1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    249
    05-05-2002

    :confused:

    Geen Veerboten door aanhoudende dreiging

    Uitgegeven: 16-7-2002 11.32

    Malaga-De Veerdiensten tussen Algeciras en Ceuta/Tanger, en Malaga/Almeria -Mellilia, zullen vanaf komende vrijdag niet meer uitvaren, dit in verband met de toenemende Millitaire aanwezigheid in de Straat van Gibraltar.

    De Directies van de 7 bedrijven die de overtocht verzorgen, hebben hiertoe besloten nadat diplomatiek overleg tussen Spanje en Marokko, geen oplossing bracht. Spanje heeft om die reden al vier oorlogsschepen richting Peterselie Eliand gestuurd. De schepen moeten de Spaanse gebieden in de Marokkaanse wateren beschermen, beschermen. De directies zien dit als teken dat het mischien de verkeerde kant op zal gaan en willen geen enkel risico lopen
    Dit betekent grote problemen voor de Marokkaanse Migranten die in ze zomer hun vaderland bezoeken en veelal met de auto op reis gaan.

    Het lijkt vooralsnog de slechte kant op te gaan, de Marokkaanse regering heeft te kennen gegeven het eiland niet te zullen verlaten, en in is voor n diplomatieke oplossing, de Spaanse Premier Aznar benadrukte echter dat Spanje zijn rechten om het Peterselie Eiland niet zal opgeven.

    Wanneer de 7 bedrijven zullen besluiten om weer verder te gaan met de veerdiensten is nog niet bekend gemaakt!

    ®Nu.nl

  2. #2
    Mystery member

    Reacties
    246
    07-05-2002

    Daar gaan we... het politiek spelletje is begonnen...
    Hadith: Wie iemand tot het goede leidt, krijgt dezelfde beloning als de beloning van degene die (naar zijn advies) handelde. (Sahih Moeslim)

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    403
    19-02-2002

    HAHAHAHA, BEGIN JE WEER WALLAH MA IK TRAP ERIN DIT KEER, IK WIL NIET WEER EEN HARTAANVAL

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.984
    08-10-2001

    aRBI Salama

    ik ga flippen als mijn ouders niet terugkomen omdat ze niet kunnen oversteken.
    Het goede dat jou treft komt van Allah en het slechte dat jou treft dat komt van jezelf!
    KeNzA

    Allah doet de mensen in het geheel geen onrecht aan, maar de mensen doen zichzelf onrecht aan. (10:44)

  5. #5
    Mystery member

    Reacties
    246
    07-05-2002

    Er zijn meer wegen die naar marokko leiden... via portugal, italie... Komt inorde wees gerust....
    Hadith: Wie iemand tot het goede leidt, krijgt dezelfde beloning als de beloning van degene die (naar zijn advies) handelde. (Sahih Moeslim)

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    63
    19-07-2002

    Hey er zijn niet alleen Spaanse boten, er zijn ook Marokkaanse boten die de overtocht maken.
    Bovendien gaan die Spaanse boten het niet lang zo uithouden, want dat betekent miljarden euro's verlies voor die Spaanse boten.
    It's all about the money.

    Bovendien denk ik niet dat het all about Leila is, er is meer, en niet omwille van een leeg, schraal eilandje.
    **Fortune are the people whose roots are deep**

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.581
    05-10-2011

    Citaat Geplaatst door Kenza Bekijk reactie
    aRBI Salama

    ik ga flippen als mijn ouders niet terugkomen omdat ze niet kunnen oversteken.
    is t nog goed gekomen?

    ~It will be true eventually


  8. #8
    Seize The Day.

    Reacties
    3.780
    21-11-2012

    Citaat Geplaatst door Kenza Bekijk reactie
    aRBI Salama

    ik ga flippen als mijn ouders niet terugkomen omdat ze niet kunnen oversteken.
    Ja echt? Mijn ouders zitten nog in Rabat Ze wilden deze week komen naar huis en als dit waar is, kunnen ze dus niet oversteken?????


  9. #9
    Seize The Day.

    Reacties
    3.780
    21-11-2012

    Citaat Geplaatst door Aveline Bekijk reactie
    is t nog goed gekomen?
    OOOOOOH god wat ben jij een trut zeg

    Ik schrok me de pleuris. Ik ga vanaf nu echt goed naar de datum kijken van het bericht voordat ik in paniek raak


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.581
    05-10-2011

    Citaat Geplaatst door SalamSeeker Bekijk reactie
    OOOOOOH god wat ben jij een trut zeg

    Ik schrok me de pleuris. Ik ga vanaf nu echt goed naar de datum kijken van het bericht voordat ik in paniek raak

    ~It will be true eventually


  11. #11
    Seize The Day.

    Reacties
    3.780
    21-11-2012

    Citaat Geplaatst door Aveline Bekijk reactie
    waarom zit jij oude berichten te uppen maffe!