1. #1
    Bijna Lid

    Reacties
    847
    13-02-2007

    33 kilo kwijt binnen 1 jaar!!!

    wie raakt ook weleens gewicht kwijt zonder er wat voor te doen......
    ik kreeg bijv stress en kon niet veel meer eten...binnen 1 jaar was ik 33 kilo kwijt ongveer....ik woog 90 kilo en ik weeg nu 57 kilo

    Ben wel blij met me figuurtje nu....alleen ben ik wel ongezond afgevallen...
    hmdll ben ik wel gezond nu

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.828
    09-05-2006

    wow tbarkelah!!!! als je er gezond uitziet (weet niet hoe lang je bent) dan moet je er blij mee zijn en het proberen te behouden. Als je gezond bent hamdoelah

  3. #3
    Respect My Authority

    Reacties
    9.050
    15-08-2002

    Wow! Nou als ik stress ga ik juist eten! Ask anyone!

    ......


  4. #4
    Gewoon

    Reacties
    226
    24-01-2006

    Citaat Geplaatst door SweetCheeks Bekijk reactie
    Wow! Nou als ik stress ga ik juist eten! Ask anyone!



    waaaaaaaaah ik dus ook !
    vreetbuien voor het leven dan !


  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    847
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door jeblia021 Bekijk reactie
    wow tbarkelah!!!! als je er gezond uitziet (weet niet hoe lang je bent) dan moet je er blij mee zijn en het proberen te behouden. Als je gezond bent hamdoelah

    ik ben 1m65...en het rare ervan is dat ik ervoor toen ik 90 kilo woog ...alles eraan heb gedaan om af tevallen...ik heb gesport en gedieeet en naar een dieeetiste geweest....niets lukte...toen gaf ik het maar op...tot op een keer onbewust at ik geen zoetigheid meer...ik was vroeger gek op snoep en eten en chocola....ik vind het nu heel vies en ik eet de dinge niet meer die ik vroeger at....mijn maag ik ook zo gekrompen dat als ik nu een hap te veel eet...buikpijn krijg.....MAAR ik heb heel veel stress gehad en dat was eigenlijk de reden....

    groetjes!!!!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    91
    21-11-2003

    Nou, als ik 33 kilo afval, blijft er niets meer over!
    Maar wel goed van je

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    808
    08-11-2002

    wel goed dat je bent afgevallen, de manier waarop is minder, maar je bent tenminste afgevallen. Nu is het een kwestie van volhouden en gezond eten
    "Aanbidt Allah alsof je Hem tengenover je ziet.Wanneer je Hem niet ziet,ziet Hij je wel".

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    847
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door maghrabia82 Bekijk reactie
    wel goed dat je bent afgevallen, de manier waarop is minder, maar je bent tenminste afgevallen. Nu is het een kwestie van volhouden en gezond eten

    ja je hebt gelijk ...de manier waarop is zeker minder...maar nu denk ik (maak niet uit op welke manier ik ben afgevallen....het was mijn droom)
    ik probeer nu wel gezond te eten
    Ik probeer ook te trainen om het strakker te maken...wat al aardig lukt

    WIE is er ook zoveel kilos kwijt geraakt binnen een jaar....???

  9. #9
    EX-mod..

    Reacties
    2.793
    03-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    ik ook



    <marquee

  10. #10
    KrulleBol

    Reacties
    3.627
    22-01-2004

    Tbarkellah meid goed van je....Wel gezond gedaan hoop ik? Geen anorexia of andere ziekte verschijnselen??? Dat zou echt zijn...Een stevige meid is ook mooi!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    492
    12-02-2007

    Het zou beter zijn geweest als je ernaast had getraind, waarschijnlijk heb je nu overtollig huid over omdat je veel bent afgevallen en striemen op je lichaam.... Maar ik zou doorgaan met trainen en gewoon goed en gezond eten! Dat is het beste...
    "Qol lan josibana illa ma kataba Allaho lana, howa mawlana, wa 3ala Allah faljatawakkal al mo'minoen"......... Soerat at taubah- Aya 51.

  12. #12
    Bijna Lid

    Reacties
    847
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door Diaspora Bekijk reactie
    Het zou beter zijn geweest als je ernaast had getraind, waarschijnlijk heb je nu overtollig huid over omdat je veel bent afgevallen en striemen op je lichaam.... Maar ik zou doorgaan met trainen en gewoon goed en gezond eten! Dat is het beste...

    jah klopt...ik heb ook best veel overtollig huid aan overgehouden....en dat zie je alleen zonder kleren....maar tog stoor ik me eraan...het overtolli huid rondom me buik is nou bijna weg door het trainen.....en wat de STRIEMEN betreft daar kan ik niet mee aan doen(jammer genoeg)

    of weet iemand van jullie of er een middel is tegen striemen...
    zoja dan hoor ik het graag van jullie...

    alvast bednakt allemaal

  13. #13
    I heart Fadl

    Reacties
    2.127
    10-06-2006

    Verdorie, als ik stress lijkt het of ik aan vraatzucht lijd.

    Ik wil ook wat kilo's kwijt.

    "At the touch of love, everyone becomes a poet."


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    157
    12-03-2006

    Citaat Geplaatst door bent_elmagreb Bekijk reactie
    wie raakt ook weleens gewicht kwijt zonder er wat voor te doen......
    ik kreeg bijv stress en kon niet veel meer eten...binnen 1 jaar was ik 33 kilo kwijt ongveer....ik woog 90 kilo en ik weeg nu 57 kilo

    Ben wel blij met me figuurtje nu....alleen ben ik wel ongezond afgevallen...
    hmdll ben ik wel gezond nu
    Je borsten hangen zeker tot je knieen hihihi , je hebt deze winter zeker geen sjaal gehaald. Je kon ze zo om je heen slaan.

  15. #15
    I heart Fadl

    Reacties
    2.127
    10-06-2006

    Citaat Geplaatst door geheim2 Bekijk reactie
    Je borsten hangen zeker tot je knieen hihihi , je hebt deze winter zeker geen sjaal gehaald. Je kon ze zo om je heen slaan.
    Rot een end op, joh takkewijf. Waarom zo bot tegen dat meisje? Giftige rot Marokkaan.

    "At the touch of love, everyone becomes a poet."