1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    77
    29-08-2003

    Arrow Klagen over Nederland!

    Ik persoonlijk ervaar het hier in Nederland allemaal erg positief. Geen een enkel ander West-Europees land kan tippen aan Nederland wat betreft de multiculturele samenleving. We hebben hier onze moskeeen (en ze rijzen de pan uit), islamitische scholen, verenigingen en stichtingen.
    Wat klagen sommigen toch allemaal? Komen jullie iets te kort? Of wat is het probleem toch dat sommigen tot driftheid en onredelijkheid brengt als het om Nederland gaat?
    Wat zit jullie dwars? En mensen, ik weet dat de meesten wel positief zijn ingesteld gelukkig en ik hoop dat deze mooie bloeiende multicultuur zo blijft!

    Beslema

  2. #2
    oude garde

    Reacties
    2.270
    09-02-2003

    Re: Klagen over Nederland!

    Origineel gepost door Wayaasi
    Ik persoonlijk ervaar het hier in Nederland allemaal erg positief. Geen een enkel ander West-Europees land kan tippen aan Nederland wat betreft de multiculturele samenleving. We hebben hier onze moskeeen (en ze rijzen de pan uit), islamitische scholen, verenigingen en stichtingen.
    Wat klagen sommigen toch allemaal? Komen jullie iets te kort? Of wat is het probleem toch dat sommigen tot driftheid en onredelijkheid brengt als het om Nederland gaat?
    Wat zit jullie dwars? En mensen, ik weet dat de meesten wel positief zijn ingesteld gelukkig en ik hoop dat deze mooie bloeiende multicultuur zo blijft!

    Beslema
    Ook nederland mag niet achterblijven, het gaat er hier allemaal te rustig en netjes aan toe!. Perfectie bestaat niet maar een beetje aktie mag toch wel of zijn we weer te hollands behouden?. En voordat iedere pro-nederland over me heen gaat lopen wil ik ff een kanttekening erbij zetten, onder aktie versta ik geen amerikaanse wild west taferelen maar gewoon zuid-amerikaans gezelligheid dus van die heupwiegende dames die in het centrum(liefst in mijn straat) carnaval vieren
    Ie rdi 3lia sba7 oe 3shia! xyz

  3. #3
    4 4 4 4

    Reacties
    11.901
    10-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Kruisvaarder69
    Nederland is ook super.

    Alleen Marokkanen hebben moeite om zich aan deze samenleving aan te passen. Van de ander 179 nationaliteiten hoor je nooit iets.


    Crusader,

    niet generaliseren.


    En laat ik maar niet over "witteboorden" criminaliteit beginnen


  4. #4
    4 4 4 4

    Reacties
    11.901
    10-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    En met Nederland is niets mis,

    jammer dat het ook door een paar gare gasten wordt bewoond.

    Maar dat geldt VOOR ELK LAND.............................................. ..




  5. #5
    aya ralla bouya

    Reacties
    4.347
    25-02-2002

    Origineel gepost door Kruisvaarder69
    Nederland is ook super.

    Alleen Marokkanen hebben moeite om zich aan deze samenleving aan te passen. Van de ander 179 nationaliteiten hoor je nooit iets.

    NEE NEEE......jullie steken jullie vinger steeds naar een bepaalde volk....eerst waren het chinezen...toen die negers....en de truken..nu zijn wij aan de beurt... meskien hah zegt ie dan dat wij ons niet willen aanpassen...


    =emsoem-
    oday ghis wo edjzoun, sfayie ra tsensouna
    aday iedar ofous esinien d'l kiya...

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.551
    24-06-2003

    Heb niets te klagen, vind alleen dat de regering af en toe te gemoedelijk is met regels...

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    77
    29-08-2003

    Origineel gepost door strakke_chick
    ALSENE KAPAT!!! jij viesje schimmel drol, viesj vuile poepsjinees, warom jij praten zo voor mij? viesje khawat. Yupek Cinceraldum Ibne Ben Gulece.
    Heey strakke chick. ten eerste: Nederlands praten aub. ten tweede: op die foto zie je eruit alsof je 10 xtc pillen hebt geslikt (vandaar zeker strakke chick) en ten derde: je praat ECHT LOMP LOMP EN NOG EENS LOMP.

  8. #8
    oude garde

    Reacties
    2.270
    09-02-2003

    Origineel gepost door Corrie
    Nou ik ben toch echt een nederlandse, maar heb vaak zat wat te mopperen over nederland.

    Is overigens een echte nederlandse eigenschap hoor dat klagen, de meeste "allochtonen" zijn meer vernederlandst als ze zelf toe willen geven

    Maar al met al ben ik toch wel tevreden met dit kikkerlandje, natuurlijk blijft er altijd een hoop te verbeteren over, maar we hadden het met z'n allen veel slechter kunnen treffen.
    Weet je hoe het komt dat nederlandse marokkanen zo klagen? ze willen de hollanders geen hoge dunk geven, het probleem is vaak wanneer je TE positief bent over dit landje dat dit het averechtse effect te weeg brengt ''WIJ geven jullie te eten'', kijk als men zo gaat beginnen dan boor ik ze de grond in en dat is niet meer dan logisch

    Maroc mon Amour
    Ie rdi 3lia sba7 oe 3shia! xyz

  9. #9
    Realist

    Reacties
    349
    15-08-2003

    Origineel gepost door Bidawi_Mazlot
    Weet je hoe het komt dat nederlandse marokkanen zo klagen? ze willen de hollanders geen hoge dunk geven, het probleem is vaak wanneer je TE positief bent over dit landje dat dit het averechtse effect te weeg brengt ''WIJ geven jullie te eten'', kijk als men zo gaat beginnen dan boor ik ze de grond in en dat is niet meer dan logisch

    Maroc mon Amour
    Je bent niets meer dan een loos wicht. Als je ouders uit Casablanca komen is de kans vrij evident dat ze collaborateurs met de Fransen waren, gij bastaard!

    Maar je hebt gelijk wat die cryptokaaskoppen betreft, hooghartige dwazen zijn het.

  10. #10
    oude garde

    Reacties
    2.270
    09-02-2003

    Origineel gepost door redouan19
    Je bent niets meer dan een loos wicht. Als je ouders uit Casablanca komen is de kans vrij evident dat ze collaborateurs met de Fransen waren, gij bastaard!

    Maar je hebt gelijk wat die cryptokaaskoppen betreft, hooghartige dwazen zijn het.
    Woehhahahah eerst boor je mij de grond in en dan gelijk geven?, tja........kheb geen zin om te gaan schelden achter mijn pctje......daaaaaaaag
    Ie rdi 3lia sba7 oe 3shia! xyz