1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    167
    02-06-2002

    Red face Oral Sex , wel of niet???

    Salaam moe3leikoem wara7matoelahi wa barakatoe,

    Ik hoop niet dat men gaat schrikken van dit onderwerp, maar ik heb deze vraag van een zuster gehad een tijdje geleden en heb toen dit artikel gevonden op internet, maar ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Hoop dat iemand het weet inschaallah.


    Oral Sex

    A married couple have the right to enjoy each other in whatever way they wish, and to have intercourse in the place through which conception may occur, in any position he wishes, as Allah says:

    "Your wives are a tilth for you, so go to your tilth when or how you will . . ." [al-Baqarah 2:223]

    Intercourse is forbidden for the husband in two situations:

    (1) At the time of the monthly period, as Allah says: "They ask you concerning menstruation. Say: that is an adha (a harmful thing), therefore keep away from women during their menses, and go not unto them till they have purified themselves. And when they have purified themselves, then go into them as Allah has ordained for you. Truly, Allah loves those who turn unto Him in repentance and loves those who purify themselves." [al-Baqarah 2:222]

    (2) Anal intercourse. The Messenger of Allah (Peace & Blessings of Allah be upon Him) said: "He is cursed ,the one who has intercourse with his wife in her anus." (Reported by Abu Dawud and Imam Ahmad, and deemed saheeh in Saheeh al-Jaami‘, 5889).

    Another hadith refers to both issues mentioned above: "Avoid the anus and the time of menstruation." (reported by Ahmad and Abu Dawud; see also Saheeh al-Jaami‘, 1141).

    The issue of oral sex is governed by two conditions:

    (1) It should not cause any harm,
    (2) It should not lead to any naajis (impure) substance being swallowed.

    Allah knows best. May Allah bless our Prophet Muhammad.

    From Sheikh Yusuf Abdullah Al-Qaradâwi (from IslamOnline):

    Content of Reply Wa`alykum As-Salaamu wa rahmatul Allahi wa barakaatuh. In the Name of Allah, Most Gracious, Most Merciful. All praise and thanks are due to Allah, and peace and blessings be upon His Messenger. I was asked about oral sex in America and Europe when I began to travel to these countries in the early 70s. We are not used to be asked these questions in our Muslim countries. Those Western people are accustomed to stripping naked during sexual intercourse. These are communities of nakedness, and from the licentiousness of the woman that she wears nothing to screen her body in her daily life. So they are in need of more excitements during copulation. However, men in our Muslim societies see nothing in the Muslim woman that can excite them on the basis of her wearing either Hijab (veil) or Niqab (face cover). But concerning whether being in complete nakedness during practicing copulation is lawful or not, the Prophet of Allah, peace and blessings be upon him, is reported to have said, "Guard your private parts except from your wife or your slaves." Muslim jurists are of the opinion that it is lawful for the husband to perform cunnilingus on his wife, or a wife to suck her husband's penis (fellatio) and there is no wrong in doing so. But if sucking leads to releasing semen, then it is Makrooh (blameworthy), but there is no decisive evidence (to forbid it). These parts are not dirty like anus, but it is normally disgusting to man. But there is no decisive evidence to make it unlawful, especially if the wife agrees with it or gets her ecstasy by practicing it. Allah, Exalted and Glorified be He, says: "And who guard their modesty, save from their wives or the slaves, that I heir right hands possess, for then they are not blameworthy, but Who so craveth beyond that, such are transgressors.” (Al-M'minoon: 5-7) Allah Almighty knows best.


    Salaam moe3leikoem wara7matoelahi wa barakatoe,
    jullie zuster fi dien.
    Soerat al-bakara: (225) "God rekent jullie onnadenkende uitspraken niet aan, maar Hij rekent jullie aan wat jullie harten bedoelen.God is vergevend en zachtmoedig."

    SoebhanAllah wal Hamdoelilah wa la ilaaha ila Allah walahoe akbar!!!!!!!!!

  2. #2
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Re: Oral Sex , wel of niet???

    Origineel gepost door muslima1900
    Salaam moe3leikoem wara7matoelahi wa barakatoe,

    Ik hoop niet dat men gaat schrikken van dit onderwerp, maar ik heb deze vraag van een zuster gehad een tijdje geleden en heb toen dit artikel gevonden op internet, maar ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Hoop dat iemand het weet inschaallah.


