de kamer inkwam was het erg stil, ik vond het erg gek want mijn broer mo zat er wel gewoon bij en mij stuurde ze weg! Wat is er aan de aan de hand oom? Waarom moest ik weg! Heeft het met mij te maken ofzo of is er iets gebeurd? Mijn moeder zat te huilen en de blik van mijn vader had ik nog nooit gezien! Mijn oom zei dat er niks was! Niks belangrijks maar mijn broer ging er tegen in!!!! Nee yemma bebba ik vind dat we het ikram moeten vertellen ze heeft er recht op! Wat is er?? Ik werd bang ik dacht dat er wat was gebeurd met iemand uit de familie ofzo! Ik ging zitten en smeekte mijn ouders om het me te vertellen! Mijn vader haalde diep adem en begon toen te vertellen: ikram we moeten je wat zeggen, we weten dat je dit erg gaat vinden maar je moet het weten en ik hoop dat allah ons dit vergeeft dat we dit achter voor je hebben gehouden en dat we gewoon verder met onze leven zijn gegaan! Bebbah wat is er? Ikram mijn dochter je weet toch dat je moeder erg ziek was toen ze zwanger was van jou… ze had heel veel pijn en kon toen ze bevallen was niet goed voor jou zorgen en we hadden niet veel geld in die tijd om iemand in te huren om jou te verzorgen dus heb ik het gedaan en je tante en oom hebben erg goed geholpen toen! Mijn vader was even stil!!!!! Ik wist niet wat er aan de hand was..bebbah je jullie hebben me heel goed verzorgd, jullie hebben me alle liefde gegeven maar waarom vertel je me dit ik wist dit toch al? Mijn vader ging verder…..dit is niet alles ikram er is meer, er is veel gebeurd tijdens die zwangerschap en tijdens die bevalling! Je moeder is niet alleen van jou bevallen maar we hadden ook een andere dochter… je was een van een tweeling! Je had een zusje en die heb je nooit gekend hij begon te huilen mijn vader had ik nog nooit zien huilen en ik wist niet wat er gebeurde.ik keek de woonkamer in en ik zag mijn moeder heel erg verdrietig op de bank ze wilde me troosten en liep naar me toe…ik stootte haar af en ik zei bebah vertel verder wat gebeurde er toen? Is mijn tweeling zus gestorven? Nee ikram ze ging niet dood, het was een moeilijke bevalling geweest je moeder had erg veel pijn en raakte daarna meteen in coma! Met jou was alles goed maar met jou tweeling zus niet! Ze was erg klein en kon niet zelf ademen dus ze werd van ons weg gehaald!
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  9. #9
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    En na een paar maanden ging het nog steeds slecht ze moest geopereerd worden maar die operatie was erg duur en wij waren erg arm in die tijd heel mijn salaris ging op aan je moeders ziekte! Dus na veel praten en nadenken hebben we je zusje laten adopteren aan de buurvrouw van je oom ! zij wilde ons helpen en zij kon zelf geen kinderen krijgen en ze had veel geld dus we wisten dat ze daar in goede handen zou zijn! Ikram we konden niet anders… we waren machteloos! Ik wist niet wat ik hoorde ik begon te huilen mijn vader ging verder wij dachten dat ze onze dochter een paar jaar zou verzorgen totdat wij het zelf weer konden we wisten niet veel over de wetten hier en alles! We hebben onze dochter zomaar weggegeven zonder goed natedenken! Na een paar ging het weer goed met je moeder ze werd beter, dus ik kon weer meer gaan werken dus we hadden ook weer meer geld! Het ging goed dus wij wilde onze dochter terug! Maar die buurvrouw wilde dat niet ze was van onze dochter gaan houden en ze liet het niet toe ze was zelfs zo bang dat ze verhuisd is! Mijn dochter……ik was gewoon mijn dochter kwijt, we hadden jou ook nog maar het leek net of je niet compleet was zij hoorde bij jou jullie leken als 2 druppels water op elkaar! Het