1. #16
    Verbannen

    Reacties
    22.635
    24-05-2005

    Citaat Geplaatst door _next_ Bekijk reactie
    nou er zijn echt wel veel mensen bang voor de dood.

    en vooral kaffiers.

    3 miljoen,

    en waar laat je de andere miljoenen die afgeslacht zijn door de joden en kaffiers?

    ach ja daar zeg je niets over.
    Next!

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    84
    10-10-2006

    Citaat Geplaatst door farghia Bekijk reactie
    ga jij maar leker doordromen dan mag jij straks in de hemel voor je moslimmannetjes klaarliggen want ze krijgen toch 72 maagden, dat moeten wel moslimas zijn dus ik wens je veel plezier in de hemel.

    ik ga liever naar een andere hemel maar goed, smaken verschillen.
    72 mooie maagden om je heen. waarom zeur jij. iedereen in de paradijs is gelukkig. er bestaat geen oorlog of geweld geen jaloezie of onderdrukking.

    en hoe ben jij erg zeker dat je de paradijs betreed?
    La Illaha Illah Howa Allah Wa Moehamadan Rasoeloelah

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    84
    10-10-2006

    alles van wikipedia afgetrogeld zie ik

    Moet ik een Hollander uitleggen wat homo is.
    La Illaha Illah Howa Allah Wa Moehamadan Rasoeloelah

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    84
    10-10-2006

    Citaat Geplaatst door rijmaran Bekijk reactie
    Next!

    wat?
    La Illaha Illah Howa Allah Wa Moehamadan Rasoeloelah

  5. #20
    Bijna Lid

    Reacties
    817
    23-08-2006

    Citaat Geplaatst door _next_ Bekijk reactie
    nou er zijn echt wel veel mensen bang voor de dood.

    en vooral kaffiers.

    3 miljoen,

    en waar laat je de andere miljoenen die afgeslacht zijn door de joden en kaffiers?

    ach ja daar zeg je niets over.
    Die drie miljoen zijn nog maar het topje van de ijsberg.
    En het gaat hier over genocide door moslimjihaddies zoals die gekken die waar deze topic over gaat.

    Voor de rest raad ik je aan om je eigen ziekmakende geschiedenis eens door te lezen, want daar heb je geen kaas van gegeten.

    next

  6. #21
    Jeg hater svinesuger

    Reacties
    20.024
    07-03-2005

    Citaat Geplaatst door farghia Bekijk reactie
    MOSLIMS zijn niet bang voor de dood en er zijn al zoveel moslims terugekomen van de dood en zodoende weten de moslims die zo denken zeker te weten dat ze de HEMEL zullen gaan zien....

    het is gewoon te zielig voor woorden dat mensen TOCH NIET BANG ZIJN VOOR DE DOOD dus dan KILLEN ZE ER GEWOON OP LOS, WHO CARES.

    ongelovelijke imbecielen zijn het die ZO denken dat zij dan ook nog eens de HERO kunnen gaan uithangen en daar bedoel ik jou niet mee rijmaren.
    Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.


  7. #22
    god is liefde.

    Reacties
    139
    06-10-2006

    Citaat Geplaatst door _next_ Bekijk reactie
    72 mooie maagden om je heen. waarom zeur jij. iedereen in de paradijs is gelukkig. er bestaat geen oorlog of geweld geen jaloezie of onderdrukking.

    en hoe ben jij erg zeker dat je de paradijs betreed?
    rot op met je 72 maagden want je weet niet eens wat liefde betekent, als jij enig liefde in je lijf zou hebben dan wil jij niet eens 72 maagden hebben.
    echte liefde is mooier maar dat ken jij natuurlijk niet en daarbij weet jij waarschijnlijk nog niet eens dat die 72 maar een mythe is........dom dom dom maar er komt een dag dat jij hier achter zult komen en dan, dan ga jij flink achter je oren krabben.

    echte liefde is zeldzaam, zeker voor jou soort.

  8. #23
    god is liefde.

    Reacties
    139
    06-10-2006

    Citaat Geplaatst door Blaken Bekijk reactie
    Die drie miljoen zijn nog maar het topje van de ijsberg.
    En het gaat hier over genocide door moslimjihaddies zoals die gekken die waar deze topic over gaat.

