1. #1
    Bloedjes geil!!

    Reacties
    410
    14-03-2006

    MVC Premium MVC Premium

    Red face **Onverwachte Opwinding tijdens....,**

    Ik raakte verward toen ik tijdens een lichamelijk onderzoek opgewonden raakte. Het leek alsof ik ervan genoot, maar ik vond het vreselijk!

    Er kunnen allerlei uiterlijke tekenen van opwinding zijn, zoals het nat worden van de vagina of bij jongens het stijf worden van de penis. Maar dat zegt niets over de innerlijke beleving. Zonder het te willen kan je lichaam reageren alsof het om seks gaat. Het is een automatische lichamelijke reflex waar je geen controle over hebt. Als je opgewonden raakt bij lichamelijk obnderzoek betekent dit dat je lichaam goed functioneert. Laat dit je niet verwarren. Dezelfde reactie treedt op als mensen seksueel misbruikt worden. Hoewel dit een traumatische eravring is, kunnen zich uiterlijke tekenen van opwinding voordoen. Achteraf kan het slachtoffer hierdoor het gevoel krijgen door het eigen lichaam verraden te zijn. Maar dat is niet het geval. De reactie van je lijf zegt niets over je innerlijke ervaring.
    [Met andere woorden, als jij voOrtaan een natte pOesje of harde lul krijgt tijdens het huisartsbezOekje...hOef je nergens vOor te schamen Jij bent gewoon lekker gezond!]

  2. #2
    You Wish You Knew Me

    Reacties
    26
    26-10-2006

    hahaha das apart

  3. #3
    Best defender

    Reacties
    3.531
    20-10-2003

    Citaat Geplaatst door Sharmutta_Ana Bekijk reactie
    [Met andere woorden, als jij voOrtaan een natte pOesje of harde lul krijgt tijdens het huisartsbezOekje...hOef je nergens vOor te schamen Jij bent gewoon lekker gezond!]
    ''Alles wat ik zeg kan ook niet waar zijn''

  4. #4
    Amazigh IkorN'Atlas!

    Reacties
    1.955
    19-11-2006

    Citaat Geplaatst door Sharmutta_Ana Bekijk reactie
    [Met andere woorden, als jij voOrtaan een natte pOesje of harde lul krijgt tijdens het huisartsbezOekje...hOef je nergens vOor te schamen Jij bent gewoon lekker gezond!]


    Ik haatte het vroeger altijd als ik naar de schooldoker moest! Ik moest van mijn handje een vuistje maken en dan op blazen en ondertussen ging hij met zijn ranzige poten aan mijn balzakje zitten poeren, kijken of mijn borrelnootjes goed ontwikkelen!


  5. #5
    Bloedjes geil!!

    Reacties
    410
    14-03-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door AzinBoyAtlasy Bekijk reactie

    Ik haatte het vroeger altijd als ik naar de schooldoker moest! Ik moest van mijn handje een vuistje maken en dan op blazen en ondertussen ging hij met zijn ranzige poten aan mijn balzakje zitten poeren, kijken of mijn borrelnootjes goed ontwikkelen!


    Jella, Je hebt vast wel paar keertjes harde van gekregen

    of was het een ouwe wijf die het deed...Op mijn basisschool was een omaatje

    Ze vertelde me ooit, jij wordt supermodel later en het bleek waar te zijn want ik ben nu 1.84 lang

  6. #6
    Amazigh IkorN'Atlas!

    Reacties
    1.955
    19-11-2006

    Citaat Geplaatst door Sharmutta_Ana Bekijk reactie
    Jella, Je hebt vast wel paar keertjes harde van gekregen

    of was het een ouwe wijf die het deed...Op mijn basisschool was een omaatje

    Ze vertelde me ooit, jij wordt supermodel later en het bleek waar te zijn want ik ben nu 1.84 lang


    Nee, ik wist toen nog niet wat een harde was! Wist niet eens van opwinding voorstelde!


    Ow dan ben je wel lang. Dan lijk je op iemand in mijn naaste omgeving!


  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    34
    13-11-2002

    Citaat Geplaatst door AzinBoyAtlasy Bekijk reactie

    Nee, ik wist toen nog niet wat een harde was! Wist niet eens van opwinding voorstelde!


    Ow dan ben je wel lang. Dan lijk je op iemand in mijn naaste omgeving!


    k was er anders wel vroeg bij... was op mn zesde al geobsedeerd door het vrouwelijk geslacht. heb toen al met n buurmeisje lopen voelen en zoenen...

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    378
    25-12-2004

    Bij de tandarts heb ik dat ..........en dan bedoel ik een vrouwelijke tandarts.....zitten doorgaans wel leuke bij en als ze aan je zitten dan wil het wel eens voorkomen dat er wat gaat groeien............

    Probeer het wel een beetje in bedwang te houden

  9. #9
    MTMS club

    Reacties
    896
    07-01-2007

    Citaat Geplaatst door Sharmutta_Ana Bekijk reactie
    [Met andere woorden, als jij voOrtaan een natte pOesje of harde lul krijgt tijdens het huisartsbezOekje...hOef je nergens vOor te schamen Jij bent gewoon lekker gezond!]
    geilerd

  10. #10
    Imane

    Reacties
    278
    19-11-2006

    MVC Premium MVC Premium
    ik voel niet echt wat als de dokter aan mij zit enige wat ik op dat moment wil is dat die mij een recept geeft zodat ik weg kan..
    imane vieze marokko.nl junk..

    2 gebruikers

  11. #11
    Bloedjes geil!!

    Reacties
    410
    14-03-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door AzinBoyAtlasy Bekijk reactie

    Nee, ik wist toen nog niet wat een harde was! Wist niet eens van opwinding voorstelde!


    Ow dan ben je wel lang. Dan lijk je op iemand in mijn naaste omgeving!


    serieus, vertel

  12. #12
    In BarbieWorLd..:)

    Reacties
    62
    05-01-2007

    Citaat Geplaatst door MrLikkertje Bekijk reactie
    k was er anders wel vroeg bij... was op mn zesde al geobsedeerd door het vrouwelijk geslacht. heb toen al met n buurmeisje lopen voelen en zoenen...
    YOEHH!! jij was er ook vroeg bij
    Je wilt weten hoe mijn borsten er uit zien en mijn kont?
    Nou, bekijk ze hier dan maar eens goed!

    ( . ) ( . ) & ( | ) Like it??

  13. #13
    Bijna Lid

    Reacties
    34
    13-11-2002

    Citaat Geplaatst door mocrobarbie Bekijk reactie
    YOEHH!! jij was er ook vroeg bij
    inderdaad.. en sindsdien ben ik n verslaafde...

    en hoe zo ook?? hoe vroeg was jij bij?? tell us tell us

  14. #14
    In BarbieWorLd..:)

    Reacties
    62
    05-01-2007

    Citaat Geplaatst door MrLikkertje Bekijk reactie
    inderdaad.. en sindsdien ben ik n verslaafde...

    en hoe zo ook?? hoe vroeg was jij bij?? tell us tell us
    k bedoelde helemaaal niks met oook

    I dont say a word
    Je wilt weten hoe mijn borsten er uit zien en mijn kont?
    Nou, bekijk ze hier dan maar eens goed!

    ( . ) ( . ) & ( | ) Like it??

  15. #15
    Bijna Lid

    Reacties
    34
    13-11-2002

    Citaat Geplaatst door mocrobarbie Bekijk reactie
    k bedoelde helemaaal niks met oook

    I dont say a word

    ontekkingsfase yek