1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    wisten jullie dat??

    Citaat Geplaatst door achmad
    salaam mensen.

    misschien weer een mooi voorbeeld van massa hypnose of van hoe de media de mensen doof, stom en blind kan maken.
    ik vraag me af waarom we er niks over horen maar het is erger dan 11 sept. denk ik!

    wisten jullie dat in dubai (uae) rond januari het eerste gecloonde kind ter wereld kan komen als alles "goed" gaat??
    da was ff ter info...........

    beslama
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    41
    05-05-2002

    De satan had Allah al beloofd dat hij de mensen er toe zou aanzetten om zijn schepping te proberen te veranderen. Dat is wat nu gebeurd. Zij roepen hiermee de toorn van Allah op zich af. Ik heb nu al medelijden met ze. 

  3. #3
    Medicine Woman

    Reacties
    664
    20-01-2002

    MVC Premium MVC Premium

    Re: Re: wisten jullie dat??

    Origineel gepost door elmarocani

    JA DAT WIST IK WEL!!
    EN IK WALG VAN DIE STOMME ARABIEREN!!!
    IK WENS DIE LAND EEN AARDBEIVING!!!!!!!!
    Neen, dat zeker niet...dan vallen er onschuldige slachtoffers.
    Wens enkel diegene die het kwaad verricht een straf toe...niet de onschuldigen.
    Intelligente mensen willen je niet beledigen, domme mensen kunnen je niet beledigen.

  4. #4
    vrijsimpel

    Reacties
    107
    08-05-2002

    ja en wist je dat in casa de eerste toko was van plastische chirurgie en momenteel nog steeds de beste. Ik kan het weten en wisten jullie dat Pino, homo is? Heeft ie zelf tegen mij gezegd. Over Pino figuren gesproken wisten jullie dat in Marrakech een homohotel is?

    Wisten jullie dat Flipper doodsoorzaak verdrinking was?
    Wisten jullie dat skippie's doodsoorzaak een nekbreuk was? Ja, hij/ of zij moest in een boom klimmen en viel en brak daarbij zijn/haar nek.

    Wisten jullie dat ik me verveel?zzzzzzzzzzz
    The one and only

  5. #5
    Sweet Angel

    Reacties
    1.327
    13-07-2002

    je weet best wel veel billalthefirst.Vergelijken met jou weet ik helemaal van nix.Ik loop weer achter ik denk dat ik de kranten maar weer ga lezen.Maar grappig zeg dat over Flipper nooit geweten .Hij was wel mijn lievelingsdier vroeger(nu nog steeds hoor).Maar van dat kloon-gedoe ik vind dat maar nix.Ik bedoel voor wat hebben we klonen nodig om het werk minder zwaar te maken,ofzo?!
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    379
    20-04-2011

    2002

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    5.506
    24-12-2010

    Citaat Geplaatst door BlackSonOfZion Bekijk reactie
    Lekker belangrijk zeg
    zeg eens moslimAAAAAA

    bukaak ik je mondje ff vol

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    5.506
    24-12-2010

    Citaat Geplaatst door BlackSonOfZion Bekijk reactie
    Gaaap.man o man wat zijn jullie toch seksueel gefrustreerd zeg
    yeahhhh gaaaap maar ..... geil.... flats ... hop ...dank

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    6.285
    29-05-2007

    Citaat Geplaatst door achmad Bekijk reactie
    salaam mensen.

    misschien weer een mooi voorbeeld van massa hypnose of van hoe de media de mensen doof, stom en blind kan maken.
    ik vraag me af waarom we er niks over horen maar het is erger dan 11 sept. denk ik!

    wisten jullie dat in dubai (uae) rond januari het eerste gecloonde kind ter wereld kan komen als alles "goed" gaat??
    da was ff ter info...........

    beslama
    Graag een bron aub..
    Waarom werd de mens pas op de laaste dag geschapen?

    Opdat men hem (wanneer hij te ijdel word) kan zeggen: de mug werd eerder geschapen dan jij.

    Talmoed.

  10. #10
    WTF?

    Reacties
    673
    02-10-2006

    We mogen vereerd zijn hier op marokko.nl in de aanwezigheid van zo een geleerde geest die ons fijntjes laat zien dat het volledig klonen van een mens binnenkort werkelijkheid wordt en dat we worden gehypnotiseerd omdat we niet constant de beelden van 9/11 bekijken. Chappeau!
    "Far and away the best prize that life offers is the chance to work hard at work worth doing." - Theodore Roosevelt (1858 - 1919)