1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    38
    25-12-2002

    Band; Anghaam (amsterdam?)

    salaam,

    ik wil de band Anghaam voor mijn bruiloft nemen ( na aanraden van een collega). is er iemand die hen wel eens gezeien en gehoord heeft?
    graag zou ik wat meer over hen weten.
    mail me als het mogelijk is; blauwe_ruis80@hotmail.com (laag streepje tussen blauwe en ruis)

    alvast bedankt!
    Liever kwijt zijn waar je echt van houdt
    Dan iets houden wat je toch niet mist
    Liever buiten ook al is het koud
    Dan naar binnen als daar niets meer is

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    38
    25-12-2002

    Niemand kent ze?...........
    Liever kwijt zijn waar je echt van houdt
    Dan iets houden wat je toch niet mist
    Liever buiten ook al is het koud
    Dan naar binnen als daar niets meer is

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    33
    06-01-2003

    jawel ik ken ze en ik moet wel zeggen dat ze fantastisch zijn, één raad, maak duidelijke afspraken met ze, maar ja, dat moet je met iedereen doen!
    persoonlijk vind ik ze geweldig en ik ga ze ook vragen voor een van mijn modeshows die ik ga organiseren in Antwerpen op 7 december, inshaalah.
    Moest je dan nog niet trouwen kun je langskomen om ze te horen!
    laat het me dan maar weten.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    38
    25-12-2002

    Salaam,

    Heel erg bedankt voor je reactie!
    Ik trouw in oktober, dus jammer genoeg kan ik ze niet op je modeshow zien. Heel veel succes ermee!

    Liefs Nasria
    Liever kwijt zijn waar je echt van houdt
    Dan iets houden wat je toch niet mist
    Liever buiten ook al is het koud
    Dan naar binnen als daar niets meer is

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    33
    06-01-2003

    dan ben ik wel benieuwd of je ze gaat nemen of niet? En trouwens, ik kan je wel garanderen dat als je ze neemt je een sprookje van een huwelijk gaat hebben!! Ze zijn overweldigend en de beste band uit Nederland en werken superprofessioneel en dat is wat je nodig hebt met onze Marokkanen!! Goede raad, als ze nog niet bezet zijn, neem ze, je zult er zeker geen spijt van krijgen!!
    Proficiat met je huwelijk en maak er de dag van je leven van...

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    33
    06-01-2003

    ja inderdaad, dit is mijn mening omdat ik ze verschillende keren heb horen zingen..daarom dat ik ook zeg om duidelijke afspraken te maken met hun en als je iets niet bevalt of een zoekertje heb kun je het steeds gaan vragen

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    101
    14-09-2003

    ik heb ook gehoord da ze goe zijn :goedzo

  8. #8
    Living la vida locca

    Reacties
    3.285
    14-08-2002

    Anghaam is goed, en inderdaad duidelijke afspraken maken over de soort muziek die je hen wilt laten spelen, JIJ bent hun klant en dus koning :-)
    Als je wilt weten hoe ze spelen dan kun je fragmentjes beluisteren op www.anghaam.nl of gewoon een afspraak maken dan kun je je uitgebreid laten informeren. Je kan ook verzoekjes bij hen deponeren tijdens het feest, niets is hen teveel.
    Ik had ze ook en ik heb er geen seconde spijt van gehad.
    Niets is wat het lijkt

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.061
    12-11-2002

    Origineel gepost door tafersitti
    dan ben ik wel benieuwd of je ze gaat nemen of niet? En trouwens, ik kan je wel garanderen dat als je ze neemt je een sprookje van een huwelijk gaat hebben!! Ze zijn overweldigend en de beste band uit Nederland en werken superprofessioneel en dat is wat je nodig hebt met onze Marokkanen!! Goede raad, als ze nog niet bezet zijn, neem ze, je zult er zeker geen spijt van krijgen!!
    Proficiat met je huwelijk en maak er de dag van je leven van...


    mag ik vragen of dat alleen een vrouwenband is.. of zitten er ook mannen bij.. ik ben namelijk opzoek naar een vrouwenband.. kan iemand mij daarbij helpen..


    dank jewel



    TANGAWIA
    NoBoDy Is PeRfEcT... mY nAmE iS nObOdY...

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    33
    06-01-2003

    Beste TANGAWIJA, er zijn er niet veel maar er is er eentje in Brussel, ze heet El Farah, de contactpersoon is Saida, hier heb je haar nummer 0032/25231944, dit is een huisnummer. zij zijn wel goed, hoor!!
    verder zijn er nog wel vrouwengroepen met één man tussen of zo, ik weet niet of dat een probleem is...
    succes ermee

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    38
    25-12-2002

    BEdankt vooor jullie reacties!!!!!
    Ik heb ze geboekt, inchallah zal het goed zijn!

    Liefs
    Liever kwijt zijn waar je echt van houdt
    Dan iets houden wat je toch niet mist
    Liever buiten ook al is het koud
    Dan naar binnen als daar niets meer is

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    38
    25-12-2002

    BEdankt vooor jullie reacties!!!!!
    Ik heb ze geboekt, inchallah zal het goed gaan!

    Liefs
    Liever kwijt zijn waar je echt van houdt
    Dan iets houden wat je toch niet mist
    Liever buiten ook al is het koud
    Dan naar binnen als daar niets meer is