    Oral Sex

    A married couple have the right to enjoy each other in whatever way they wish, and to have intercourse in the place through which conception may occur, in any position he wishes, as Allah says:

    "Your wives are a tilth for you, so go to your tilth when or how you will . . ." [al-Baqarah 2:223]

    Intercourse is forbidden for the husband in two situations:

    (1) At the time of the monthly period, as Allah says: "They ask you concerning menstruation. Say: that is an adha (a harmful thing), therefore keep away from women during their menses, and go not unto them till they have purified themselves. And when they have purified themselves, then go into them as Allah has ordained for you. Truly, Allah loves those who turn unto Him in repentance and loves those who purify themselves." [al-Baqarah 2:222]

    (2) Anal intercourse. The Messenger of Allah (Peace & Blessings of Allah be upon Him) said: "He is cursed ,the one who has intercourse with his wife in her anus." (Reported by Abu Dawud and Imam Ahmad, and deemed saheeh in Saheeh al-Jaami‘, 5889).

    Another hadith refers to both issues mentioned above: "Avoid the anus and the time of menstruation." (reported by Ahmad and Abu Dawud; see also Saheeh al-Jaami‘, 1141).

    The issue of oral sex is governed by two conditions:

    (1) It should not cause any harm,
    (2) It should not lead to any naajis (impure) substance being swallowed.

    Allah knows best. May Allah bless our Prophet Muhammad.

    From Sheikh Yusuf Abdullah Al-Qaradâwi (from IslamOnline):

    Content of Reply Wa`alykum As-Salaamu wa rahmatul Allahi wa barakaatuh. In the Name of Allah, Most Gracious, Most Merciful. All praise and thanks are due to Allah, and peace and blessings be upon His Messenger. I was asked about oral sex in America and Europe when I began to travel to these countries in the early 70s. We are not used to be asked these questions in our Muslim countries. Those Western people are accustomed to stripping naked during sexual intercourse. These are communities of nakedness, and from the licentiousness of the woman that she wears nothing to screen her body in her daily life. So they are in need of more excitements during copulation. However, men in our Muslim societies see nothing in the Muslim woman that can excite them on the basis of her wearing either Hijab (veil) or Niqab (face cover). But concerning whether being in complete nakedness during practicing copulation is lawful or not, the Prophet of Allah, peace and blessings be upon him, is reported to have said, "Guard your private parts except from your wife or your slaves." Muslim jurists are of the opinion that it is lawful for the husband to perform cunnilingus on his wife, or a wife to suck her husband's penis (fellatio) and there is no wrong in doing so. But if sucking leads to releasing semen, then it is Makrooh (blameworthy), but there is no decisive evidence (to forbid it). These parts are not dirty like anus, but it is normally disgusting to man. But there is no decisive evidence to make it unlawful, especially if the wife agrees with it or gets her ecstasy by practicing it. Allah, Exalted and Glorified be He, says: "And who guard their modesty, save from their wives or the slaves, that I heir right hands possess, for then they are not blameworthy, but Who so craveth beyond that, such are transgressors.” (Al-M'minoon: 5-7) Allah Almighty knows best.


    Salaam moe3leikoem wara7matoelahi wa barakatoe,
    jullie zuster fi dien.
    Salaam.....zo dat is duidelijk !! bedankt.....beslama....Sahira....
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    82
    02-07-2002

    Salaam moe3alaikom zuster

    Orale sex is toegestaan ***** niet. Ik heb jarenlang van een vrouwelijke lerares les gehad over de Islam zo is dit ook een keer tersprake gekomen, en heeft zij dit voor ons opgezocht.

    Wa salaam

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    167
    02-06-2002

    Sahiraa ik wil graag zekerheid maar daarom hebik het hier geplaatst, ik ga het inschaallah ook aan me leraar voorschotelen enne dan laat ik het weten, niet meteen aannemen van dit artikel alsjeblieft!!!!!!!!!!!!

    Liefs je zuster fi dien!
    Soerat al-bakara: (225) "God rekent jullie onnadenkende uitspraken niet aan, maar Hij rekent jullie aan wat jullie harten bedoelen.God is vergevend en zachtmoedig."

    SoebhanAllah wal Hamdoelilah wa la ilaaha ila Allah walahoe akbar!!!!!!!!!

  5. #5
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    ok nu snap ik niets mag het of mag het niet
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."

  6. #6
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    hahaahh ogtie waarom die poppetje hahaha is al meteen een betekenis jek hahahah
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    167
    02-06-2002

    ooooooh monina ALlah swt ziet wat in onze harten is!!!!!!!!

    dikke knuffel je zusje.

    PS. zusje ik hou van je!
    Soerat al-bakara: (225) "God rekent jullie onnadenkende uitspraken niet aan, maar Hij rekent jullie aan wat jullie harten bedoelen.God is vergevend en zachtmoedig."

    SoebhanAllah wal Hamdoelilah wa la ilaaha ila Allah walahoe akbar!!!!!!!!!

  8. #8
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    haha oeps sorry moge allah swt het me vergeven luf ya to
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    167
    02-06-2002

    amien zussie heeee love ya!
    Soerat al-bakara: (225) "God rekent jullie onnadenkende uitspraken niet aan, maar Hij rekent jullie aan wat jullie harten bedoelen.God is vergevend en zachtmoedig."

    SoebhanAllah wal Hamdoelilah wa la ilaaha ila Allah walahoe akbar!!!!!!!!!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    104
    18-07-2002

    hacek!
    een fatwa is enkel een juridische uitspraak
    het kan oms verkeerd zijn en soms raadgevend en soms aangeraden
    het betreffende fatwa (deze dus) vind ik maar niks,
    het is en blijft een onhygiënische zaak,
    denk gewoon logisch na yea3ibada'Allah !
    zou jij (als man) jouw vrouw dit laten doen? terwijl ze die mond ook gebruikt om je kjinderen een nachtzoentje te geven ???
    nooit maar dan nooit zal ik tot zoiets in staat zijn, hoe verleidelijke het tegen dan ook mag zijn
    ik persoonlijk vind dat niet kunnen omdat het uiteindelijk een 'onreine' plaats is,
    indien het niet onrein was, dan zouden we na een zaadlozing geen grote wassing moeten doorvoeren

    p.s.: dit is mijn persoonlijke mening, het is geen fatwa of zo, dus niet denken dat jullie dit moeten volgen of zo !


    (en daarbij , volgens mij is dat een bid3a(innovatie van de westerlingen), tenzij iemand mij een hadieth saheeh kan bezorgen waarin staat dat het ook zo werd gedaan ten tijde van de profeet (saw)
    ik denk,
    dus ik ben

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    104
    18-07-2002

    zou ik de link mogen krijgen van de site waar je deze informatie hebt gehaald?
    ik denk,
    dus ik ben

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    104
    18-07-2002

    Origineel gepost door AbuHafs


    Salam oe aleikoem wr wb wm,


    Best broeder,

    Ten eerste heb je gelijk dat het maar een fatwa is, maar je moet goed weten dat de logica niet altijd van toepassing is binnen de islaam. Zo zei Ali ibni Abi Talib: "Als de islaam logisch was dan zouden we de mash(vegen over je sokken bij de wudoo) aan de onderkant doen." Wat betreft je uitspraak dat het een bid3a is afkomstig van de Europeanen, kan ik jou jou de volgende vraag stellen, waarom gebruik jij de computer?. Dit is tevens ook een uitvinding van de ongelovigen? Beste broeder, ik begrijp je, maar deze vergelijking heeft geen fundament. Dus als iemand met een hadeeth zou moeten komen dan zou jij het moeten zijn en niet wij.

    P.s. Broeder zie dit niet als aamnval, maar puur als naseeha.


    Moge Allah mij vergeven

    Salam oe aleikoem wr wb wm,




    Abu Hafs
    ik wordt nooit aangevallen en ik voel mij ook niet zo hoor,
    ik kan maar enkel leren,
    maar nu om het te hebben over de computer,
    beste aghi
    je kan een appel niet vergelijken met een peer
    computer is een bevordering van communicatie,
    terwijl orale sex een soort 'bijgekomen' sexuele bevrediging is,
    ik bedoel we moeten nu niet meer doen dan vroeger om de partner op te winden hoor, de handelingen van vroeger waren en zijn nog steeds genoeg,
    maar zoals ik zei, het is mijn persoonlijke mening !!!
    als je straks komt met een geloofwaardige hadieth of een héél sterke fatwa of een uitspraak van een héél bekende geleerde die het toelaat om oral sex te hebben met je vrouw, dan zal ik wel ens twee keer nadenken, maar met de informatie die ik nu heb kan ik niet echt er in komen dat het een goede zaak is,
    inshalah zal ik straks een vraag stellen aan Qardawi en ik zal dan er veder op ingaan

    p.s.: ik bedoelde met het onhygiënische dus wat jij zei, het voorvocht, choukran voor de bverbetering
    ik denk,
    dus ik ben

  13. #13
    BORN TO BE A MUSLIM

    Reacties
    275
    12-06-2002

    Origineel gepost door hij
    hacek!
    een fatwa is enkel een juridische uitspraak
    het kan oms verkeerd zijn en soms raadgevend en soms aangeraden
    het betreffende fatwa (deze dus) vind ik maar niks,
    het is en blijft een onhygiënische zaak,
    denk gewoon logisch na yea3ibada'Allah !
    zou jij (als man) jouw vrouw dit laten doen? terwijl ze die mond ook gebruikt om je kjinderen een nachtzoentje te geven ???
    nooit maar dan nooit zal ik tot zoiets in staat zijn, hoe verleidelijke het tegen dan ook mag zijn
    ik persoonlijk vind dat niet kunnen omdat het uiteindelijk een 'onreine' plaats is,
    indien het niet onrein was, dan zouden we na een zaadlozing geen grote wassing moeten doorvoeren

    p.s.: dit is mijn persoonlijke mening, het is geen fatwa of zo, dus niet denken dat jullie dit moeten volgen of zo !