    Voor de rest raad ik je aan om je eigen ziekmakende geschiedenis eens door te lezen, want daar heb je geen kaas van gegeten.

    next
    blaken,

    wat dacht je van die hindoeslachting door de moslims, dat waren er tientallen miljoenen, een van de grootste (religie)slachtingen in de geschienis.
    en dat allemaal voor iets wat niet eens leeft enof bestaat.

    hoe dom kun je zijn om daar gehoor aan te geven of hiermee in te stemmen...blijkbaar blijven vele moslims (niet alle moslims gelukkig) dom zoals je hier ook kunt zien, je komt er gewoon niet doorheen en zij maar denken dat het aan ons ligt...dommer kunnen ze niet zijn ben ik bang.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    84
    10-10-2006

    Citaat Geplaatst door farghia Bekijk reactie
    rot op met je 72 maagden want je weet niet eens wat liefde betekent, als jij enig liefde in je lijf zou hebben dan wil jij niet eens 72 maagden hebben.
    echte liefde is mooier maar dat ken jij natuurlijk niet en daarbij weet jij waarschijnlijk nog niet eens dat die 72 maar een mythe is........dom dom dom maar er komt een dag dat jij hier achter zult komen en dan, dan ga jij flink achter je oren krabben.

    echte liefde is zeldzaam, zeker voor jou soort.

    Wat mijn soort biatch


    mijn soort kun je niet krijgen. ze willen jouw niet vies mens.

    72 maagden die Allah neerzond voor de strijders, jij hebt niets te zeggen over de islam. en ik weet zeker wat liefde is. maar jij bent liefdeloos vandaar je te domme reactie. en kom mij niet vertellen dat het een mythe is want het is echt.

    kom in werkelijkheid meissie.
    La Illaha Illah Howa Allah Wa Moehamadan Rasoeloelah

  10. #25
    MVC Premium

    Reacties
    11.293
    02-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door _next_ Bekijk reactie
    72 mooie maagden om je heen. waarom zeur jij. iedereen in de paradijs is gelukkig. er bestaat geen oorlog of geweld geen jaloezie of onderdrukking.

    en hoe ben jij erg zeker dat je de paradijs betreed?
    Zijn moslims in dat paradijs zichzelf nog, of ondergaan ze bij binnentreding een radicale gedaante verwisseling? Als ik zie hoeveel moslims op dit forum geweld onderschrijven en toejuichen. Als ik lees hoevelen hopen dat Iran een atoomwapen zal produceren en dat zal gebruiken tegen Israël, dan vraag ik mij af of die moslims in dat paradijs wel zo gelukkig zullen zijn.

  11. #26
    god is liefde.

    Reacties
    139
    06-10-2006

    Citaat Geplaatst door _next_ Bekijk reactie
    Wat mijn soort biatch


    mijn soort kun je niet krijgen. ze willen jouw niet vies mens.

    72 maagden die Allah neerzond voor de strijders, jij hebt niets te zeggen over de islam. en ik weet zeker wat liefde is. maar jij bent liefdeloos vandaar je te domme reactie. en kom mij niet vertellen dat het een mythe is want het is echt.

    kom in werkelijkheid meissie.
    ik wil jouw soort niet, ik zou een nachtmerrie krijgen als ik jou soort om me heen zou hebben.

    strijders voor de duivel zul je bedoelen dus dan weet je al wat je bestemming kan zijn, geen hemel maar .......iets heel warms.
    droom verder want jij hebt helemaal gelijk, chapau !

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    84
    10-10-2006

    Citaat Geplaatst door Immanuel Bekijk reactie
    Zijn moslims in dat paradijs zichzelf nog, of ondergaan ze bij binnentreding een radicale gedaante verwisseling? Als ik zie hoeveel moslims op dit forum geweld onderschrijven en toejuichen. Als ik lees hoevelen hopen dat Iran een atoomwapen zal produceren en dat zal gebruiken tegen Israël, dan vraag ik mij af of die moslims in dat paradijs wel zo gelukkig zullen zijn.

    punt een je zegt dit forum. je moet niet alles letterlijk nemen. punt twee kijk ook eens de andere helft zoals de joden die de palestijnen weg willen hebben.
    La Illaha Illah Howa Allah Wa Moehamadan Rasoeloelah

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    22.635
    24-05-2005

    Citaat Geplaatst door _next_ Bekijk reactie
    alles van wikipedia afgetrogeld zie ik

    Moet ik een Hollander uitleggen wat homo is.
    Doe u best, ik ben een Belg.

  14. #29
    MVC Premium

    Reacties
    17.392
    14-02-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door rijmaran Bekijk reactie
    Doe u best, ik ben een Belg.
    Ja, en die verstaan dat niet.

    Alleen homosapiëns.

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    22.635
    24-05-2005

    Citaat Geplaatst door rianne Bekijk reactie
    Ja, en die verstaan dat niet.
    Homo..homofiel, nou ja liever die beiden dan moordenaars in naam van God.
    Zou ie dat verstaan?