1. #31
    WIE IK? BEN JE ZELF!

    Reacties
    1.390
    27-05-2002

    ja klopt KALIMERO that's me

    die WAMEN voelt zich stoer, zehma de VROUW met de stalen ballen op de forum



  2. #32
    No One

    Reacties
    2.167
    05-07-2002

    haahahahahahahaaaaaaaaaaa..... lelijkerd

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    390
    25-07-2002

    wahahahahhhhhhhhhhhhaaaaaaaaahhhhhhahahahaahahah!! !!!!!!
    just me

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    936
    21-03-2002

    wawahwawhawhwhawhawhahwahwahwahahhahahahahaha



    waar lachen we eigenlijk om?
    Marokko.nl Virtual Community's - Bienvenue younesel18 sur la maison du Maroc

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    936
    21-03-2002

    Kan je je nog erger vervelen dan alleen te pletter? mijn hoofd is al geplet. ik heb koppijn gekregen van verveling. Ik zit in marokko nog wel. Al mijn vrienden zijn in Nederland gebleven. Tfoe!!! ik ga bijna huilen. Wat kan je doen als je in Marokko zit.

    Alle tips zijn welkom. ALLEMAAL
    Marokko.nl Virtual Community's - Bienvenue younesel18 sur la maison du Maroc

  6. #36
    No One

    Reacties
    2.167
    05-07-2002

    waaaaaaaaaaaajow bijna huilen kan me wel voorstellen maar ja ik ben een MEISJE en jij bent een JONGEN... k kan geen tip geven.... ik kan alleen aan alle dames een tip geven maar niet een aan jongens SOLLY

    nou oke vooruit eentje tip voor jou: ga naar THE BEACH.... EVERYYYYYYYYYYYYYYYYYYY DAYS..... liggen zonnen....tot word je een BRUIN NET ALS EEN AAAAAP !!!!! of is dat geen goeie tip....

  7. #37
    WIE IK? BEN JE ZELF!

    Reacties
    1.390
    27-05-2002

    Origineel gepost door younesel18
    Kan je je nog erger vervelen dan alleen te pletter? mijn hoofd is al geplet. ik heb koppijn gekregen van verveling. Ik zit in marokko nog wel. Al mijn vrienden zijn in Nederland gebleven. Tfoe!!! ik ga bijna huilen. Wat kan je doen als je in Marokko zit.

    Alle tips zijn welkom. ALLEMAAL

    kon ik maar met je ruilen man, ik verveel me dood in Nederland, al mijn vrienden zitten in het buitenland, maar ik moet werken, kanker he !

    waar in Marokko zit je eigenlijk ?

  8. #38
    It`s yust me!

    Reacties
    96
    22-07-2002

    GA RONDREIZEN DOOR MAROKKO ER ZIJN HEUS WEL PLEKKEN WAAR JE NOG NIET BENT GEWEEST!!!!
    IT`S TIME TO BLOW THIS F*CKING WORLD UP!! MURDER.INC

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    936
    21-03-2002

    ALS ALS ALS: ik nou een auto had, als ik nou net iets meer geld had, als al mijn vrienden ook in marokko waren(marokaanse vrienden), als mijn vader nou niet lag te pitten in de middag en als hij nou m..........PPffffffffff. Ja ik weet het, het ligt aan mezelf. zielig ben ik he? Ik mocht niet alleen thuis blijven van mijn papa en mijn mamma. Zielig he? Tazzzz Volgende keer koop ik handboeien en maak ik mezelf vast aan iets wat vast zit aan het huis in nederland. Sorry ik overdrijf een beetje in alles wat ik zeg. Ik blijf liever 75 procent van de vakantie in Nederland om een beetje geld te verdienen en dan met de vliegtuig naar marokko voor de rest van de tijd. Ik zit trouwens in Nador. En lievemeisje, Nu kun je je voorstellen at ik me echt de teri.ng....verveel. O sorry, dat zeg je niet tegen lieve meisje.

    Groeten
    Marokko.nl Virtual Community's - Bienvenue younesel18 sur la maison du Maroc

  10. #40
    Angel In Disguise

    Reacties
    417
    23-07-2002

    Origineel gepost door LELIJKERD
    virtual angel is jaloers omdat ik geen belangstelling voor haar toon


    HEHEHEH


    damens ik hou van jullie met heem mijn hart en ziel

    :verliefd:
    Ter informatie!! ik hoef geen belangstelling van jou!!!