1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    19
    25-06-2002

    Zijn jongens uit het buitenland te vertrouwen?

    Selaam allemaal,

    Nu ik lekker op vakantie ben zie ik dat best veel jongens interesse hebben, natuurlijk ga ik daar niet op in, omdat ik ze gewoon niet vertrouw. Ik denk dat ze het gewoon voor de papieren doen, zijn er meer mensen die er zo over denken en ja, ik weet ook niet waarom ik zo wantrouwig ben, maar ja, je weet maar nooit he wat er in hun hoofd afspeelt?

    Ben ik nu te hard of zijn er meer die zo denken?

    Ik hoor van jullie

  2. #2
    WIE IK? BEN JE ZELF!

    Reacties
    1.390
    27-05-2002

    Ja ze willen alleen papieren, vooral als ze met jou trouwen, dan dumpen ze je meteen na ontvangst van de papieren





    het was fatoe, je weet toch, niet boos worden


    maar je moet uitkijken inderdaad, of je moet van te voren vragen
    "wil je papieren?"
    "gsek kwaget ?"



  3. #3
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    Origineel gepost door LELIJKERD
    Ja ze willen alleen papieren, vooral als ze met jou trouwen, dan dumpen ze je meteen na ontvangst van de papieren





    het was fatoe, je weet toch, niet boos worden


    maar je moet uitkijken inderdaad, of je moet van te voren vragen
    "wil je papieren?"
    "gsek kwaget ?"



    ik weet voor jou nog wel iemand uit de bergen maar het kan zijn dat ze je afkeurd maar ja niet geschoten is altijd misgeschoten.

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    65
    27-02-2002

    of ze vinden je gewoon een leuke meid!!
    Kan toch ook!!??

  5. #5
    Asalaam alaikoem

    Reacties
    12.420
    28-03-2002

    Je weet het natuurlijk nooit en er blijft altijd in je hoofd spoken dat hij je misschien alleen maar voor de papieren wil. Maar dat is niet altijd het geval. Natuurlijk speelt het wel degelijk een rol. Net zoals jij liever met een man trouwt die een vaste baan heeft, dan iemand die altijd met een uitkering heeft geleefd. Maar het belangrijkste is natuurlijk of die jongen belijdend moslim is. Als hij dat echt is, dan zal hij je echt niet dumpen.

  6. #6
    MarOcciA

    Reacties
    99
    03-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Lieve meid,

    We kunnen nooit voor jou beslissen, maar ik kan je wel aanraden om in je achterhoofd te houden dat ze naar het buitenland willen.. Houd het in je achterhoofd... Als iemand ECHT geinteresseert is in jou, zeg dan dat jij dat ook bent... Op voorwaarde dat jullie in Marokko blijven wonen... Dan piepen ze echt wel anders.. Je moet echt overtuigend overkomen dat je het leventje daar wel aankan... Dat je overal kan leven.. Dan zie hoe ECHT geinteresseert ze zijn... Watch it....

    Groetjessssssssssssss
    Lieg niet, en je zult niet voorgelogen worden.
    Bedrieg niet, en je zult niet bedrogen worden.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    14
    09-07-2002

    Hai zaraaatje..

    Weet je wat je kan proberen,

    Tijdens je eerste kennismaking moet je duidelijk maken dat je graag hier (dus in het land waar hij woont) wilt wonen.. Of gewoon zeggen dat je over een jaar daar gaat wonen?
    Misschien krijgt die dan het idee dat die papieren niet gaan lukken..

    Weet het niet... sorry.. maar is een ideetje.. kan geen kwaad..

    Groetjes.
    Wake up!!!!

  8. #8
    leef en laat leven

    Reacties
    706
    31-05-2002

    Wat minoesh hierboven zegt........

  9. #9
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    Origineel gepost door GoudenGids
    Wat minoesh hierboven zegt........

    what about kioesh

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  10. #10
    leef en laat leven

    Reacties
    706
    31-05-2002

    Origineel gepost door beppie_truus



    what about kioesh
    Minoesh 3 teksten naar boven...wel goed lezen, of ben je in slaap gevallen??

  11. #11
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    Origineel gepost door GoudenGids


    Minoesh 3 teksten naar boven...wel goed lezen, of ben je in slaap gevallen??
    ik ben klaar wakker maar ik heb me door kioesch laten vertellen dat ze het niet met minoesh eens is

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  12. #12
    leef en laat leven

    Reacties
    706
    31-05-2002

    Origineel gepost door beppie_truus


    ik ben klaar wakker maar ik heb me door kioesch laten vertellen dat ze het niet met minoesh eens is

    ?????????Klaar wakker yek???Teveel glaasjes naar binnen gewerkt ook?

  13. #13
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    Origineel gepost door GoudenGids



    ?????????Klaar wakker yek???Teveel glaasjes naar binnen gewerkt ook?
    nou ja alsof ik zerma niet goed functioneer nu ik 3 flessen drank op heb

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou