1. #1
    the unexpected

    Reacties
    154
    17-06-2002

    Lees en droom weg.....

    Eigenlijk hoort dit bij reisverhalen maar plaats 't toch eventjes hierzo:

    Er was eens een mokro die een lange reis ging maken.Zijn naam was mootje.
    Wekenlang wachtte hij op het belangrijkste moment van het jaar:Het begin van de reis naar marokko.
    S'ochtends vroeg om 6 uur werd hij en z'n pa wakker om alvast de bagage in de auto te gooien en daarna werd de hele familie wakker en kon de reis beginnen!

    De eerste paar uren zat hij spannend voor zich uit tekijken naar allemaal auto's op de snelweg om te kijken of er mischien mokro's op de weg zitten die aan de zelfde race meedoen, hij kijkt naar zn vader naast hem en krijgt een slaperige ,chagrijnige blik te zien en de rest van die reis durfde hij niet meer naar links te kijken.
    De eerste echte stop was bij familie in frankrijk.Daar begon de avontuur al.
    Mootje groette de familie en zei na een paar glazen Marokkaanse Whiskey(minthee) te hebben gedronken dat hij effe een rondje ging lopen wat een goede smoes was om effe een sigaretje te kunnen roken.Na een aantal minuten lopen besloot Mootje om zijn sigaret maar aan te steken. Damn wat een lekkere sigaret!
    Na het absorberen van die sigarettensmoke nam hij een kauwgompje en sprayde een beetje AXE Africa op z'n kin zodat ze het thuis niet zouden ruiken.OK hij was klaar om terug te gaan maar was hij nou door die weg gelopen of die andere weg.
    Ah shit ik probeer deze wel; dacht Mootje bij zichzelf.Na een paar minuten lopen bleek dat hij toch de verkeerde weg had genomen maar gelukkig zag hij daar ieman d lopen en besloot om diegene te vragen hoe hij lopen moest.Toen hij wat dichterbij was gekomen bleek dat diegene een heel mooie Marokkaanse meisje was.Mootje dacht bijzichzelf ik ga dr op af ik ruik toch lekker naar AXE Africa(nee ze betalen mij niet om reclame te maken voor AXE).Mootje vroeg in het marokkaans ioua zina tkadri dnehti lia trik l zankat Montpellier?Ze antwoordeuaga ik moet daar toch ook heen.Mootje wist niet wat hij moest zeggen zo blij was ie.Dus samen liepen ze naar Rue Montpellier en begonnen met elkaar te praten en ze zei hoe lekker ze hem vond ruiken en dat soort dingetjes je weet toch!
    Eenmaal aangekomen in Rue Montpellier zeiden ze elkaar gedag maar ze bleven toch dezelfde richting lopen totdat ze bij de voortuindeur van dezelfde huis aangekomen waren.Wat bleek nou? Dat zij een goede kennis was van zijn familie en dat zij meezou gaan reizen naar Marokko!
    De volgende dag ging mootje rijden want ze vader was moe.Het was moeilijk voor Mootje om z'n aandacht op de weg te houden want hij bleef maar denken aan Samira.
    Na lang doorgeboekt te hebben kwamen ze eindelijk in Spanje aan,ze besloten daar een paar uurtjes te slapen.Dit was zn kans om Samira wat beter te leren kennen zonder dat zn familie dr bij was.Hij wachtte totdat hij naar de wc was gegaan om zich een beetje op te frissen en kreeg daar de kans om haar te zeggen dat als iedereen aan het slapen was dat zij dan zouden afspreken bij de Pompstation.Na dat iedereen aan het slapen was ging Mootje naar de pompstation en zag daar samira in haar joggingsbroekje maar toch zag ze er zo Sexy en mooi uit.
    Ze begonnen te praten maar al snel begonnen de lippen te werken.Wat een lippen dacht Mootje bijzichzelf.Het waren de zachtste lippen die hij ooit had geproeft. Back Home had Mootje veel Nederlandse chickies gehad.En nooit had hij de lippen geproeft van zo'n sensuele marokkaanse meisje.
    Het was al een uur geleden dat ze weg waren gegaan dus besloten ze om terug te keren.Een voor een natuurlijk.
    De volgende dag gingen ze weer op weg.Het was verschrikkelijk heet en benauwd.Mootje wou graag bij zn oom in de auto zitten want die had airco maar was bang dat als hij zo vlakbij Samira zou zijn dat het dan aan zijn gezicjt af te lezen was dat hij wat voor haar voelde en dat was precies wat Mootje niet wildeat zijn familie erzchter zou komen.Dus besloot hij maar zwetend,stikkend en al Red Bull drinkend doorblazen.
    toen ze in Mlaga aankwamen zei de zusje van Mootje opeens dat volgens haar hun oom niet meer achter hun aanreed.Shiiiiit moest dit nou gebeuren, Mootje dacht dit is het einde van de mooie droom hij zag samira weggaan.
    Zijn vader zei dat ze gewoon doorzouden rijden en dat ze ze zeker zouden ontmoeten op de boot.
    En ja hoor Op de boot kwam hij haar tegen na een uur wanhopig rondzoeken.Hij zag haar en kreeg gelijk kriebels in zijn buik.Hij wou haar het liefst gelijk omhelzen en kussen maar helaas dat kon jammer genoeg niet.Dus hij besloot met haar over 7 minuten af te spreken in de kamer bovenop het dek, want die was leeg.
    Na 7 lange, zenuwslopende minuten besloot hij naar de kamer te lopen en al sneller werd het rennen Maar plots!!! viel hij op de grond................................

