1. #1
    *Verloofd*

    Reacties
    1.219
    07-01-2005

    sedari (marokkaanse banken)

    Daag dames...
    Ik had een vraagie..
    Mn ouders willen graag de woonkamer verandere en we willen het helemaal op het marokkaans doen...

    Dus mijjn vraag is: heeft iemand van jullie een site waar er fotos staan van banken die ze verkope..Ik woon zelf in Amsterdam dus wil ik ook graaaag een winkel van amsterdam zelf...

    Mijn vader wilt tot €2500,- gaan en niet hoger
    Maar wel het liefst met alles..(tafels banken,hoektafels kussens en als het kan ook gordijnen....)

    Ik hoor graag snel van iemand

    Pleasee help me....

    Groen puntje is nu al onderweggg...

    xxxjes...chickigirl_00st
    GEEN PMS VAN MANNEN AUB

  2. #2
    geenmannenliefhebber

    Reacties
    68
    05-10-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Zwarte markt maakt hele mooie sedari! ( HAL 34) Maar heb geen site of iets dergelijks, maar het is toch dichtbij Amsterdam..me moeder gaat ze ook laten maken met tafel poefjes gordijnen en al...in België zijn ze nog goedkoper heb k begrepen ?!

    Succes
    'Het leven is een gevangenis voor de gelovige & een paradijs voor de ongelovige.'

  3. #3
    *Verloofd*

    Reacties
    1.219
    07-01-2005

    Citaat Geplaatst door B0eboe Bekijk reactie
    Zwarte markt maakt hele mooie sedari! ( HAL 34) Maar heb geen site of iets dergelijks, maar het is toch dichtbij Amsterdam..me moeder gaat ze ook laten maken met tafel poefjes gordijnen en al...in België zijn ze nog goedkoper heb k begrepen ?!

    Succes

    dank je wel sgat...Inderdaad in belgie zijn ze goedkoper veel goedkoper zelfs..

    Ma goed weet je ook misschien hoeveel alles samen zal koste??
    Jammer dat ze geen site hebben ik wil ze liever eerst zien ..

    bedankt meid

    ik heb je een puntje gegeve
    GEEN PMS VAN MANNEN AUB

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    331
    19-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Halloee.. Wij zijn ze oOk aan het maken maar dan in België Daar zijn ze Goedkoper en MoOier "

    en als je bij die gene het mOOiste van het mOoiste wilt dan zegT hij zelf jaa dan kom je duurder uit..

    En die man komt zelfs Helemaal van Belgie naar Jouw huis toe om alles af tespreke en te mete hoe je het allemaal wilt..

    Safi ik denk dat k je genoeg heb geinformeerd...

    Naadje

  5. #5
    *Verloofd*

    Reacties
    1.219
    07-01-2005

    Citaat Geplaatst door Sweet_naadje Bekijk reactie
    Halloee.. Wij zijn ze oOk aan het maken maar dan in België Daar zijn ze Goedkoper en MoOier "

    en als je bij die gene het mOOiste van het mOoiste wilt dan zegT hij zelf jaa dan kom je duurder uit..

    En die man komt zelfs Helemaal van Belgie naar Jouw huis toe om alles af tespreke en te mete hoe je het allemaal wilt..

    Safi ik denk dat k je genoeg heb geinformeerd...

    Naadje

    hey sgattebout.....

    thnx voor het reagere (check je hoekie )

    Maar weet je misschien of ze een eigen site hebben want k woon zelf in amsterdam..En ik wil ze liever eerst bekijken via internet want het s wel ver omm helemaaaaal naar belgie te gaan he ....

    Ik hoor hoop ik nog van je

    kusssssssieee
    GEEN PMS VAN MANNEN AUB

  6. #6
    Verloofd

    Reacties
    196
    27-10-2005

    mijn zus heeft een hele salon voor 4000,- euro uit belgie besteld..we wonen zelf in amsterdam.. een salon bedoel ik banken, tafels, gordijnen.. ze heeft zelf best wel een grote woonkamer.. ga naar belgie heb je ook veel meer keuzes.

  7. #7
    Verloofd

    Reacties
    196
    27-10-2005

    http://www.richbond.nl/ komt uit belgie.. hier wou mijn zus bestellen maar ze vondt ze vreselijk duur..

  8. #8
    Verloofd

    Reacties
    196
    27-10-2005

    ook ik zie ook dat ze uit rotterdam komen

  9. #9
    MVC Premium

    Reacties
    331
    19-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door chickigirl_00st Bekijk reactie
    hey sgattebout.....

    thnx voor het reagere (check je hoekie )

    Maar weet je misschien of ze een eigen site hebben want k woon zelf in amsterdam..En ik wil ze liever eerst bekijken via internet want het s wel ver omm helemaaaaal naar belgie te gaan he ....

    Ik hoor hoop ik nog van je

    kusssssssieee
    Haajj.. Check oOk je Hoekje k heb we een site voOr je maar daar zijn ze noG mee beziG dus doetie het noG niet .. maar Jaa nu heb k nie gekeken want ik weet die site nie uit me hoOfd die hefet me ma in haar tas zodra ze thuis is Vraag ik het haar en..

    Je hoOrt het snel


    xxjes Nadiia

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    149
    16-07-2006

    als je alleen de houtenbanken in brussel laat maken en je stof voor je bankstel ploffers gordijnen enz laat maken in marokko is het nog goedkoper dan belgie

  11. #11
    *Verloofd*

    Reacties
    1.219
    07-01-2005

    hey dames...Dank jullie voor het reageren toch wil ik het liefst gewoon in amsterdam kijken zoniet uit amsterdam maar belgie is wel heeeel erg ver...

    Mn vader heeft hernia dus zulke zware spullen zouden wel TE zwaar voor hem zijn om te rijden van Belgie naar Amsterdam dus ik wil het lekker makkelijk voor hem maken...

    Als nog bedankt allemaal check jullie hoekiess(allemaal)

    Mocht er iemand nog zijn die sites heeft van meubelenzaak(marokaans) in nederland of utrecht ofso (Geen belgie of verder ) dan hoor ik het graaaaag


    wat vinden jullie hiervan trouwens? www.fesmeubelen.nl


    boesaaa
    GEEN PMS VAN MANNEN AUB

  12. #12
    *Verloofd*

    Reacties
    1.219
    07-01-2005

    niemand meer???
    GEEN PMS VAN MANNEN AUB

  13. #13
    *Verloofd*

    Reacties
    1.219
    07-01-2005

    helppp
    GEEN PMS VAN MANNEN AUB

  14. #14
    AiitSaiid Deluxxe!!

    Reacties
    979
    26-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Toevalligh,, wiilt mijn Ouders het 0ok d0en en weet niet waar het beSte iis :S,

    #'Laat jezelf stralen -♥.


  15. #15
    Hmmmm

    Reacties
    2.937
    04-08-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mukeltoem Bekijk reactie
    http://www.richbond.nl/ komt uit belgie.. hier wou mijn zus bestellen maar ze vondt ze vreselijk duur..
    ze zijn idd duur... wij hebben uiteindelijk toch vandaar besteld! die vrouw weet niet over wat zij praat en komt haar afspraken nooit na! (carnottestraat/turnhoutsebaan antwerpen)
    broeder N: Donderdag 10/08/06 - woensdagavond rond 23.45
    broeder R: woensdag 18/10/06 - 17.00

    ان لله و ان اليه راجعون