spijt me ikram sorry we hebben je zus van je afgepakt! Mijn vader liep de kamer uit en ging weg! Mijn moeder begon me te troosten maar ik had in die paar minuten een muur om me heen gebouwd..ik begon te schreeuwen en te gillen en te huilen…jullie hebben gewoon mijn zus van me vandaan gehaald! Mijn zus waarom heeft allah dit toegelaten?? Waarom?!!! Mijn oom en broer probeerde me te kalmeren maar ze kregen me niet stil! Ik liep heen en weer in de kamer en bleef maar schreeuwen! Dat ging zeker wel een hele tijd lang! Totdat ik weer wat rustiger werd! Ik keek mijn oom aan en vroeg hem? Waarom stuurde je met net de kamer uit??? Wat was er aan dehand? Vertel me en dit keer geen leugens meer ik wil alles horen?!! Mijn vroeg of ik even weer wilde gaan zitten ik deed dat maar. Ik ben hier gekomen omdat ik nieuws heb over je tweelingzus! Ik keek mijn oom aan en het liefst viel ik hem bijna aan..zo graag wilde ik weten wat voor nieuws het was! Hij zei: ikram je tweeling zus was in die tijd verhuisd naar een andere stad, maar ik kwam van de week weer die buurvrouw tegen ze is weer terug gekomen naar rotterdam! Je tweelingzus woont hier weer! Ik heb haar gezien ze lijkt sprekend op je! Oom neeeee sinds wanneer zijn ze weer terug? Mijn oom keek me raar aan en zei in denk een maandje ofzo…..neeeee schreeuwde ik esmee……zij is mijn tweeling zus ik moest huilen en rende naar boven naar mijn telefoon ik zocht haar nummer en ik belde haar meteen…..
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  10. #10
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    Ze nam op hallo met esmee…..ehhhh hoi esmee je spreekt met ikram je dubbelganger die van de discotheek ohhh ikram ze begon heel spontaan te praten ze vroeg hoe het was en ze bleef maar praten ik onderbrak haar en ik begon zo hard te huilen en riep je bent mijn tweelingzus!! Ze dacht dat ik een grapje maakte en ze begon te lachen ik vertelde haar dat ik het meende! Alles klopte we waren opdezelfde dag jarig en we zagen er precies hetzelfde uit het kon gewoon niet anders! Zij rende meteen naar haar moeder en begon haar te vragen of het waar was! Haar moeder zei hang nu op! En ineens was verbinding verbroken!! Neeeeee schreeuwde ik dit kan niet! Mijn oom en moeder waren ondertussen in mijn kamer ikram wat is er! Ik begon te schreeuwen ik ken mijn eigen tweeling zus!! Ik had haar gezien allah had ons een week geleden bij elkaar gebracht en we hadden elkaars nummers gegeven ze is gewoon mijn tweeling zus!!! Ik heb een tweeling zus! Yemma ik heb haar gevonden! Ik laat haar nooit meer gaan ze kan hier komen wonen ze mag al mijn spullen hebben ik deel mijn kamer met haar!! Alles mag ze alles….mijn moeder begon te snikken : lieverd loop niet te hard van stapel ik wil mijn dochter ook leren kennen en het liefst wil ik mijn verloren dochter ook weer terug hebben maar vergeet niet ze heeft haar leven ze is door een nederlandse vrouw opgevoed dus ze heeft andere normen en waarden…..wie zegt dat ze wel bij haar biologische familie wilt wonen?!!!! Ik zeg nee yemma dat wil ze wel ik ga naar haar toe yallah oom breng me naar haar toe ik wil met haar praten ik ga haar naar huis brengen…..ik wist niet wat me bezielde! Maar ik wilde al die 17 jaar met mijn tweelingzus zo snel mogelijk inhalen! Mijn oom beviel me dat ik moest kalmeren. Ik werd weer rustig! Ik ging die dag niet naar esmee! Ik had nog veel met mijn ouders uittepraten! Het was uiteindelijk een uur of 4 snachts toen we allemaal naar bed gingen…we zouden de volgende dag weer verder gaan en haar opzoeken!!!!
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    179
    09-07-2002