    BOEM Mootjes vader remde keihard voor de huis van zn broer
    SHIIIIIT het was allemaal een DROOM, de reis was pas begonnen!
    Maar ja het kan ook echt gebeuren toch?
    Zo is dat en niet anders en als het anders was dan was het toch niet zo....

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    119
    02-07-2002

    VERDER SCHRIJVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. #3
    the unexpected

    Reacties
    154
    17-06-2002

    Sorry Mocro207 maar de droom was over..
    Zo is dat en niet anders en als het anders was dan was het toch niet zo....

  4. #4
    Medicine Woman

    Reacties
    664
    20-01-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Xperience
    Sorry Mocro207 maar de droom was over..
    Maar 't was toch een mooie droom...dat kan niemand 'm nog afnemen.

    Mooi verhaaltje.
    Intelligente mensen willen je niet beledigen, domme mensen kunnen je niet beledigen.

  5. #5
    the unexpected

    Reacties
    154
    17-06-2002

    Origineel gepost door Estée Lauder


    Maar 't was toch een mooie droom...dat kan niemand 'm nog afnemen.

    Mooi verhaaltje.
    Shoekran Estee!!
    Zo is dat en niet anders en als het anders was dan was het toch niet zo....

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    119
    02-07-2002

    een mooie je droom


    so keep on dreaming boy

  7. #7
    the unexpected

    Reacties
    154
    17-06-2002

    Origineel gepost door mocro207
    een mooie je droom


    so keep on dreaming boy
    Ik zal het doorgeven...
    Zo is dat en niet anders en als het anders was dan was het toch niet zo....

  8. #8
    Medicine Woman

    Reacties
    664
    20-01-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Xperience


    Shoekran Estee!!
    Graag gedaan Xperience...en mogen we nog een droomverhaal verwachten of was dit enkel een zoethoudertje?
    Intelligente mensen willen je niet beledigen, domme mensen kunnen je niet beledigen.

  9. #9
    the unexpected

    Reacties
    154
    17-06-2002

    Origineel gepost door Estée Lauder


    Graag gedaan Xperience...en mogen we nog een droomverhaal verwachten of was dit enkel een zoethoudertje?
    Nou, ik zal het aan hem vragen maar ik vrees het ergste.....
    Zo is dat en niet anders en als het anders was dan was het toch niet zo....

  10. #10
    Medicine Woman

    Reacties
    664
    20-01-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Spijtig...

    Maar...laat 'm terug inslapen zodat 'm verder kan dromen...is dat geen goed idee? :idee:
    Intelligente mensen willen je niet beledigen, domme mensen kunnen je niet beledigen.

  11. #11
    the unexpected

    Reacties
    154
    17-06-2002

    Is een prima idee lijkt me. Ik zal hem wat lwieza geven zodat dat het proces een beetje versnelt hehehe...
    Zo is dat en niet anders en als het anders was dan was het toch niet zo....

  12. #12
    Terug van weggeweest

    Reacties
    4.415
    26-06-2002

    come on dream on boy...your dream will come alive....

    leuk verhaal wallah....
    Dat alles goedkomt word mij elke dag beloofd, en dat zijn nu woorden waar ik eindelijk weer wel in geloof...


    Klik hier dit is gewoon prachtig!!!
    Ya Mouqalib al Quloob, Qalib Qalbi 3ala dienek...

  13. #13
    Supah Dupah High

    Reacties
    811
    06-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAA....

    Leuk verhala hoor HAHAHAHAHA..!!!!!!!!!!

    en je vind je "samiraatje"wel hehehe..

    The big secret in life is that there is no big secret. Whatever your goal, you can get there if you're willing to work.

    ~Oprah Whinfrey


  14. #14
    the unexpected

    Reacties
    154
    17-06-2002

    Origineel gepost door sun_sarah_shine
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAA....

    Leuk verhala hoor HAHAHAHAHA..!!!!!!!!!!

    en je vind je "samiraatje"wel hehehe..
    Tell me Sun Sarah Shine, was jij ook helemaal aan het wegdromen toen je dit verhaaltje las?
    Zo is dat en niet anders en als het anders was dan was het toch niet zo....

  15. #15
    life your own live!!

    Reacties
    549
    25-07-2002

    mmm klink allemaal erg romantisch ik zag er helemaal staan in der jogginpak en jij met je axe haha.
    Leuke droom hoor keep on dreaming boy.

    kussies Lady
    Life is a journey not a destination!!