    (en daarbij , volgens mij is dat een bid3a(innovatie van de westerlingen), tenzij iemand mij een hadieth saheeh kan bezorgen waarin staat dat het ook zo werd gedaan ten tijde van de profeet (saw)
    hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    De profeet (vzmh) heeft gezegd:
    "Houdt u niet bezich met veel gepraat zonder Allah te gedenken, want veel praten zonder de herinnering aan Allah verhardt het hart en de persoon die zich het verst van Allah bevindt, is degene met een hart van steen."

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    167
    02-06-2002

    mashaallah ok
    Kijk ik heb het van de volgende site :

    www.themodernreligion.com

    Salaam moel3eikoem wara7matoelahi wa barakatoe,
    jullie zus.
    Soerat al-bakara: (225) "God rekent jullie onnadenkende uitspraken niet aan, maar Hij rekent jullie aan wat jullie harten bedoelen.God is vergevend en zachtmoedig."

    SoebhanAllah wal Hamdoelilah wa la ilaaha ila Allah walahoe akbar!!!!!!!!!

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    58
    03-08-2001

    Origineel gepost door hij
    hacek!
    een fatwa is enkel een juridische uitspraak
    het kan oms verkeerd zijn en soms raadgevend en soms aangeraden
    het betreffende fatwa (deze dus) vind ik maar niks,
    het is en blijft een onhygiënische zaak,
    denk gewoon logisch na yea3ibada'Allah !
    zou jij (als man) jouw vrouw dit laten doen? terwijl ze die mond ook gebruikt om je kjinderen een nachtzoentje te geven ???
    nooit maar dan nooit zal ik tot zoiets in staat zijn, hoe verleidelijke het tegen dan ook mag zijn
    ik persoonlijk vind dat niet kunnen omdat het uiteindelijk een 'onreine' plaats is,
    indien het niet onrein was, dan zouden we na een zaadlozing geen grote wassing moeten doorvoeren

    p.s.: dit is mijn persoonlijke mening, het is geen fatwa of zo, dus niet denken dat jullie dit moeten volgen of zo !


    (en daarbij , volgens mij is dat een bid3a(innovatie van de westerlingen), tenzij iemand mij een hadieth saheeh kan bezorgen waarin staat dat het ook zo werd gedaan ten tijde van de profeet (saw)
    As salaam alaikoem Hij,

    Ik ben het eens met de wijze waarop je hier spreekt, ik zou zelfs nog een stap verder willen gaan, hoe zou je zoiets kunnen doen terwijl je met deze zelfde mond de Qor'aan reciteert, smeekbeden (doe'a), shalât verricht, etc etc.
    Of de dzikroellah (het gedenken van Allah) door het uitspreken van Zijn Naam, en de Tasbieh-Soebhânallâh, Tahmied-Alhamdoe lillâh, Tahliel-La ilâha illallâh en Takbier-Allâhoe Akbar.

    Het is voor ons verboden (Haram) onrein voedsel te eten, en dan zouden we wel onreine zaken als deze in de mond mogen nemen!!
    Nee dat denk ik niet, men zou beter kunnen kiezen voor de veilige weg, zoals de Islam ons dat ook voorschrijft, namelijk de zaken die tussen Halal en Haram vallen, het zogenaamde grijze gebied, waarvan niet duidelijk is of het wel of niet kan, en waar van gezegt wordt, over alles waar je twijfel over hebt, is beter te vermijden door het niet te doen, dan weet je zeker dat je niet iets doet wat fout zou kunnen zijn.

    Denk maar eens na over twijfel, waarom twijfel je?? Waarom heb je die gevoelens van twijfel??
    Omdat je niet zeker weet of het juist is wat je gaat doen!! Anders zou je niet twijfelen, want bij zaken waarvan je de zekerheid hebt dat ze goed zijn heb je deze gevoelens van twijfel niet. Dus is het beter te kiezen voor de veiligheid van het goede te doen,....namelijk door iets niet te doen.


    Oegtikoem fie dien Selima el Adel
    "Wa-Alaikoem salaam Wa Rahmatoelahi Wa Barakatoeh".

    website- Islam en Meer
    http://groups.msn.com/IslamenMeer