    wat een mooi verhaal, kom op schrijf verder, wat gebeurt er allemaal.

    groetjes farah
    Be your self

  12. #12
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    dank je wel farah!!!! ik zal nu weer een stukje verder gaan schrijven!!!
    bye bye!
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  13. #13
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    de volgende morgen werd ik wakker met een heel zwaar hoofd! dat kwam waarschijnlijk doordat ik niet zoveel had geslapen! even lag ik rustig op mijn bed maar ineens kwam weer de gedachten over mijn tweeling zus! ik sprong mijn bed uit en kleedde me aan en ging naar beneden! ik maakte snel ontbijt en maakte mijn ouders ook wakker! kom bebah en yemma we gaan naar haar toe! mijn vader vond dat het nog veels te vroeg was, maar ik bleef door zeuren ik wil nu gaan en als jullie niet gaan dan ga ik zelf wel! mijn moeder vond dat geen goed idee! ze zei ikram laten we eerst rustig ontbijten! ik wilde dat niet en voor ze het in de gaten hadden was ik alweg....ik liep naar de tram en ging naar noord! ik ga eerst naar mijn oom en die brengt me wel! en zo gezegd zo gedaan ik belde daar aan en mijn tante liet me binnen. mijn tante vertelde dat ze het heel erg vond dat ik er zo achter moest komen! ik werd daar erg boos om....tante dus jij wist het ook al die tijd? waarom heb jij het me nooit verteld en laila jij wist gewoon dat esmee mijn zus was?! neee ikram nee wallah ik wist het niet echt niet ikram geloof me! laila keek me aan en vroeg of ik haar geloofde, mijn tante bevestigde het dat laila het ook nooit had geweten! ik geloofde haar! mijn oom trok zijn jas aan en bracht mij naar esmee! ze woonde vlakbij.
    Mijn oom wilde mee naar de deur lopen maar ik wilde liever alleen gaan! ik liep de auto uit en belde aan, esmee deed open! een minuut lang stonden we weer naar elkaar te kijken net als in die discotheek! nog nooit heeft een minuut voor mij zo lang geduurd, we keken elkaar aan en begonnen toen allebei te huilen en vielen elkaar in de armen! je bent mijn zus...ohhh je bent mijn zus dat waren de enige woorden die ik uit mijn mond kon zeggen! we bleven in elkaars armen totdat de moeder van esmee ( nicole) ons mee naar binnen trok! ze deed erg koel tegenover mij...... we gingen op de bank zitten. ik begon te praten over esmee ik help je zo wel met je spullen in te pakken je mag bij mij op de kamer en je mag alles hebben echt waar!!!! nicole begon meteen heel kwaad te worden :watttttt wie denk je wel niet dat je bent dat je zomaar mijn dochter mee kan nemen !!! mamma doe rustig en ikram ik ga nergens naartoe, dit is mijn huis en zij is mijn moeder! ik blijf hier wonen. maar esmee ik ben je zus je moet mee naar huis naar je echte ouders en broers wij houden van je en we willen je bij ons hebben!esmee deed haar arm om me heen en zei: dat gaat niet zo makkelijk ikram ik heb mijn leven en dat wil ik graag zo houden ik ben erg benieuwd naar mijn echte ouders en ik zou ze graag een keertje willen zien enz maar meer hoeft voor mij niet! jou wil ik wel beter leren kennen...en jou zie ik ook als mijn zus maar verder wil ik mijn leven niet veranderen! het leek net of er iemand een mes door mijn lichaam heen stak nu had ik mijn zus na al die jaren leren kennen en nu wilt ze niet mee naar huis! ik voelde me leeg van binnen, ohhh mij best als je het zo wilt! zei ik en ik liep alweer weg ik wilde weg van iedereen van mijn ouders en van esmee gewoon van iedereen.....ik liep naar buiten en ik zag mijn oom nog op mij wachten ik zei hem dat ie naar huis kon gaan en dat ik wel ging lopen! en zonder dat hij ook maar de moeite kreeg om er op in tegaan liep ik al weg!!!!!
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  14. #14
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    Ik ging niet naar huis!! ik pakte de tram naar scheveningen.ik wilde naar het strand.....toen ik daareenmaal in het zand zat kon ik me eindelijk laten gaan!!! ik had zoveel verdriet en ik wilde weten waarom allah mij dit heeft aangedaan! waarom allah waarom heb ik een tweeling zus maar heeft u die van mij afgepakt! waarom hebben wij uit elkaar moeten leven, en nu ik haar weer heb teruggevonden is ze nog steeds niet mijn zus! ze is een vreemde voor mij en dat zal ze ook altijd blijven....ik bleef nog een tijdje zitten en toen het begon te regenen stond ik op en wou ik weglopen maar inneens zag ik yassine naast me door alles wat ik de afgelopen dagen had meegemaakt was ik hem helemaal vergeten....ik bereidde me voor op een hevige scheldpartij maar integendeel hij zei niks hij gaf alleen een hand ........
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *

  15. #15
    I wish...

    Reacties
    1.722
    13-04-2002

    zal ik verder gaan people????!!!!!!
    bye bye!!!
    ...Innig in elkaar verstrengeld kijk ik met grote ogen toe wat er met mij gaat gebeuren.....

    * Verloren Hart *